Kirjoittaja Aihe: Vaihdelaatikko dilemma  (Luettu 10561 kertaa)

I.H.

  • Viestejä: 1 264
Vs: Vaihdelaatikko dilemma
« Vastaus #15 : Maaliskuu 12, 2009, 15:44:50 ip »
Olisi nyt mielenkiintoista tietää mitkä ovat Luoman Guzzin tärkeät lukemat (teho ja vääntö) ? Heillä on ainakin kaksi kuutiotilavuutta käytössä .
Titaniumin kuski

SeTTi

  • Viestejä: 22
Vs: Vaihdelaatikko dilemma
« Vastaus #16 : Maaliskuu 16, 2009, 11:34:33 ap »
Kuin myös on eri kuutiotilavuudet todellisuudessa mitä kyljessä on, myllyssä on "Guzzin kilpanokat ja , korkeapaine männät, imu-ja pakokanavat on muotoiltu erään riihimäkeläisen virittäjän velhon toimesta, keveempi vauhtipyörä, piranhan sytkä...

Vielä otetaan vinkkejä vastaan millä saataisiin potkua lisää  :D

motomatti

  • Viestejä: 13 485
Vs: Vaihdelaatikko dilemma
« Vastaus #17 : Maaliskuu 17, 2009, 07:18:59 ap »
Mekaaninen ahdin?

mm

Esa P.

  • Viestejä: 27
Vs: Vaihdelaatikko dilemma
« Vastaus #18 : Maaliskuu 20, 2009, 22:39:02 ip »
Ruisku, ja kanteen lisää venttiilejä :-\

esa
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 21, 2009, 23:13:14 ip kirjoittanut Esa P. »

MotoJussi

  • Viestejä: 965
Vs: Vaihdelaatikko dilemma
« Vastaus #19 : Huhtikuu 18, 2009, 13:04:46 ip »
Vielä otetaan vinkkejä vastaan millä saataisiin potkua lisää  :D

Lisää sytytystulppia?

Da Bomba Franconi

  • Viestejä: 120
Vs: Vaihdelaatikko dilemma
« Vastaus #20 : Huhtikuu 18, 2009, 15:36:06 ip »
Ilokaasua 
tai
iloa ja kaasua.

8)                                                                                                                                                 :P                                                                                                   ;D                                            :-X