Kirjoittaja Aihe: UPEAAAAA!!!!  (Luettu 474604 kertaa)

Ekku

Vs: UPEAAAAA!!!!
« Vastaus #120 : Toukokuu 02, 2012, 07:56:37 ap »

TunturiTT

« Vastaus #121 : Heinäkuu 12, 2012, 10:06:06 ap »
Hyvä ilme. "Ei tunnu missään."

Hyvä pyörä, parempi mieli.

Ekku

« Vastaus #122 : Heinäkuu 15, 2012, 12:17:10 ip »
Ne taitaa nuo uudemmat Guzzit keulia herkemmin?

Kyllä minulla ainakin olisi naamalla ylen hämmästynyt ilme, jos keula noin korkealle nousisi...

TunturiTT

« Vastaus #123 : Heinäkuu 16, 2012, 12:09:37 ip »
Tässä muuten pyörän vieressä.

Hyvä pyörä, parempi mieli.

Kimmo Saarelainen

• Administrator
« Vastaus #124 : Heinäkuu 16, 2012, 15:51:37 ip »
Kyl on nätti!  :)
Eikä toi tyttökään ole hassumpi   :P
t. Kimmo
Rider for California Touring 1400 & V85TT Travel

TK

« Vastaus #125 : Heinäkuu 19, 2012, 23:44:55 ip »
Tää mainittiin jo alussa mut löyty muutama lisäkuva: http://www.omnimoto.it/foto/popup/40302/ghezzi-brian-al-padova-bike-expo-show-2010
Ehkä hienoin moderniin tyyliin rakennettu Guzzi mitä oon nähny. Simppelimpi rekkari/valo teline ja punaset venakopat pois ja se olis siinä, tai voishan se tietysti olla esim. vielä tehokkaammalla 4-venttiili koneella..
Kate yms. kosmetiikka osien sanottiin jossain maksavan n.5500e, siihen vielä vanteet, jousitus, koneen muutokset jne. niin on jo varmaan aika hintava V11.

motoesa

• Vieras
« Vastaus #126 : Heinäkuu 20, 2012, 05:51:54 ap »
"PS. (ei kuulu välttämättä otsikon "upeaa" alle, mutta kumminkin)
http://www.topspeed.com/motorcycles/motorcycle-news/the-making-of-guzzi-girls-book-with-veronica-saint-ar86786/picture354112.html
Tämä vaan siksi että kun V7 Sportissa oli tehdasasenteinen Brembo -levyjarru optiona valittavissa taakse, niin tässä ei näy sitä olevan."

Kyllähän tää oikeen otsikon alla on, ja upee onkin. Siinä oli joku moottoripyöräkin kuvassa!

TK

« Vastaus #127 : Heinäkuu 22, 2012, 02:52:07 ap »
Tässä ei ole "messuvalmista" näytillä mutta HTMoton saksalainen versio lienee ehkä halvempi (enemmän vakio-osista tehty). Moottoritekniikan suhteen luottopaja.  Enemmän mielestäni ratapuolelle suuntautunut porukka (koska ajavat myös itse huvikseen ja perheen nuori herra tätä nykyä Panigalella myös enemmin tosissaan) siinä kun Däs ja Dynotec ehkä enemmän tekevät siviillikäyttöön. Ratakäyttöön HTMotolla on ollut oma valkoinen V11 -rungosta tehty jo pitkään. Nyt on tulossa Centaurosta vastaava mutta maantiekäyttöön.

Toi on kuitenkin, kaikista mahdollisista rata yms. ominaisuuksista huolimatta, ainakin mun silmiin vaaan MGS-kopio kun taas ghezzi-brianin monza on ihan selkeesti "oma" pyörä. Raha ei kuitenkaan oo mulle mikä ongelma, sen puute voi olla. 
Vaikka tää ehkä meneekin tavallaan ohi aiheen niin onko kukaan saanu MGS-01 Guzzia rekisteröityä suomeen? Sehän on kuitenkin monessa mielessä se "upein".
http://www.mcnews.com.au/testing/motoguzzi/corsa/page1.htm

Camn

« Vastaus #128 : Heinäkuu 22, 2012, 04:12:35 ap »
Lainaus
vaan MGS-kopio

Just. Aidon MGS-01 -ongelmana on tuon mainitun "kopiopajan" mukaan a) saatavuus b) saatavuus maantiekäyttöön rekisteröitynä (Saksassa on joitakin => pitäisi siis saada kääntymään Suomeen kun kerran on EU-rekisteriote?) c) hinta. Jos muistan oikein n. 25.000€ luokkaa niin HTMoto myy omansa, jonka saa rekisteröityä Saksassa. Rahti ja verot päälle. Sitä yksilöä on jalostettu paremmillä Öhlinseillä ja ecun karttaa optimoimalla.

Kuva: bongattu Oscherslebenin radalla, samalla herrasmiehellä oli myös Ducatin ratapeli (kypärän teksti).

« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 23, 2012, 00:07:35 ap kirjoittanut Camn »
V11 - it defines you.

TK

« Vastaus #129 : Heinäkuu 22, 2012, 04:47:31 ap »
Oot aivan oikeessa, eikä mun ollu tarkotuskaan mitenkään väheksyä tms. kyseisen pajan tuotteita. Tää oli vaan mun "upeaa" ajatteluni missä raha ei merkitse mitään.
Saksassa (mobile.de) mäkin oon nähny muutaman aidon MGS:n sikäläisellä Tûv-hyväksynnällä, mutta käyttöönottopäivä (zulassung tai jotain) on kuitenkin niin uus ettei suomessa oikeen toimi. Moto-Italiahan vois virallisena maahantuojana kirjoittaa todistuksen, mutta tuskin semmoseen rupeavat jos ei mitään oikeita päästötasoja yms. ole tehtaalta tarjolla.

Aito MGS-01 on kuitenkin edelleen mulle jotain mitä pitää joskus saada, jos ei kilpiin niin ainakin olohuoneeseen.

TK

« Vastaus #130 : Heinäkuu 22, 2012, 12:38:00 ip »
Jatkampa vielä sen verran että, tietääkö kukaan onko minkään ikäsellä MGS:llä E-hyväksyntää? Ei varmaankaan ole, mutta jos olis rekisteröinti onnistuis helpolla..

TK

« Vastaus #131 : Heinäkuu 23, 2012, 21:21:47 ip »

"Prova RS on 4 –venttiilisten huippumallimme. Perustana käytämme Daytona RS:ää tai V10 Centauroa. Tähtäimemme oli saada ulkoasu urheilullisemmaksi ja elegantimmaksi, jousitus paremmin käsiteltäväksi ja moottoriin valtava tehon- ja vääntömomentin lisä. Moottorin kohdalla ei jätetty kiveäkään kääntämättä. Iskutilavuus nostettiin 1225 ccm:iin, kampiakseli tarkkuustasapainotettiin ja sylinterinkannet käsiteltiin perusteellisesti. Suurempi hiilikuidusta valmistettu Airboximme kuten erityinen pakoputkijärjestelmämme optimoivat kaasunvaihdon. Jousituksen olemme tehneet parhaimmista komponenteista. Teho: 127 hv/125 Nm, mitattu huippunopeus 252 km/h, paino 213 kg (ilman polttoainetta)."

No siinähän olis sopiva moottori myös aikaisemmin kehumaani ghezzi-brianiin..

Guzzr

« Vastaus #132 : Heinäkuu 30, 2012, 09:08:31 ap »
Nuorempi poika osti Italia-pyörän  :D

motoesa

• Vieras
« Vastaus #133 : Heinäkuu 30, 2012, 12:10:56 ip »
Nuorempi poika osti Italia-pyörän  :D
Meneehän tollainenkin sit, jos ei MG:a kerta ollu saatavan >:(
Mut älä ainakaan anna samaan talliin laitta kustin kanssa, tie mitä tauteja tartuttaa ;D ;D
Ja kaiken maailman ketjuravatkin tippuu laittiallekin :D

motoesa

• Vieras
« Vastaus #134 : Heinäkuu 30, 2012, 21:05:01 ip »
Lainaus
älä ainakaan anna samaan talliin laitta kustin kanssa

Eikös tämä ole parasta mahdollista seuraa Guzzille?  Guzzi oli sentään Aprilian omistuksessa ennen Piaggion kaupoille ryhtymistä.  Jos haluaa tehokkaamman V2 koneen, hyvin "Guzziystävällinen" vaihtoehto ainakin siinä mielessä, ettei tule näitäkään ihan joka kulman takana vastaan.

"
- - 90 asteinen kompakti V2, kokonaan Aprilian tekemä. Tehotasossa verrattavissa neljäsylinterisiin saman luokan moottoreihin mutta paljon enemmin vääntöä alhaisilla kierroksilla, tehokas ja miellyttävä ajaa, jäykkä trellis/alumiinirunko.
"

Kyllä ottaisin mieluusti taas Aprilian meidän talliin (törkeen komee RS125 oli reilu vuosi sitten vielä), Guzzilla kun ei ole "katu-uskottavaa" nuorisomallia tai tehokasta sporttia...

Noinhan se taitaa olla ;D Ja pirun komee pyörä onkin, sopis kyllä munkin talliin turskan kaveriksi ;)