Onnistunut Norjan reissu takan elokuussa. Nordkapp ja Lofootit käyty. California osoittautui hyväksi ja väännökkääsi matkapyöräksi kunnes..ajellessamma Tromsöstä Lofooteille päin erään bensiksen pihassa huomaan, että vasen sylinteri vuotaa öljyä ko seula. Lahkeet ja astinlauta öljyssä, voi prrkl... No ei mittää soitto Moto Italiaan, josta ohjeiden kera venttilikopan kansi auki, josta ilmoitimme öljyn vuotavan. Ja tiivistehän se siellä oli murentunut. Ei ku silikonit pintaan ja jo lakkas öljyvuoto. No, viime viikolla hain sitten pyörän 20 000km huollosta. Uudet tiivisteet (kuulemma vanhan malliset ja uudempia ehommat) laitettu ja kaikki kuten asiaan kuuluu. Seuraavana päivänä lähtiessäni ajamaan huomaan taas, että vasemman sylinterin ventiilikopan toisen ruuvin kohdalta tippuu öljyä!! No soitto huoltomiehelle joka tutkii asiaa. Pienen särön on Gutsin luotettavuuspuheet nyt saanu, vaikka sattuuhan sitä mille merkille tahansa ja uusillekin pyörille. Mutta pientä näpräystä on ollut. Vasempaan etuvilkkuun menevä johto on jouduttu korjaamaan kaksi kertaa, kun on hangannut poikki. Myös mittaristosta irtosi yksi kiinnike ja uusi pusla tilauksessa (onneksi on takuu voimassa). Mutta, mikä voi olla, kun vm.2006 Californiasta vuotaa sylinteri määräaikaishuollon jälkeen öljyä ventiilikopan tiivisteen kohdalta, ei ihan nyt vakuuta!! Mutta kattellaan, jahka huoltaja löytää vian...