Kirjoittaja Aihe: UPEAAAAA!!!!  (Luettu 474602 kertaa)

GuzGuz

  • Viestejä: 1 573
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #780 : Huhtikuu 05, 2016, 16:16:24 ip »
Hah, panokset pesään ja menoksi.
Jos alkaa takapään ominaisuudet ärsyttämään, niin ampuu irti taka-akselin.

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #781 : Huhtikuu 05, 2016, 17:11:04 ip »
Taitaa olla niin jäykkä perä kuin voi.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Camn

  • Viestejä: 2 583
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #782 : Huhtikuu 05, 2016, 20:36:48 ip »
V9 miinus yks.
V11 - it defines you.

Kosse

  • Viestejä: 140
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #783 : Huhtikuu 05, 2016, 21:27:27 ip »
Minä olen pitkään haaveillut diesel-pyörästä.

http://i100.photobucket.com/albums/m5/Amboman4/DieselJackal.jpg

klassikko

  • Viestejä: 199
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #784 : Huhtikuu 06, 2016, 09:33:32 ap »
Kyllä on makeet nuo ristikkäin olevat SS1:set  tuossa kasissa. V9:stä en niinkään mutta tuosta kyllä perustaisin.. ;D

I.H.

  • Viestejä: 1 264
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #785 : Huhtikuu 06, 2016, 12:08:41 ip »
Pikku poliisimies
Titaniumin kuski

Vierailija

  • Viestejä: 1 671
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #786 : Huhtikuu 06, 2016, 16:15:15 ip »
Minä olen pitkään haaveillut diesel-pyörästä.

http://i100.photobucket.com/albums/m5/Amboman4/DieselJackal.jpg

Ainoa diesel-moottoripyöriä jonkinlaisena sarjatuotantona valmistava lienee Jochen Sommer:

http://www.motorradmanufaktur.de/
Emeritus-guzzisti

Kosse

  • Viestejä: 140
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #787 : Huhtikuu 06, 2016, 16:32:45 ip »
Lähinnä kiinnostaisi itse rakentaa. Se vaan vaatisi tilaa, aikaa ja rahaa. Eikä mitään niistä ole. Ehkä joskus isompana sitten.

Breeze

  • Viestejä: 1 552
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #788 : Huhtikuu 06, 2016, 20:16:47 ip »
Minä olen pitkään haaveillut diesel-pyörästä.

http://i100.photobucket.com/albums/m5/Amboman4/DieselJackal.jpg

Ainoa diesel-moottoripyöriä jonkinlaisena sarjatuotantona valmistava lienee Jochen Sommer:

http://www.motorradmanufaktur.de/

Onhan meillä diesel Enfield...
Tämäkin vielä! ! !

Vierailija

  • Viestejä: 1 671
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #789 : Huhtikuu 06, 2016, 20:27:31 ip »
Minä olen pitkään haaveillut diesel-pyörästä.

http://i100.photobucket.com/albums/m5/Amboman4/DieselJackal.jpg

Ainoa diesel-moottoripyöriä jonkinlaisena sarjatuotantona valmistava lienee Jochen Sommer:

http://www.motorradmanufaktur.de/

Onhan meillä diesel Enfield...

Kenellä meillä? Sommer aikoinaan aloitti dieselöimällä Enfieldejä, mutta nyt pitäisi vain vaihdelaatikon olla Intiasta.
Emeritus-guzzisti

Breeze

  • Viestejä: 1 552
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #790 : Huhtikuu 06, 2016, 21:59:46 ip »
En mie mistään mitään tiedä, mutta Wiki luulee tietävänsä.

Royal Enfield in India was the only manufacturer that has built a diesel motorcycle in mass production. An industrial diesel was installed in the frame of the British-based Royal Enfield. However, due to pollution laws, this bike is no longer produced. Initially street mechanics were mounting this engine in used Bullets, like retro Royal Enfield Bikes, with the 350 cc retrofit engine. On seeing the success of these bikes; Royal Enfield started manufacturing Bullets with the diesel engine and named it the Taurus. The Taurus was available with an electric starter.[2]

A Saharanpur based company, Sooraj Automobiles produce diesel motorcycles with Royal Enfield gear box fitted with Lombardini 325cc diesel engine.[2] The company advertised fuel efficiency of 80kmpl, and most of them are still in running condition.
Tämäkin vielä! ! !

motomatti

  • Viestejä: 13 488
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #791 : Huhtikuu 06, 2016, 22:07:14 ip »
Kahdenlaisia diesel-Enfieldejä olen minäkin nähnyt. Melko kolho intialainen ja hieman siistimpi jossain muualla koottu. Molemmat Suomessa.

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #792 : Huhtikuu 06, 2016, 22:14:42 ip »
Näitä diesel Enfieldejä, oliko Robin Enfield moottorinsa mukaan, kilvitettiin pari Motoitalian kautta. Ainakin yksi sellainen jäi myös ilman kilpiä kellariin, kun säädökset uusien pyörien kohdalla sulkivat diesel Enfieldit ulkopuolelle.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Breeze

  • Viestejä: 1 552
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #793 : Huhtikuu 06, 2016, 22:25:05 ip »
Tämäkin vielä! ! !

Vierailija

  • Viestejä: 1 671
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #794 : Huhtikuu 06, 2016, 23:06:50 ip »
En mie mistään mitään tiedä, mutta Wiki luulee tietävänsä.

Royal Enfield in India was the only manufacturer that has built a diesel motorcycle in mass production. An industrial diesel was installed in the frame of the British-based Royal Enfield. However, due to pollution laws, this bike is no longer produced. Initially street mechanics were mounting this engine in used Bullets, like retro Royal Enfield Bikes, with the 350 cc retrofit engine. On seeing the success of these bikes; Royal Enfield started manufacturing Bullets with the diesel engine and named it the Taurus. The Taurus was available with an electric starter.[2]

A Saharanpur based company, Sooraj Automobiles produce diesel motorcycles with Royal Enfield gear box fitted with Lombardini 325cc diesel engine.[2] The company advertised fuel efficiency of 80kmpl, and most of them are still in running condition.


Käsitykseni mukaan (ja netistä löytämäni tiedon mukaan) Royal Enfieldin diesel-mallin valmistus on loppunut. Sooraj näyttäisi tekevän kolmipyöräisiä tavara-ajopelejä, kylläkin dieselkäyttöisiä.
Edelleen näyttäisi siis siltä, että Jochen Sommer on ainoa diesel-moottoripyörien valmistaja nykyisin - muutamia kymmeniä vuosittain.
Emeritus-guzzisti