Kirjoittaja Aihe: UPEAAAAA!!!!  (Luettu 474634 kertaa)

motomatti

  • Viestejä: 13 488
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #180 : Helmikuu 14, 2013, 20:39:36 ip »
Tääkin on melko sievä ja urheilullisen oloinen.

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #181 : Helmikuu 14, 2013, 22:31:34 ip »
Kattelin taannoin tuon projektisivua, ei ihan vakuuttanut lopputulos. Ilmeisesti päätarkoitus ollut esitellä tuota takahaarukkaideaa. Keulaakin lyhensivät, miksi?
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Marko

  • Viestejä: 612
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #182 : Helmikuu 18, 2013, 12:20:17 ip »
en oikein tiedä mihin tän olisi postannut, niiin laitetaan sitten tänne.

Matka-Guzzi:
(kopioin amerikan foorumilta)

TimoEv

  • Viestejä: 2 172
  • Porukassa mukana - pyynnöistä huolimatta!
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #183 : Helmikuu 18, 2013, 14:31:26 ip »
Tuo "pikkasen modifioitu" Guzzi on hyvä esimerkki siitä, mihin kardaanivetoinen moottoripyörä voidaan valjastaa.
Ei tarvitse miettiä jonkin kettingin rasvaamista. :P

Reima

  • Vieras
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #184 : Helmikuu 18, 2013, 17:21:06 ip »
Pikkasen kans tuunattu...taitaa vaan kone olla orkis...?

(GuzziTech.com-sivulta)

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #185 : Helmikuu 18, 2013, 19:43:55 ip »
Aika raju! Olisko sportista tms pätkitty? Ei taida takarengas olla ihan keskilinjalla..  ;)
Hyvä pyörä, parempi mieli.

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #186 : Helmikuu 25, 2013, 19:05:53 ip »
Vähän siinä upean rajalla..

Hyvä pyörä, parempi mieli.

Guzzr

  • Viestejä: 672
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #187 : Helmikuu 26, 2013, 12:47:52 ip »
Oho oli niin kuin JLMeccanic. Ducati messulla - ettei pelti riittänyt lokasuojille.
Tämä nätti ja upea:

Camn

  • Viestejä: 2 583
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #188 : Helmikuu 26, 2013, 15:04:39 ip »
V11 LeMans Tenni on nimenomaan tuossa alkuperäisasussaan harvinainen ja himottu pyörä. En tiedä että yhtään olisi Suomessa eikä Saksassakaan (suuri V11 kanta) kovin montaa. Muuten tekniikaltaan pääosin samaa kuin mikä tahansa alkupään V11 LeMans.  Puristussuhde mallia ”ennen katteja” 9,5:1 (moottori sarjaa "KR", jossa karkea musta maalaus), ohjauskulma 25 astetta, akseliväli 1490 mm. Marzoccin iskunvaimennus edessä mutta vain Tennissä titaani-nitriitti -pinnoitetut liukuputket. White Power (tai Sachs) takana, takarengas 180/55-17. "RAM" –tyylinen Guzzin oma yksilevyinen kytkin alkuperäisvarusteena (sama kuin V11 Rosso Mandello ja Scura) – jonka jokseenkin kaikki ovat vaihtaneet V11 mallin 2-levyiseen (turvallisuussyistä) kun tällainen harvinaisuus on käytännössä kuitenkin siviilikäytössä. Vihreä/harmaa -väritys oli muistuma 8 –sylinterisen kilpapyörän väristä kuten valkoinen ”numeropaikka” Tennin kilpapyöristä. Satula keinonahkaa, äänenvaimentimet "Carbon" (Lafranconi).
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 28, 2013, 14:13:30 ip kirjoittanut Camn »
V11 - it defines you.

Reima

  • Vieras
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #189 : Helmikuu 26, 2013, 16:30:42 ip »
Jackal...lieneekö GLX-malli  ;D

Ideoita pataraudan tuunaukseen.

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #190 : Maaliskuu 06, 2013, 20:36:25 ip »
Hyvän näköinen kilpuri!

Hyvä pyörä, parempi mieli.

Reima

  • Vieras
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #191 : Maaliskuu 14, 2013, 15:10:13 ip »
Taitaa olla uuden Calin laukkujen habitus kopsattu tästä... ;)

Hieno Shakaali.

Reima

  • Vieras
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #192 : Maaliskuu 18, 2013, 10:12:48 ap »
Kaikennäköistä siitä pikkulohkosta saa aikaan - V50 Monza?

(kuva Naamakirjasta MGWC:n sivulta)

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #193 : Maaliskuu 18, 2013, 10:42:53 ap »
Jep, siinä on viety painonpudotus aika pitkälle. Oli taannoin Bikeexifissä juttu:

http://www.bikeexif.com/moto-guzzi-v50

Ihan hienoja juttuja askarreltu tuohon. Huomioitavaa on sähköstartin poisto.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Reima

  • Vieras
Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #194 : Maaliskuu 19, 2013, 20:27:46 ip »
Tämäkin Naamakirjasta Roldano Santinin hieman tuunattu Rosso Jackal.