Toisaalta voi ajatella, että tuo nykyinen konsepti voisi olla myös yhdenlainen kilpailuvaltti. Laskekaapas huviksenne, kuinka monta ilmajäähdytteistä konetta on markkinoilla jäljellä nykyään. Kun kerran tuo pata tuntuu vielä menevän päästövaatimuksista läpi, niin miksei sitä pitäisi tuotannossa. Aina sitä maailmassa sen verran meitä huru-ukkoja riittää.
Toinen juttu on sitten se, että jotakin vähän nykyaikaisempaa pitäisi varmaan saada siihen vierelle. Kai sieltä se iänikuinen nestejäähdytetty poikittainen veekakkonen jossakin vaiheessa tulee. Mutta miltä kuulostaisi ihan uusi Pikku-Guzzi: Otetaan Piaggion maxiskootterista 500-kuutioinen makaavapyttyinen single, pistetään sen perään kova laatikko ja kääräistään paketti (Nuovo) Falcone -henkisiin vaatteisiin. Olisi ainakin Guzzin parhaiden perinteiden mukainen floppi, jos ei muuta...