Kirjoittaja Aihe: uusi Guzzi V7 Classic  (Luettu 10195 kertaa)

capriccioso

  • Viestejä: 196
uusi Guzzi V7 Classic
« Vastaus #15 : Marraskuu 08, 2007, 12:35:58 ip »
Lexa kirjoitti:
Lainaus
Terve.

Tässä lisää kuvia http://www.motomag.com/Salon-de-Milan-Moto-Guzzi-V7-

Veroton hinta about 8000,- €
Eli täällä veroparatiisissa hinta tullee olemaan abouttarallaa 16-17000 €
*hu0kaus*

  • Vieras
uusi Guzzi V7 Classic
« Vastaus #16 : Marraskuu 08, 2007, 13:58:18 ip »
Jep,

Tuleehan sille hintaa.

Jos kykyä riittää, niin hienon ja paremmankin Kafferaaserin saa kun ostaa edullisen 850:n ja rakentaa koko menopelin itse.
Aihioita saa tosi edullisesti.

Tässä kaunis esimerkki http://www.firestartergarage.it/index-s3.html

Tässä toinen http://www.s3750motoguzzi.co.uk/david-v7sport%20racer/davidV7racer.html

Voitte kuolata muitakin esimerkejä http://www.firestartergarage.it

Miksei Suomessa customoida, rakennella Guzzeja???????

Jos kiinnostaa tuo alkuperäinen V7 Sport ja sen ympärillä olevat asiat nin http://www.s3750motoguzzi.co.uk/
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 08, 2007, 13:59:00 ip kirjoittanut Lexa »

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
uusi Guzzi V7 Classic
« Vastaus #17 : Marraskuu 08, 2007, 14:36:59 ip »
Lainaus käyttäjältä: Lexa

Miksei Suomessa customoida, rakennella Guzzeja???????

:huh: Eikö?
Hyvä pyörä, parempi mieli.

  • Vieras
uusi Guzzi V7 Classic
« Vastaus #18 : Marraskuu 08, 2007, 15:19:53 ip »
Terve,

Olen ollut muutaman kerran Gruppo-ajeluissa mukana, Italorallissa, Bella Italia-tapahtumassa  ja kaksi kertaa päärallissa, erilaisissa näyttelyissä jne.
Multa on jäänyt jotain näkemättä.
Nyt kyse ei ole yhdestä tai kahdesta ja kyse ei ole myöskään bolt-on-osista.

Tässä lisää http://www.ghezzi-brian.com

Olli

  • Viestejä: 264
uusi Guzzi V7 Classic
« Vastaus #19 : Marraskuu 08, 2007, 21:16:04 ip »
capriccioso kirjoitti:
Lainaus
Lexa kirjoitti:
Lainaus
... Veroton hinta about 8000,- €

Eli täällä veroparatiisissa hinta tullee olemaan abouttarallaa 16-17000 €
*hu0kaus*


Kiva kun ei osaa pätkääkään ranskaa, mutta onneksi babelfish osaa (ainakin auttavasti): "... Its price, very near to the 8.000 €, returns frontally in competition with Triumph 900 Bonneville (7.790 €)..." Tuossa ei puhuta mitään verottomasta (ilman alv) hinnasta, joten Lexa varmaan tarkoitti autoverotonta hintaa, eli normaalia keski/etelä eurooppalaista hintaa.

Jos Italiassa Breva750:n hinta on 7690 ja Nevadan 7790 ja suomessa ne ovat molemmat 11750, niin eiköhän tuollainen n. 8k eurooppalainen hinta ole pikemminkin aika lähellä 12k suomessa. Bellagion italian hinta 11.400 on suomessa 16.980. Rakenteeltaankin tuo V7 on niin lähellä noita Breva750 / Nevada sarjaa, niin uskon hinnan asettuvan samalle tasolle.

Lähteet hintavertailulle: motoguzzi.it - prodotti - valitse pyörä, scopri - val al configuratore sekä motoitalia.fi - motoguzzi - mallisto 2007 - valitse pyörä.

  .
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 08, 2007, 21:19:00 ip kirjoittanut Olli »

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
uusi Guzzi V7 Classic
« Vastaus #20 : Marraskuu 08, 2007, 23:55:49 ip »
Äkkiä tulee mieleen muutamakin; Luoman kilpuri, Ekun "Rata-Lemppari" (josta muuten soisi nähdä lisää kuvia), Jussin Kompura Cali ja Matin Puhallin Centti. Kaikissa näkyy vahva käsityön leima ja rakentamisen into.

Luulempa omassanikin olevan itseni kiinnittämistä osista enemmissä määrin omienkätten tuotoksia ja muualta haalittuja, kuin "Ruuvaa-Kiinni" osia. Jos tämä ei ole rakentamista ja kustomointia, minä luovutan.

 

 

 

Tämä siis ystävällisenä vastineena Lexalle. :)
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Peki

  • Viestejä: 155
uusi Guzzi V7 Classic
« Vastaus #21 : Marraskuu 09, 2007, 03:05:59 ap »
Lexa kirjoitti:
Lainaus
Miksei Suomessa customoida, rakennella Guzzeja???????
Jos tarkoitit hommaa kaupallisessa mielessä tai yleensä laajemmassa mitassa noin niinkuin Milwaukeen malliin, niin oikeassa olet. Syykin on yksinkertainen: ei ole markkinoita. Kukaan ei Suomessa maksa customoidusta Guzzista käytännössä mitään. Korkeintaan joku entisöintifasisti käy valittamassa, kuinka on taas pilattu hyvä museopyöräaihio. Ihan vääränlaiset pultinkannatkin...

Vaikka totuuden nimessä kyllähän Guzzi-väki Suomessakin tuntuu omia pyöriään ihan kohtuuahkerasti kohentelevan. Ne muutokset vaan tuppaavat yleensä olemaan vähän vähemmän silmään sattuvaa sorttia. Tuplavalomaski-minivilkkuosasto on ehkä Guzziporukoissa vähemmän edustettuna.

  • Vieras
uusi Guzzi V7 Classic
« Vastaus #22 : Marraskuu 09, 2007, 10:18:05 ap »
Hello!

:)

No....

Tarkoitin tuolla rakentelulla juuri tuollaista http://www.firestartergarage.it/ rakentelua jossa koko stuuki - ilme pannaan uusiksi.
Tätä näkee erittäin runsaasti käytettävän H-D ja Japski-aihioista (bomber).
Hyviä Guzzi-aihioita näyttää löytyvän vaikka kopterin rakenteluun. Kyse on siis oman mallin rakentelusta, johon Guzzi on erittäin hyvä aihio.
Seli, seli... Ehkä tulevaisuudessa tälläiseen innostun kunhan saan nykyiset ensin tehtyä:D