Kirjoittaja Aihe: UPEAAAAA!!!!  (Luettu 474563 kertaa)

Ikkala

  • Viestejä: 1 823
  • Seinäjoki / Alavus
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #675 : Lokakuu 30, 2015, 12:52:45 ip »
HD FLSTC -09, BMW R1200RT-14, Honda CB1000R-12 , pannonia T1 250 -62, Kawasaki KMX 125

Camn

  • Viestejä: 2 583
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #676 : Lokakuu 30, 2015, 18:53:13 ip »
Minun silmiini tuo ylempänä oleva "Daytona" -ratarakennelma on niitä komeimpia Guzzeja ikinä. Tekninen ja kaponen, ei puutu kun V11 mallin vaihteisto ja swingi. Ei tosin kuulu yhtään sarjaan "tehtaalta lähteneet" siinä mielessä että on niin rakenneltu. Taisin nähdä "rantaparkissa" lähellä teltta-aluetta 90 -vuotisjuhlissa Mandellossa. Vilahtaa mielestäni myös tuosta juhlasta tehdyissä videoissa.
V11 - it defines you.

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #677 : Lokakuu 30, 2015, 21:37:08 ip »
Tuo on italialainen rakennelma, eli hyvinkin mahdollista. Omistaja on kypsyttänyt pyörää jatkuvasti kymmenisen vuotta.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

GuzGuz

  • Viestejä: 1 573
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #678 : Lokakuu 31, 2015, 12:35:04 ip »
Samaa mieltä tuosta punaisesta jonka tankissa S3C, aivan upeimpia pyöriä ever!

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #679 : Marraskuu 02, 2015, 13:12:06 ip »
Tämä pitänyt linkittää jo aikaa sitten. No, tässä tämä Sportti. Aika kovan tason yksityiskohtia.
















 8)
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Breeze

  • Viestejä: 1 552
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #680 : Marraskuu 03, 2015, 00:02:56 ap »
Tämäkin vielä! ! !

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #681 : Marraskuu 03, 2015, 06:08:44 ap »
Aika soiva Jackal/Stone!  8)
Hyvä pyörä, parempi mieli.

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #682 : Marraskuu 04, 2015, 12:09:31 ip »
On varmaan isokokoinen ja notkea tuon Stonen kuski; tapit vakiosijallaan ja cliparit. Satulakin on suht vakiolla alueella. Taitaa olla italialainen normiapina, ainakin pitkät kädet..
Hyvä pyörä, parempi mieli.

motomatti

  • Viestejä: 13 488
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #683 : Marraskuu 04, 2015, 13:36:35 ip »
Pakoputkiston nätisti tekeminen pätkistä on melko työlästä varsinkin kun ei saa kunnollisia mutkia mistään. Marteliuksenkin mutkat ovat keskeltä litussa ja päistä soikeita. Ensi niitä pitää oikoa ja vasta sitten pääsee liittämään.
Nuorehko tuttavani halusi tehdä näyttävät rosteriputket V4-pyöräänsä ja kyseli minulta neuvoja. Kysyin onko asiaan kokemusta ennestään. Ei kulemma ole mutta hitsikone ja kulmahiomakone on hankittu.
Sanoin että koita tehdä ensin prototyyppiputket mustasta raudasta. Ei tulleet kovin häävit ja hukkapaloja jäi aika paljon. Olisi arvokkaat rosterimutkat menneet hukkaan. Homma vaatii malttia tehdessä. Samoin viimeistely. Em. tapauksessa viimeistely oli tapahtunut liian rankoilla välineillä. Kromauksen jälkeen aika karmeat katsella.

Nyt on oppi mennyt jo perille ja kokemusta tullut. Tekee kuitenkin seuraavatkin vielä raudasta....
Nykyisiin on kääritty teippi ympärille. Kehtaa sentään ajaa.

On varsin ymmärrettävää kun rosteripakoputkia tehdään putkenpätkistä että saumat jätetään näkyviin. Niiden poishiominen nätisti näkymättömiin on yllättävän kova, aikaa vievä ja tarkkuutta vaativa homma.

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #684 : Marraskuu 04, 2015, 14:02:42 ip »
Voisiko tälle putkivalmistuskeskustelulle perustaa oman ketjun tekniikkapuolelle.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #685 : Marraskuu 28, 2015, 13:04:42 ip »
Oli jo tipahtanut kakkossivulle.
Tässä yksi siivo rakennelma.




 8)
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Camn

  • Viestejä: 2 583
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #686 : Joulukuu 01, 2015, 21:09:57 ip »
Englanninkieliseltä V11 palstalta seurattuna "V11 -porn" (only for serious fans)...

Oli nimittäin käynyt niin, että Guzzin varaosavarastosta löytyi satsi väärän merkinnän vuoksi sinne jääneitä alkuperäisiä Moto Guzzi V11 Titanium -sarjoja. Jenkit saivat ne sinne, menivät heti kun kuumille kiville. "Ainoastaan urheilulliseen kilpakäytöön. Kaksi Titanium -äänenvaimentajaa, pidikkeet ja erityinen CDI -yksikkö. 50% vähemmän painoa, parempi vääntö koko kierroslukualueella." GuzziDiag -aikoina varaecu on aina hyvä olla. Titanium ecun kartat eivät kuulemma ole sen ihmeellisemmät, pääasiassa enemmän vaan syöttöä.

"V11 Titanium Exhaust, GU97326090009, $1,428.10"
V11 - it defines you.

motomatti

  • Viestejä: 13 488
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #687 : Joulukuu 01, 2015, 21:18:17 ip »
Kuvan setissähän on vaikka mitä. Valmiiksi säädetty ECU ja uudet jalkatappien paikat ym.
Saattaapi olla hintansa väärti tai ainakin keskustelun avaaja kirjahyllyssä.

ALi

  • Viestejä: 1 053
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #688 : Joulukuu 01, 2015, 21:59:59 ip »
... keskustelun avaaja kirjahyllyssä.
Hankittuaan tuollaisen, hiipisi hiljalleen pakottava tarve täydentää kokonaisuus sillä V11:lla :P
"Keep It Simple . . . "   (-13 Bellagio)(-95 BMW K1100RS ja -13 Burgman 400. Ex Guzzit: -04 Nevada ja -88 V35 Florida)

motomatti

  • Viestejä: 13 488
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #689 : Joulukuu 01, 2015, 22:12:42 ip »
Kyllä V11 olisi myös hyvä keskustelunavaaja.
Itse entisöin 850GT:n osakehuoneiston pihanpuolen ikkunan eteen olohuoneeseeni. Tätini tuli käymään ja oli hyvin närkästynyt että ihminen ja vieläpä hänen sukulaisensa voi pitää kamalaa moottoripyörää asunnossaan. Kuittailin etten minäkään kahdeksan kissan kanssa pystyisi samassa lukaalissa olemaan! Yhdeksän! Kuului ulko-ovelta ennen kuin se sulkeutui. Silloin kuulin tädistäni viimeisen kerran.