Kirjoittaja Aihe: Hollantilainen kauppa - Teo Lamers  (Luettu 9493 kertaa)

Lightfoot

Hollantilainen kauppa - Teo Lamers
« : Marraskuu 25, 2005, 13:19:52 ip »
Minkälaisia kokemuksia teillä on tuosta kauppiaasta. Noin viikko sitten laitoin webbitilauksen sisään muutamalla lisäkysymyksellä höystäen ja antaen sähköpostiosoitteeni. Ei ole tullut mitään vastausta eikä sen puoleen osiakaan. MotoJussilla kun tuntuu kaupanteko sujuvan ainakin Ranskan suuntaan, voisitkohan hoitaa tämän tilauksen puolestani? :cool:

Breeze

« Vastaus #1 : Marraskuu 25, 2005, 16:40:25 ip »
Itsellä olisi kardaanin ja sivuvilkun tilaus Larioon Teo Lamersilta, joten kommenttia kaivataan.
Tämäkin vielä! ! !

• Vieras
« Vastaus #2 : Marraskuu 26, 2005, 02:00:52 ap »
Olen ostanut Lamersilta tavaraa viimeisten 3-4 vuoden aikana ehkä  puolenkymmentä kertaa. Aluksi tein tilaukset faksilla ja sain  vastauksen viiveettä. Viimeisillä kerroilla käytin online shoppia,  jolloin mitään tilausvahvistuksia he eivät lähettäneet mutta tavarat  ovat joka kerran tulleet perille ok. Tavaroiden saapuminen on ollut  tyypillisesti 2-4 viikkoa tilauksesta.

Koska olen maksanut noita tilauksia luottokortilla, niin tarkastamalla  verkkopankin kautta tuon kortin veloitustilanteen on ollut nähtävissä  että tilaus on aina kyllä käsitelty enimmillään muutaman päivän  viiveellä sen lähettämisestä.

Eli liikkeen toiminta ei ole mitään saksalaistyylistä äksiisiä, mutta  homma kyllä hoituu. Kerran sieltä kaveri jopa soitti minulle ja  varmisti että olen saanut osien puolesta pyörän liikenteeseen. Lisäksi  isommissa tilauksissa on kaupan päälle tullut joskus T-paitaa yms.

Teo Lamers on iso ja varsin tunnettu liike.

Terv. Juha

Ikkala

• Seinäjoki / Alavus
« Vastaus #3 : Marraskuu 26, 2005, 06:50:22 ap »
Tavarat on aina tullu perille ja ovat olleet sitä mitä on tilattu. Sähköpostikyselyihin vain eivät tunnu oikein vastaavan. Syksyllä kysyin samaa asiaa pariin kertaan, ei vastausta. Toimitusajat on vaihdellu välillä 2-4 viikkoa.

HD FLSTC -09, BMW R1200RT-14, BMW R1100S-03, BMW K100 rs -84, pannonia T1 250 -62, Kawasaki KMX 125

Lightfoot

« Vastaus #4 : Marraskuu 26, 2005, 15:04:04 ip »
Lainaus käyttäjältä: JuhaV
Olen ostanut Lamersilta tavaraa viimeisten 3-4 vuoden aikana ehkä puolenkymmentä kertaa. Aluksi tein tilaukset faksilla ja sain vastauksen viiveettä. Viimeisillä kerroilla käytin online shoppia, jolloin mitään tilausvahvistuksia he eivät ..............
Kiitos tiedosta. Minä jään sitten odottelemaan tavaroita. Olisin vielä halunnut lisätä tilaukseen jonkun mitättömän kilkkeen ja siksi odotin vastausta sähköpostiviestiin. Solo-pankin osiosta Visan laskutukseen luovuin jo vuosia sitten tarpeettomana. Nyt tuli hyvä pointti sen palvelun käyttöön.

Lightfoot

« Vastaus #5 : Marraskuu 29, 2005, 12:11:39 ip »
Lamersilta tuli paketti eilen ja tänään kävin noutamassa. Tuotteet OK, Visa-veloituksesta en vielä tiedä. Tilasin lokasuojan kiinnitysraudan ja matkustajan kahvat. Näille kertyi hintaa 67,20e; postitus- ja pakkauskulut 17e. Yllätyksenä T-paidan asemesta 19% vero; ikäänkuin "suomalaisittain" myös postimaksusta - 16e. Hyvä homma, että vielä vanhaankin pyörään saa kuitenkin osia.

• Vieras
« Vastaus #6 : Tammikuu 14, 2006, 04:05:42 ap »
Joko lienet tilannut tavaraa lamersilta...tänne rantasalmelle saattaisi tarvita ko. paikasta muutaman osan... kävi yhteistilaus mielessä

Lightfoot

« Vastaus #7 : Tammikuu 14, 2006, 04:53:09 ap »
Lainaus käyttäjältä: timppa
Joko  lienet tilannut tavaraa lamersilta...tänne rantasalmelle saattaisi  tarvita ko. paikasta muutaman osan... kävi yhteistilaus mielessä
Jep, kuten jo kirjoitinkin niin tilasin ja tavarat olen saanut. Ainakin  etuakselin ja siihen pultin aion vielä tilata. Yhteistilaus sopii  minulle kuin nyrkki silmään, postitus- ja toimituskulut kun ovat  tuntuvat. Ei muuta kuin toimeksi, jatketaan privaviestein -  toivottavasti muitakin halukkaita löytyy. Minä muuten asun Helsingissä,  eli vähän "sumplimista" tulee, mutta eiköhän ne hoidu.
Tarvitsen myös takarenkaan -72 Guzziini. VMPK:n sivuilla olen saanut  hyviä neuvoja ja vinkkejä, mutta hinnat ovat yllättävän kovia. Sattuuko  kenelläkään olla tiedossa Virolaista kauppaa josta kannattaisi hankkia?
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 17, 2006, 11:47:00 ap kirjoittanut Lightfoot »

Lightfoot

« Vastaus #8 : Tammikuu 14, 2006, 06:41:41 ap »
Lainaus käyttäjältä: Breeze
Itsellä olisi kardaanin ja sivuvilkun tilaus Larioon Teo Lamersilta, joten kommenttia kaivataan.
Kommentoin tätä vähän jälkijunassa. Tuntuu olevan kaikinpuolin OK  kauppias. Moto Italiasta olen kuullut, että Lamers ostaa Guzzin  tehtailta kokonaisia isoja eriä varaosia. Sitten tilanne on sellainen,  että tehtaalta emme voi ostaa, mutta Lamersilta kyllä.
Tässä samalla kehuisin kyllä Moto Italiaa. Monta kertaa olen vaivannut  erityisesti Merivuorta, mutta aina saan neuvoja ja hyvää palvelua  muutenkin. Nytkin on tilaus sisällä ja projektini etenee. Laitan sitten  kyrmystä uusia kuvia kesän mittaan.
Mitä muuten kuuluu Pexille - vieläkö pyörä(t) nielee maantietä päivittäin? Meillä kun Härmässä on turhan liukasta.
(Oliko "mainostukseni" liikaa? Jotenkin koen, että Piikkiön pojat ovat osa Gruppoa)

Jallu

« Vastaus #9 : Tammikuu 14, 2006, 08:42:45 ap »
Kyllähän hyvää saa (ja pitää ) aina välillä kiittää ja kertoa muillekin. Eri keskustelusaitteja seuraillessa tuntuu että pääasia on muitten morkkaaminen ja haukkuminen. Kiitoksia ja kehuja ei voi koskaan saada liikaa jos ne ovat todella ansaitut. :)

Lightfoot

« Vastaus #10 : Tammikuu 14, 2006, 09:26:12 ap »
Lainaus käyttäjältä: Jallu
Kyllähän hyvää saa (ja pitää ) aina välillä kiittää ja kertoa muillekin. Eri keskustelusaitteja seuraillessa tuntuu että pääasia on muitten morkkaaminen ja haukkuminen. Kiitoksia ja kehuja ei voi koskaan saada liikaa jos ne ovat todella ansaitut. :)
Kiitos. Ajelen niin vanhalla pyörällä, että en edes haaveile matkasta Italiaan. Tähtäimessä on "pyhiinvaellusretki" Piikkiöön ensi kesänä ja sanoa hemmoille "käsipäivää".....................

MotoJussi

« Vastaus #11 : Tammikuu 16, 2006, 08:58:36 ap »
Kuulin jostain huhua että Italiassa olisi tullut käyttöön jotain todella himmeää lakia ja jostain mieleen että yksi käsi stongassa ei sitten ajeta (visiirin käsittely, tervehtiminen, ...)

Näinkö unta vai olinko muuten pihalla kun ihan jäi mieleen että tästä rankaistaisiin ankarasti, jopa.

Pitäisi kai itsekin kaivella jotain tukea näille ajatuksille ennenkuin lietsoo paniikkia ...

MotoJussi

Lightfoot

« Vastaus #12 : Tammikuu 17, 2006, 11:52:33 ap »
Lainaus käyttäjältä: MotoJussi
Kuulin  jostain huhua että Italiassa olisi tullut käyttöön jotain todella  himmeää lakia ja jostain mieleen että yksi käsi stongassa ei sitten  ajeta (visiirin käsittely, tervehtiminen, ...)

Näinkö unta vai olinko muuten pihalla kun ihan jäi mieleen että tästä rankaistaisiin ankarasti, jopa.

Pitäisi kai itsekin kaivella jotain tukea näille ajatuksille ennenkuin lietsoo paniikkia ...

MotoJussi
Ovatkohan Italiassa vilkut pakollisia? Siinä kun ainakin jalalla täytyy  näyttää merkki kääntymisestä. Ei tuo kovin himmeää ole siihen nähden,  että vuosia sitten joku kansanedustaja Suomessa keksi ehdottaa, että  Aku Ankat poistettaisiin kirjastoista koska niillä hahmoilla ei ole  housuja.