Kirjoittaja Aihe: Maailman nopeimmat  (Luettu 7264 kertaa)

Urpo ja Turpo

  • Viestejä: 1 189
Maailman nopeimmat
« : Helmikuu 21, 2008, 05:01:26 ap »
Tänään telkkarissa Teemalla klo 20.35
maailman nopeimmat moottoripyörät.

Urpo ja Turpo

  • Viestejä: 1 189
Maailman nopeimmat
« Vastaus #1 : Helmikuu 21, 2008, 07:25:21 ap »
Ennakkotietojen mukaan juontaja Chris Barrie pääsee testaamaan
muun muassa MV Agusta F4:ää. Pitäisiköhän ruveta TV-juontajaksi?

Urpo ja Turpo

  • Viestejä: 1 189
Maailman nopeimmat
« Vastaus #2 : Helmikuu 21, 2008, 14:05:34 ip »
Katoittekste sen ohjelman?
Ei olisi kannattanut. Nyt pitäisi ostaa Norton Manx, Triton
ja MV Agusta F4.  

Marko

  • Viestejä: 612
Maailman nopeimmat
« Vastaus #3 : Helmikuu 21, 2008, 14:14:35 ip »
Mutta eikai se Agusta nyt sentään ihan 17.000 kierrä?


Triton oli kyllä hieno! :huh:

Urpo ja Turpo

  • Viestejä: 1 189
Maailman nopeimmat
« Vastaus #4 : Helmikuu 21, 2008, 14:26:59 ip »
Joo, se taisi olla toimittajan hatusta. 14 500 taitaisi olla sinne päin.
Joku racing -versio voisi kiertää 17 000.

  • Vieras
Maailman nopeimmat
« Vastaus #5 : Helmikuu 21, 2008, 14:37:33 ip »
Terve,

Nyt on oma lehmä ojassa tai pyörä radalla (osuu tähän paremmin)

Harmi kun en nähnyt ohjelmaa  :X

Matchless G50 dominoi MVAgustan ja Hondan ohella 500-luokkaa 65-69 ja Norton Manx tätä ennen. Joten ihmetten jossei näitä kahta (G50 ja Honda) mainittu. Katsokaas GP-tuloksia noilta ajoilta.
Triton on hieno ja samalla tasolla  on BSA DBD34 Gold Star.

-Lexa-

Marko

  • Viestejä: 612
Maailman nopeimmat
« Vastaus #6 : Helmikuu 21, 2008, 14:46:42 ip »
Ei hätää Lexa, ens keskiviikkona tulee uusinta!

Joo, BSA Gold Star mainittiin myös, ja honda CB750..

Urpo ja Turpo

  • Viestejä: 1 189
Maailman nopeimmat
« Vastaus #7 : Helmikuu 21, 2008, 15:59:45 ip »
Harmi, ettei siinä vedetty Vincentillä.
Mutta ei puolen tunnin ohjelmaan kerkiä
kaikkia.

Urpo ja Turpo

  • Viestejä: 1 189
Maailman nopeimmat
« Vastaus #8 : Helmikuu 21, 2008, 16:17:59 ip »
Niin, idea on kai siinä, että jäpikkä pääsee kokeilemaan noin kolmea
rakkinetta /ohjelma. Ilmeisesti BBC:n resurssit ovat rajalliset
tässä suhteessa.

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Maailman nopeimmat
« Vastaus #9 : Helmikuu 22, 2008, 00:21:10 ap »
 

Ohjelma meni tietenkin minulta ohi :X Olin "liian" pitkään tallilla.

 

Motorrad Magazin 4/07 -lehdessä on esittelyssä MV Agustan Superbike sarjan pyörä. Speksit löytyy Saksan kisaversiosta (IDM) ja maalimanlaajuisemmasta sarjasta (WM) löytyvästä kamppeesta.

Vakio kiertää 12800 ja luokan säännöt rajaavat maksimin 13500 rpm. Kovia on luvut silti :huh:

 

Urpo ja Turpo wrote:
Lainaus
Joo, se taisi olla toimittajan hatusta. 14 500 taitaisi olla sinne päin.
Joku racing -versio voisi kiertää 17 000.








Hyvä pyörä, parempi mieli.

millegt

  • Viestejä: 598
Maailman nopeimmat
« Vastaus #10 : Helmikuu 22, 2008, 00:55:30 ap »
Jos ne oli maili-kierroksia (vitsi)

Hieno ohjelma kertakaikkiaan.

 

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Maailman nopeimmat
« Vastaus #11 : Helmikuu 22, 2008, 00:59:55 ap »
Tai eurot ja punnat mennyt sekaisin :P

 

millegt wrote:
Lainaus
Jos ne oli maili-kierroksia (vitsi)

Hieno ohjelma kertakaikkiaan.

 
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Urpo ja Turpo

  • Viestejä: 1 189
Maailman nopeimmat
« Vastaus #12 : Helmikuu 22, 2008, 07:32:32 ap »
Urpo ja Turpo kirjoitti:
Lainaus
Joo, se taisi olla toimittajan hatusta. 14 500 taitaisi olla sinne päin.
Joku racing -versio voisi kiertää 17 000.








Jämsän isäntähän välillä esittelee MV:nsä rajoittimen toimintaa. Jos en väärin muista,
niin olisin joskus nähnyt mittarissa lukemat 14 500?

I.H.

  • Viestejä: 1 264
Maailman nopeimmat
« Vastaus #13 : Helmikuu 22, 2008, 08:12:24 ap »
Marko kirjoitti:
Lainaus

Triton oli kyllä hieno! :huh:
Entisenä Trumppa-miehenä voin kyllä yhtyä tuohon !  :D
Titaniumin kuski

Urpo ja Turpo

  • Viestejä: 1 189
Maailman nopeimmat
« Vastaus #14 : Helmikuu 22, 2008, 08:45:29 ap »
V -koneen käyntiääni on kyllä hienompi kuin minkään valtakunnan
rivi -twinin. Bokseri on kyllä kaikkein masentavin. Kukaan koko maapallolla
ei ole keksinyt, miten siihen saisi siedettävän käyntiäänen.