Kirjoittaja Aihe: Monza-projekti  (Luettu 14256 kertaa)

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Monza-projekti
« Vastaus #15 : Heinäkuu 02, 2008, 08:16:47 ap »
Nevadan/floridan/NTX/TT:n takanen ei suoraan käy, kun siinä on jarrulevy väärällä puolella. Jos riittävästi vaihtaa osia, niin tietenkin. Tai jos on sorvi käytössä, niin lähes minkä tahansa navan voi siihen asennella. Etuseen en näe mitään syytä, ettei kävisi.

Floridassa pitäisi kaiketi olla sama etupää, kuin Monzassa, eli akselit ynnä muut on samaa kaliiberia mitoiltaan.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Monza-projekti
« Vastaus #16 : Heinäkuu 02, 2008, 08:20:34 ap »
Ja heti kun sain tämän äsköisen lähetettyä, niin muistin, ettei se levy ole kiinni siinä vanteessa, vaan sehän on siinä vetopakassa kiinni. Eli jos saisin nähdä Nevadan takakeskiön vetopuolelta, niin voisin kertoa uutta tietoa. Mutta jos näet itse jossain Nevadan vanteen, niin näet itsekin, voisiko se Monzan vetolevyyn käydä. :D
Hyvä pyörä, parempi mieli.

heikkil

  • Viestejä: 136
Monza-projekti
« Vastaus #17 : Heinäkuu 05, 2008, 04:14:47 ap »
Aapo kirjoitti:
Lainaus
Olen varttikatteen kannalla. Tuo kuvan kate ei ole koskaan sopinut mun silmään, vissiin liian iso.:P
Nurkissa kyllä pyöriikin Mk I -Lemarin bikinikate; jospa sitä yrittäisi kompromissina viritellä keulille!

Jukka Laine

  • Administrator
  • ***
  • Viestejä: 1 052
  • Kotirintamamotoristi
Monza-projekti
« Vastaus #18 : Heinäkuu 07, 2008, 04:10:50 ap »
Onneksi olkoon luomuksen johtosta! Syväntä lämmittää ku noin hienon sait Monzasta tehtyä. Enpä olis moiseen ite kyenny! Minustaki vois nakuna olla eniten evuksensa, vaan ajappa ensin kateitten kanssa niin huomaat sitten eron ajo-ominaisuuksissa. Ootko Veteraaniralliin lähössä Monzalla?

Jukka Tuusulasta
Jukka Tuusulasta, Sport 1200.
Verestä Hyviä Muistoja!
Veriryhmä Gruppo MOTO GUZZI.

heikkil

  • Viestejä: 136
Monza-projekti
« Vastaus #19 : Heinäkuu 07, 2008, 04:15:15 ap »
Jukka Laine kirjoitti:
Lainaus
Onneksi olkoon luomuksen johtosta! Syväntä lämmittää ku noin hienon sait Monzasta tehtyä. Enpä olis moiseen ite kyenny! Minustaki vois nakuna olla eniten evuksensa, vaan ajappa ensin kateitten kanssa niin huomaat sitten eron ajo-ominaisuuksissa. Ootko Veteraaniralliin lähössä Monzalla?

Taitaa se Le Mansin pikkuriikinen kate löytää tiensä nokalle; tourerina ja arkiajokkina kun toimii Pemari, niin tuohon "naatiskelu-Guzziin" ei toisaalta tarvita kummoista suojaa tuulta ja tuiskua vastaan (Monzaa käytetään aurinkoisina sunnuntaipäivinä naapuruston mutkateillä... :wink: ).

Veteraanirallissa voisi päiväseltään käväistä, jos Guzzi kilvissä siihen mennessä (vielä odotellaan lähinnä jarrupääsylinteriä Saksasta saapuvaksi...).

heikkil

  • Viestejä: 136
Monza-projekti
« Vastaus #20 : Heinäkuu 12, 2008, 10:28:44 ap »
Jep; taitaa se ykköslemarin kate olla etevin vaihtoehto ainakin ensihätään... :)

P.S. Jos jollakulla tiedossa halpa ja hyvä maalari, niin infotkaa! Kate pitäisi saada värjättyä punaiseksi eikä ainakaan vielä kehtaisi kilikalipullolla yrittää maalausta.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 13, 2008, 06:33:00 ap kirjoittanut heikkil »

heikkil

  • Viestejä: 136
Monza-projekti
« Vastaus #21 : Syyskuu 14, 2008, 09:47:10 ap »
Kesälaiskottelujen ja lomien jälkeen taas pari päivää tallissareuhaamista. Sähköt OK (tänään sain jo startinkin rallattamaan), palaset suurimmaksi osaksi kasassa ja katsastuskunnosta puuttuu enää jarrunesteiden ujutus. Kohta leimalle...

heikkil

  • Viestejä: 136
Vs: Monza-projekti
« Vastaus #22 : Lokakuu 15, 2008, 18:16:10 ip »

Tänään Monza sitten rekisteröintikatsastuksesta läpi - helpotti...  ;D

Samontein äkkiä pyörä talvisäilöön ja saa majailla siellä rauhassa puoli vuotta.

Calimero

  • Viestejä: 42
Vs: Monza-projekti
« Vastaus #23 : Lokakuu 15, 2008, 19:07:52 ip »
Hieno on! Onnittelut..  ;)
Cali EV Touring 2003

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: Monza-projekti
« Vastaus #24 : Lokakuu 15, 2008, 20:05:19 ip »
Ensi kesänä sitten ns. silittelet rypyt laitteesta, niin se on valmis loppukesän ajoihin..  ;)
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Ekku

  • Viestejä: 894
Vs: Monza-projekti
« Vastaus #25 : Lokakuu 15, 2008, 21:54:28 ip »
Ensi kesänä sitten ns. silittelet rypyt laitteesta, niin se on valmis loppukesän ajoihin..  ;)

Eikös se yleensä mene niin, että kesällä rypistetään ja talvella silitellään? :)

Komeen näköinen peli. Ei tuossa varmaan paljon "silittämistä" ole.

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: Monza-projekti
« Vastaus #26 : Lokakuu 16, 2008, 07:33:52 ap »
Ensi kesänä sitten ns. silittelet rypyt laitteesta, niin se on valmis loppukesän ajoihin..  ;)

Eikös se yleensä mene niin, että kesällä rypistetään ja talvella silitellään? :)

Komeen näköinen peli. Ei tuossa varmaan paljon "silittämistä" ole.

Niin, tarkoitin katsos sitä amerikkalaista sanontaa "ironing the bugs", eli sitä pientä hienosäätöä, jotta on täydellinen. Kuitenkin Heikki huomaa, miten tyhjäkäynti hieman ontuu, yläkierroksilla nyhtää jne. Suutintanssia filttereiden kanssa, jarrujen säätämistä, takahaarukan laakerointia jne. Hieno ja varmasti toimiva laitehan tuo on. Pisteet projektista.

Eihän nämä koskaan valmiita ole  ;D
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Ekku

  • Viestejä: 894
Vs: Monza-projekti
« Vastaus #27 : Lokakuu 16, 2008, 10:38:04 ap »
Lainaus käyttäjältä: TunturiTT
Eihän nämä koskaan valmiita ole  ;D
[/quote

Ai sinäkin olet huomannut:)

Sunnuntaina pitäisi hake Lm-kolmonen takaisin kotitalliin Jannen hoteista.

Taas on rahaa palanut ja osia vaihdettu ja vieläkään ei ole "valmis".

heikkil

  • Viestejä: 136
Vs: Monza-projekti
« Vastaus #28 : Lokakuu 17, 2008, 06:43:56 ap »
Ensi kesänä sitten ns. silittelet rypyt laitteesta, niin se on valmis loppukesän ajoihin..  ;)

Eikös se yleensä mene niin, että kesällä rypistetään ja talvella silitellään? :)

Komeen näköinen peli. Ei tuossa varmaan paljon "silittämistä" ole.

Niin, tarkoitin katsos sitä amerikkalaista sanontaa "ironing the bugs", eli sitä pientä hienosäätöä, jotta on täydellinen. Kuitenkin Heikki huomaa, miten tyhjäkäynti hieman ontuu, yläkierroksilla nyhtää jne. Suutintanssia filttereiden kanssa, jarrujen säätämistä, takahaarukan laakerointia jne. Hieno ja varmasti toimiva laitehan tuo on. Pisteet projektista.

Eihän nämä koskaan valmiita ole  ;D
Jep; viimeiset viilailut jätän suosiolla ensi kesän hommiksi ja nyt "unohdan" Monzan talviteloille puoleksi vuodeksi. Tavallaan vapauttavaa, mutta toisaalta talven tekemisenpuute jo hirvittää, kun useimmiten ollut joku pyöräprojekti käynnissä.

RS-Bemu olisi vielä räpeltämättömänä, mutta majailee talven Tampereella ja toisaalta se on Berliinissä jo rakennettu tylsällä tavalla valmiiksi (no satula sentään piti hommata ja jos uudet vieterit eteen ja taakse ja takalaukku pitäisi hommata ja...).

Pitsinnypläystä tai palapelejä kai sitä pitää huhtikuulle asti nysvätä...

Leo B

  • TT-kuski vai rättikauppias?
  • Viestejä: 9
    • Lexan talli
Vs: Monza-projekti
« Vastaus #29 : Lokakuu 17, 2008, 20:01:45 ip »
Hieno pyörä!

Suorastaan "Espresso Corretto". Taittuu jo Cafe-tyyliin.

Onnittelut!
Lexa ja Guzzi 750 S3 -75