Lambda -anturi ja katit:
Workshop Manualeista (
http://thisoldtractor.com/gtbender/moto_guzzi_misc.htm)
04/2002:
"Exhaust system in stainless steel - 2 two tubes connected to an expansion chamber and to two silencers."
"Timing system with rods and equalizers and 2 valves per cylinder."
05/2003:
"Exhaust system in stainless steel - 2 pipes equipped with balancing bar, connected with an expansion chamber and two silencers with
catalytic converter. Lambda probe for exhaust gas control is fitted in the expansion chamber."
"Timing system with rods and rockers taking automatically up clearance by means of hydraulic valve tappets and 2 valves per
cylinder."
Tämän mukaan vuonna 2003 ovat tulleet sekä hydrauliset venttiilinnostimet, että katit (äänenvaimentimiin), lambda-anturi ja yhdysputki alkukäyrien välille. Alkukäyriin ilmestyi myös mittauspisteet joista mitataan, että CO% -arvo pysyy 0.7 ja 1.2. välillä molemmissa sylintereissä (muussa tapauksessa lambda -anturin vaihto). Samalla polttoainepumppu/suodatin -mysteerio siirtyi tankin sisään (sähkötoiminen polttoainepumpu, pa-suodatin, paineensäädin, esisuodatin, polttoaineen tasontunnistin). ...Pahus sentään, kaksilevyinen kytkin muuttui tuolloin myös yksilevyiseksi...