Mulla on california III -88, joka on päässyt todella ikävään kuntoon. Lähinnä hallintalaitteiden ja yleisen "näyttävyyden" osalta.
Syksyllä kun laiteltiin pyörää talviteloille, mietittiin että nyt on koko talvi aikaa kaikessa rauhassa etsiä osia ja laitella pikkuhiljaa pyörää kuntoon ensi kesäksi. Kuinka ollakkaan lumet alkaa olla lähtemässä ja pyöriä on jo näkynyt liikenteessä, mutta meikän cali III on edelleen samassa jamassa. Nyt taitaa olla siis viimeinen hetki herätä. Parempi myöhään kuin milloinkaan.
Itse olen vielä aika vihreä näissä moottoripyörähommissa, joten kysynkin jos täältä saisi vinkkejä osien löytymiseen. Kannattaako osia tilata mielummin ulkomailta vai saako suomesta helpommin suunnilleen samoilla hinnoilla?  

Ensimmäisenä tulee mieleen, että cali tarvitsee ainakin uudet peilit, kaasukahvan, kaasuvaijerin ja katkaisijat (vilkuille, valoille ym ym...). Lista on loputon...  

Kertokaapa siis mistä noita kannattaa tonkia. Esim. hyviä linkkejä ulkomaisille tai kotimaisille sivuille mistä voi tilata yms. Tietysti jos jollain on osia varastossa ja haluaa myydä niin olen kiinnostunut ostamaan halvalla 

Kiitos!