Sivukatteet on ollut irrallaan huollon helpottamiseksi ja paikkojen pesun vuoksi. Nuo katteiden erilaiset kiinnikkeet ovat paikka paikoin aika hentoja ja pitää olla aika varovainen ettei riko niitä ( = vahinkoa on tullut...). Turhan monesta osata on koottu. Näin ei ollut siinä saksalaismerkisä, joka kestää ruuvaamista.
Seoksen ja balansssien tarkastus ja jarrujen puhdistus vielä niin huollot on tehty. Tulossa on vielä poskiraudat ja uusi perälaukku eli se Givin Maxia 3 Luxe. Entinen laukku oli V 46, joka tippui ja sai sen verran naarmuja osakseen, etten enää kelpuuttanut. Sitä edellinen oli alkuperäinen, jonka pohja halkesi ja joka oli muutenkin hankalakäyttöinen. Sain tosin uudenkin tilalle mutta jätin sen tallin hyllyyn. Vanhakin jäi minulle.