Muistelisin, ettei se putki varsianisesti ole alapäästään kiinni missään. Eli se telarin pohjassa, akselin yläpuolella oleva pultti on vain öljyn tyhjennystä varten. Sisäputken alapäässä on holkki, joka ei tule päälliputken yläpäässä olevasta helasta ja stefasta läpi, se kromattu hela siinä päälliputken yläpäässä on ainoa, joka estää sitä sisäputkea tulemasta ulos. Ja kuten Poku sanoi, sen irrottamiseen tarvitsee erikoistyökalun, jolla koko helaa pääsee kiertämään sen kromilaipan sisäpuolella olevasta lovetusta "mutterista". (Tulikohan tuo nyt sanottua mahdollisimman epäselvästi?)
Voi sitä tietysti yrittää kiertää ulkopuolelta vaikka putkitongeilla, mutta en suosittele. Siinä todennäköisesti hajoaa jotakin, ainakin se kromipinta. (Tämä siis kokemuksen syvällä rintaäänellä.) Olen sen joskus onnistunut irrottamaan ilman erikoistyökalua, mutta en suosittelisi sitä edes pahimmalle vihamiehelle. Sellainen talkoo siinä oli.