Kierroskoneita ne on Guzzin isolohkot vaikkeivat kovin korkeille kierroksille kierräkään.
Omat Guzzit (Lm3, Centauro ja SP) viihtyvät kaikki parhaiten yli 5000 kierroksen, jos meinaa että maisema vaihtuu.
Baanalla ajostakin voi tosiaan nautiskella, mutta Cali täydellä kuormalla ei varmaan ole optimi siihen.
Sp on muuten tarkoitukseen sopiva, mutta yli 150 matkavauhtia on vähän huono pitää, kun voimaa ei ole kovin paljon. Sellainen 130 todellista ja 150 Vegliaa on sopiva matkavauhti ja tällöin kiekat on karvan yli 5 tuhatta. Ei tärise ja vetää kevyesti.
Tosin kolmella laukulla ja huonohkoilla takaiskareilla varustettuna tahtoo keulapää kevetä turhan paljon. Rekan ohitukset ja tien epätasaisuudet saavat aikaan sellaista huojuntaa.
Jatketaan testejä tuo pyörän ja kovien vauhtien osalta sitten, kun saan sen 1100-sportin koneen hommattua ja laitettua tuohon pyörään...
Centauro kulkisi, mutta kuski joutuu työläästi roikkumaan sarvisaa, kun matkavauhti menee reilusti yli sadan. Kone kyllä vetäisi 
