On tullut katseltua tubesta erilaisia cafe racer äänestysten tuloksia ja tuo guzzityyppinen koneen sijoittelu tuntuu miellyttävän ihmisiä. Hyvin monessa, useimmissa on voittana Hondan CX 500. Kuten esim. tuossa Top 30 linkissä. Top vitosessa 2 Guzzia ja voittajana Honda. Filkan loppupuolella jopa maakohtaiset äänestystulokset.
https://youtu.be/ZQ8mUdcTVrg
Viime talvena tuli katsottua noita RacerTV videoita ajankuluksi erityisesti silloin, kun poljin tylsää kuntopyörää.
Hyvin tehtyjä videoita ovat ja selostuskin on oikeata ja ymmärrettävää Lontoon kieltä.
Cafe Guzzeja on tosiaan jonkun verrankin ja jopa näyttelymenestyneitä sellaisia.
Rakentamisen puolella "haasteina" Guzzin kohdalta mainitaan usemmiten kaksi asiaa,
a) Etuhaarukan liian loiva kulma, jonka sitten jotkut vaihtavat johonkin japsin keulaan tms.
b) Guzzin paino ja raskasmassainen koteloitu rakenne.
Sirot ja pienet 70-80 luvun japsipyörät näyttävät olevan kovin suosittuja Cafeaihioita.
Eurooppalaisista eräät BMW:t ja brittipyörät näyttävät olevan myös suosittuja.
Guzzeista voisi olla vanhemmat pienet pyörät kuten Lario voisi sopia Cafeaihioksi ja tietysti LeMansit. Tietysti vanhempi V7 on jo liki sellaisenaan Cafe. Uudemmasta päästä mm. V11 ja Griso voisivat olla hyviä modernin sportcaferacerin aihioita. Hyvää ja alkuperäiskuntoista V11 LeMansia ei vaan oikein raaskis tärvätä, kun on jo sellaisenaan hieno moottoripyörä. Jostain kaadetusta ja kolhitusta tms voisi surutta karsia osaa irti ja aloittaa GuzziCafen rakentamisen.