Kirjoittaja Aihe: v35  (Luettu 4822 kertaa)

Tuulenpoika

  • Viestejä: 280
v35
« : Huhtikuu 08, 2008, 10:50:46 ap »
Kaverin v35 käy huonosti.Varsinkin alakierroksilla toinen pytty  ei tule mukaan .

Missä vika ,sytytysyksikössäkö ?

Pyörä vm.86 ja seissyt vuosia.Ilmeisesti ajettu vain 26 tuhatta.Oli Piikkiössä huollossa mutta edelleen pätkii.

 

 

Jukka Laine

  • Administrator
  • ***
  • Viestejä: 1 053
  • Kotirintamamotoristi
v35
« Vastaus #1 : Huhtikuu 09, 2008, 00:29:48 ap »
Josson kärjellinen peli, niin sytytys on ensimmäisten epäilyjen joukossa. Ennakot kohilleen ekaks. Tulooko kipuna molemmille tulpille samoin? Syttökamoja voi vaihella keskenään, niin näkee seuraako vika jotakin osasta. Pensan saanti vaikuttaa kans aika paljon. Kaasarit kandee putsata.

Jukka Tuusulasta
Jukka Tuusulasta, Sport 1200.
Verestä Hyviä Muistoja!
Veriryhmä Gruppo MOTO GUZZI.

motomatti

  • Viestejä: 13 485
v35
« Vastaus #2 : Huhtikuu 09, 2008, 01:15:01 ap »
Juu edellisiin. Mutta mikään niistä toimenpiteistä ei auta jos puristuspaineet ei ole tasan molemmissa pytyissä. Kannattaa mitata ensteks.

Kauan seisominen aiheuttaa epäilyksiä. Esim männänrenkaat voi olla jumissa tai venttiilien raoista tihkuu paine pois karstan tai muun töhkän takia.

Jos puristuspaineissa on eroa yli 1 Bar niin toimenpiteet jatkuvat ohivuototutkimuksella. Molemmat tutkimukset halpoja ja helppoja tehdä.

Sitten vain toimimaan tulosten mukaan!

mm

Urpo ja Turpo

  • Viestejä: 1 189
v35
« Vastaus #3 : Huhtikuu 09, 2008, 05:02:32 ap »
Tuulenpoika kirjoitti: 
Lainaus
Oli Piikkiössä huollossa mutta edelleen pätkii.

   

Eikö Piikkiössä siis löydetty vikaa?

  • Vieras
v35
« Vastaus #4 : Huhtikuu 09, 2008, 07:40:31 ap »
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 13, 2008, 09:51:00 ap kirjoittanut Pekka Oulusta »

Olli

  • Viestejä: 264
v35
« Vastaus #5 : Huhtikuu 09, 2008, 10:28:54 ap »
Tuo ei kuulu tänne. Tällainen pyörän pitää täällä olla.



(Tiedän, asiatonta. En vain voinut vastustaa. Sori.)
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 09, 2008, 10:31:00 ap kirjoittanut Olli »

Kyösti V35 II

  • Viestejä: 20
v35
« Vastaus #6 : Huhtikuu 09, 2008, 14:42:38 ip »
Eräs asia, joka kannattaa tarkastaa, on kaasareiden kumikurkut. Minun V35:ssa niitä murtui useita, ennenkuin vaihdoin ne kestävämmästä kumiseoksesta tehtyihin.

  • Vieras
v35
« Vastaus #7 : Huhtikuu 09, 2008, 15:34:51 ip »
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 13, 2008, 09:51:00 ap kirjoittanut Pekka Oulusta »

MakikEr

  • Viestejä: 106
v35
« Vastaus #8 : Huhtikuu 10, 2008, 03:42:16 ap »
Moi,

Hankin pääsiäisenä Californialle kaverin, sen V35III.sen joka oli tälläkin foorumilla kaupan Maksniemessä. V35.sessa oli samaa vikaa kuin Tuulenpojan kaverin pyörässä, oikea pytty ei aina ollut täysillä mukana. Vika oli tulpan johto, joka löi läpi sylinteriin jos johto oli lähellä rautaa. Mehumaijat olivat myös likaiset, eli semmoista vaaleaa "liisteriä" kohokammiossa ja suuttimissa. Tulpan johtojen vaihdon ja kaasuttimeien puhdistuksen jälkeen kone ottaa himokkaasti kierroksia. Tulis vaan jo lämpimämpää ilmaa.

-MakikEr-

 

Tuulenpoika

  • Viestejä: 280
v35
« Vastaus #9 : Huhtikuu 10, 2008, 04:54:40 ap »
Kiitos vastauksista.Kaverini vei eilen pyörän takaisin Piikkiöön.Eiköhän vika löytyne.