V11 LeMans Tenni on nimenomaan tuossa alkuperäisasussaan harvinainen ja himottu pyörä. En tiedä että yhtään olisi Suomessa eikä Saksassakaan (suuri V11 kanta) kovin montaa. Muuten tekniikaltaan pääosin samaa kuin mikä tahansa alkupään V11 LeMans. Puristussuhde mallia ”ennen katteja” 9,5:1 (moottori sarjaa "KR", jossa karkea musta maalaus), ohjauskulma 25 astetta, akseliväli 1490 mm. Marzoccin iskunvaimennus edessä mutta vain Tennissä titaani-nitriitti -pinnoitetut liukuputket. White Power (tai Sachs) takana, takarengas 180/55-17. "RAM" –tyylinen Guzzin oma yksilevyinen kytkin alkuperäisvarusteena (sama kuin V11 Rosso Mandello ja Scura) – jonka jokseenkin kaikki ovat vaihtaneet V11 mallin 2-levyiseen (turvallisuussyistä) kun tällainen harvinaisuus on käytännössä kuitenkin siviilikäytössä. Vihreä/harmaa -väritys oli muistuma 8 –sylinterisen kilpapyörän väristä kuten valkoinen ”numeropaikka” Tennin kilpapyöristä. Satula keinonahkaa, äänenvaimentimet "Carbon" (Lafranconi).