Tilasin kolvaustaitoiselta kaveriltani T3 Caliin Megasquirt-moottorinohjausyksikön. Itse pitää sitten sorvata uudet imukurkut joihin tulee suuttimien kiinnittimet, sekä molemmille kurkuille yhteinen imukanavisto jonka alkupäähän tulee yksi läppärunko asentotunnistimineen.
Jos vain joku tekisi noita elektroniikkapokseja niin läppärunkoja ja imukurkkuja kyllä sorvailisi iltasella joutessaan... Siis päivitysettejä erityisesti niille joilla "neliökaasuttimet" tuottavat ongelmia tai jotka haluavat päivittää vanhan pelinsä nykynormeja vastaavaksi.
Rupee niin vihertämään...
Lisää ruiskutusprojektista kevään mittaan.
mm
Tämähän haiskahtaa tutulta puuhalta!! Olen antanut työkaverini ylipuhua meikäläisen siirtymisessä nykyaikaan.. Ajatuksena oli seuraavaa:
- Nevadan kone, joka mulla rungossa roikkuu.
- Vauhtipyörältä hukkahampaalla sytkän ohjaus.
- Läppärungoksi 1,3 (-91 -93) ruiskusta sopivan kompakti versio. Virtaa ainakin Corollassa 82 hepoa.
- Suuttimet vielä kysymysmerkki. Mahdollisesti Parilitraisen Ooppelin Boschit..?
- Polttoaine pumppu joku sopiva, ei vielä tarkaan tiedossa. Voi mennä jopa tankkiinkin.
- Lambda toiseen putkeen. Lämmitettävä.
- Boksi on kaverin kasaama pikkuinen rasia, 4bar MAP:lla, nakutustunnistimella jne. ( kuten joku saattaa huomata.. ylipaine on mahdollista..)
- Näillä näkymin kahdella puolalla.
Käytännön toteutus varmaan alkanee seuraavana talvena, nyt työn alla olevat muutokset, ovat niin suuria, ettei mitenkään kerkeä.