Onnistuin liittymään tänään V11 -kardaanin rasvaajien jalosukuiseen joukkoon.
Takapyörä ilmaan, nostamalla koko moottoripyörää keskeltä (vaatinee asianmukaisen tähän suunnitellun välineen) => takapyörä on ilmassa mutta niin alhaalla kuin mahdollista ja kardaani niin vinossa alaspäin kuin mahdollista.
M_t_netin 80-3205 (12,50€) perusmallin rasvapuristin (400g), jossa taipuisa letku - saa napsautettua myös etupään nippaan. Ensin rasvanippa kello kahteentoista (näkee "kardaania pitkin" takaa katsoen). Sitten rasvaprässin letku takaharukan suuntaisesti takaa "kardaanin päällä" rasvanippaa kohti siten, että letku tekee vähän ennen rasvanippaa mutkan ylös ja palaa sopivassa kulmassa alas rasvanippaa vasten (suutin asetettava sormin menemään rasvanipan päälle). Kun painattaa letkua napakasti ylös etumurroksen lähellä olevaa kardaanin läpivientiaukkoa vasten, niin letkun pää napsahtaa sopivassa kulmassa alas nippaan (samalla suutinta sormin myös nippaa kohti). Irrottamiseen tarvitsee ruuvimeisseliä, tonkeja tms, että saa vivuttua rasvaprässin päätä letkun suuntaisesti oikeaan suuntaan takaisin ylöspäin pois nipasta. Takapään nipat ovat helpompia.