Jos seitenkymppinen hankkii BB1:sen, niin onko se nuorisopyörä sillä perusteella, että siinä on enemmän tehoa kuin isossa Grisossa?
Ajan tyytyväisenä Norgella. Ala- ja keskikierroksilla kaipaan tosin enemmän vääntöä ja tehoja. 120 km:n nopeudellakaan ei kärsi ajaa kutosella kun moottori herää eloon vasta pari tuhatta kovemmilla kierroksilla.
En osaa sanoa ketkä haukkuvat Norgea nuorisopyöräksi tai Tupperwareksi.
Olen pari kertaa pistäytynyt Piikkiössä hernevellillä ja melkein kaikki näytti "melko nuorilta = nuorekkailta". Totta kai lienee ettei alle kolmekymppisiä Guzzisteja ole paljon nähty.
Pitääkö minun vaihtaa lääkitystä kun olen sitä mieltä, että mopossa voi olla vääntöä ja tehoja jotka ovat käytettävissä kun naatiskelet esimerkiksi alppien mutkateillä. Silti en ole saanut kohta 10 vuoteen tai aio hankkia ylinopeussakkoja.
Niille kokeneille kuskeille, jotka naureskelevat työntöohjaukselle ja yleensä viikonloppukoulutuksille, joilla opetetaan motoristin hengissäselviämistä yllättävistä tilanteista, voin kertoa selvinneeni nokkakolarista kurssin ansiosta ja vain viikon sisällä kurssista!