Kirjoittaja Aihe: UPEAAAAA!!!!  (Luettu 474910 kertaa)

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #225 : Heinäkuu 03, 2013, 19:00:06 ip »




 :P
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Camn

  • Viestejä: 2 583
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #226 : Heinäkuu 03, 2013, 21:58:29 ip »


Tästä rakentajasta on ollut uudessa MO -lehdessä juuri juttu.
"
Valitettavasti referaatista Axel Budden „Kaffeemaschine“ unohtui pieni yksityiskohta. HTMOTO on toimittanut Axel Buddelle suurimmalta osin pääosat hänen rakennelmilleen. Moottorit, vaihteistot, tankit, pakoputket, polyesteriosat, moottorinohjausjärjestelmien optimoinnit, nokka-akselit, sytytysjärjestelmät jne.  Kaikki perustuu 30 vuoden kokemukseen ja tietotaitoon Moto Guzzi –moottoreista ja moottoripyöristä. Tämän kaiken, joka olemme hänelle tarjonneet jotta hän on voinut rakentaa pyöriään, hän on nähtävästi unohtanut mainita.
"
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 24, 2015, 21:23:55 ip kirjoittanut Camn »
V11 - it defines you.

I.H.

  • Viestejä: 1 264
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #227 : Heinäkuu 04, 2013, 11:13:20 ap »
Tuli muuten tuota katetta etsiessäni vastaan kuva aika maistuvasta Loop-runkoisesta, jonka omistaa laulaja/pianisti Billy Joel. Aika sievä keula ja jarrut vanhassa Ambassadorissa/Eldoradossa:


oliskohan tuolta kotoisin ?
Titaniumin kuski

motomatti

  • Viestejä: 13 488
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #228 : Heinäkuu 04, 2013, 11:18:02 ap »
Näkyy olevan vielä alkuperäinen poljinjärjestys: vaihteet oikealla ja jarrus vastaavasti vasemmalla. Omassa GT:ssä kokeilin joskus samaa järjestystä mutta ei hommasta tullut mitään. Niin pahasti oli hermostoon syöpynyt edeltävissä japaninpyörissä käytössä ollut poljinjärjestys.

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #229 : Heinäkuu 04, 2013, 11:34:41 ap »
Taitaa Billyltä tuo ajaminen sujua; hänellä kun taitaa olla sata, ehkä plus, pyörää..
Hyvä pyörä, parempi mieli.

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #230 : Heinäkuu 05, 2013, 15:52:03 ip »
Pirskatti!!



 ;)
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Reima

  • Vieras
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #231 : Heinäkuu 08, 2013, 19:07:20 ip »
Naamakirjasta:

A new custom Moto Guzzi bike by Filippo Barbacane of Officine Rossopuro, the TTre.

View more photos of the TTre here: http://bit.ly/1agS3Ot

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #232 : Heinäkuu 08, 2013, 22:55:55 ip »
Muistelin, että olin tuon Rossopuron pyörän tänne linkannut, mutta en ollut. On ihan tyylillä tehty! Varsinkin tankki rokkaa.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Reima

  • Vieras
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #233 : Heinäkuu 09, 2013, 17:00:16 ip »
Tällä olisi makeeta mennä kahvikioskille:

http://racingcafe.blogspot.it/2013/07/moto-guzzi-black-white-by-htmoto.html

(Naamakirjasta)

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #234 : Heinäkuu 09, 2013, 17:21:28 ip »
Kyllä Ritmo Serenolta onnistuu tuo esteettinen kohentaminen. Myös kulku lienee kohdallaan. Nämä japsithan rakentavat bokseribemareita ja lähinnä loop-runkoisia Guzzeja.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Camn

  • Viestejä: 2 583
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #235 : Heinäkuu 14, 2013, 02:32:19 ap »
Tässä kuva ja tekstiä aidosta alkuperäisestä esitteestä.

1100 Sport Corsa limited edition
1100 Sport Corsa on LeMans –sarjan (850, II, III) perillinen: ilmanvastus on optimoitu ja mekaanisien osien ja rungon laatu on huippuluokkaa. Carrillo –kiertokankien ansiosta on suuntaa vaihtava massa 45 grammaa ja pyörivä massa 137 grammaa kiertokankea kohden pienempi. Seurauksena on pienempi kampiakselipaino ja suurempi vääntömomentti. Uudet uivasti laakeroidut jarrulevyt ja mustaksi maalattu moottori ja vanteet tekevät 1100 Sport Corsasta jotain aivan erityistä. Oliivinvihreät sinkityt ruuvit ja uusi väriyhdistelmä: Moto-Guzzi –punainen ja kultavihma -keltainen. Lisävarusteina carbon –äänenvaimentimet.

1064 ccm, 92x80 mm, 9,5:1, 90 hv/7800 rpm, 95Nm/6000 rpm. Weber-Marelli Alpha-N ruiskutusjärjestelmä. Ram-air –ilmansyöttö (+12 mbar/3 hv huippunopeudella). 2-levyinen kuiva kytkin, 5 vaihdetta. Kaksinivelinen kardaani. Nelikulmainen nikkeli-kromi-molybdeeni –runkoputki, moottori puolikantava. Etujousitus White-Power Upside down, sisään- ja ulosjouston säätö. Takajousitus White-Power, jousen esijännityksen säätö. Etujarrut Brembo 320 mm (uivat), neljämäntäinen jarrusatula. Takajarrut 282 mm, kaksimäntäinen jarrusatula. Tankki 19 L, huippunopeus yli 230 km/h, paino 221 kg, akseliväli 1475 mm.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 15, 2013, 02:30:02 ap kirjoittanut Camn »
V11 - it defines you.

Reima

  • Vieras
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #236 : Heinäkuu 14, 2013, 19:09:38 ip »
Unelma Kaivopuistopyöräksi ...  8)

(Kuva Pärstakirjasta...)

MotoJussi

  • Viestejä: 965
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #237 : Heinäkuu 22, 2013, 00:57:55 ap »
Bongasin eilen BMW-museon seinällä valokuvan kun setä ajoi komealla Guzzilla kovaa kaarteessa.
Yksi maininta oli jostain NSU-merkkisestä pyörästä, ja Ducati mainittiin kerran nimeltä.
Sen enempää ei muita moottoripyörämerkkejä sattunut silmään, kun museon kävin läpi.

Oma GS toi ylväästi Muncheniin, ja paluumatkakin on alkanut. Kirjoitan tätä Prahassa, sattumoisin viiden tähden hotellissa. Portieeri kantoi Givi-laukkuni huoneeseen, kiitos siitä.

Guzzr

  • Viestejä: 672
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #238 : Heinäkuu 22, 2013, 17:25:14 ip »

Reima

  • Vieras
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #239 : Heinäkuu 26, 2013, 23:13:07 ip »
Pärstäkirjan Italian Guzzi-ryhmästä, hieno rosso wannabee Cali Cafe Racer.