Kirjoittaja Aihe: Cali III kesäkuntoon  (Luettu 4043 kertaa)

Jabajaba

Cali III kesäkuntoon
« : Huhtikuu 15, 2009, 23:23:02 ip »
Mulla on california III -88, joka on päässyt todella ikävään kuntoon. Lähinnä hallintalaitteiden ja yleisen "näyttävyyden" osalta.

Syksyllä kun laiteltiin pyörää talviteloille, mietittiin että nyt on koko talvi aikaa kaikessa rauhassa etsiä osia ja laitella pikkuhiljaa pyörää kuntoon ensi kesäksi. Kuinka ollakkaan lumet alkaa olla lähtemässä ja pyöriä on jo näkynyt liikenteessä, mutta meikän cali III on edelleen samassa jamassa. Nyt taitaa olla siis viimeinen hetki herätä. Parempi myöhään kuin milloinkaan.

Itse olen vielä aika vihreä näissä moottoripyörähommissa, joten kysynkin jos täältä saisi vinkkejä osien löytymiseen. Kannattaako osia tilata mielummin ulkomailta vai saako suomesta helpommin suunnilleen samoilla hinnoilla?  ???

Ensimmäisenä tulee mieleen, että cali tarvitsee ainakin uudet peilit, kaasukahvan, kaasuvaijerin ja katkaisijat (vilkuille, valoille ym ym...). Lista on loputon...  :-\

Kertokaapa siis mistä noita kannattaa tonkia. Esim. hyviä linkkejä ulkomaisille tai kotimaisille sivuille mistä voi tilata yms. Tietysti jos jollain on osia varastossa ja haluaa myydä niin olen kiinnostunut ostamaan halvalla :) Kiitos!

Olli

Vs: Cali III kesäkuntoon
« Vastaus #1 : Huhtikuu 16, 2009, 06:07:57 ap »
Olit jo aika lähellä, Parin klikkauksen päässä. Eli GMGF:n linkkilista

Noiden lisäksi itse olen tilaillut lähinnä yleisempää tavaraa http://www.louis.de/.

Tietenkin heräteshoppailu on mukavinta paikallisissa. Ei tarvitse ostaa mitä tarvitsee.  ;D

.

heikkil

« Vastaus #2 : Huhtikuu 16, 2009, 09:22:21 ap »
iipei, iipei... Siellä ne kaikki on!  ;D

Eli ei unohdeta eBay-tarjontaa. Siellä liikkuu mukavasti Guzzi-osaa ja talven aikana on tullut jo hankittua "puoli Centauroa" varaosiksi ja pahan päivän varalle. Hintataso monesti onnesta kiinni, mutta esimerkkeinä hankinnoista tehdasuusi bensatankki 69 EUR, uusi penkki 81 EUR ja uudet Hepcon sivulaukkutelineet 25 GBP. Cali vielä siitä helpompi kohde, että on yleisempi pyörä --> tavaraa enemmän.

Vaaranahan tuossa ovat heräteostokset sulovilenmäisittäin, mutta toisaalta jonnekinhan ne viimeiset lantit on sijoitettava.

http://www.ebay.co.uk/ ja EU:n tarjonnan saa nappaamalla hakusivulla vasemmassa reunassa rastin ruutuun "Location --> European Union", eli ei tarvitse erikseen hakea Saksan eBaystä, brittien eBaystä, hollannikkaiden eBaystä etc., vaan kaikki sisällytetään hakuun.

Ikkala

• Seinäjoki / Alavus
« Vastaus #3 : Huhtikuu 16, 2009, 09:58:16 ap »
Kysyppäs nimimerkiltä "GMies" mitä on vielä jäljellä. Yhteystiedot löytyy tuolta myyntipalstalta kun vähän pemmastaa.
HD FLSTC -09, BMW R1200RT-14, Honda CB1000R-12 , pannonia T1 250 -62, Kawasaki KMX 125

I.H.

« Vastaus #4 : Huhtikuu 16, 2009, 10:57:20 ap »
Louisin tavaraa löytyy kotimaastakin (Raisiosta) www.bikerpoint.net/

Titaniumin kuski