Itkua ja valitusta.
Alkaa pian loppua kärsivällisyys Norgen kanssa, kun veijari hajosi jo kolmannen kerran vuoden sisällä maantien päälle. Nyt tosin selvittiin ilman hinausautoa, kun saatiin työntämällä käyntiin, mutta pian ei mua huvita enää yhtään mikään. Viime kerralla jo ajattelin että tee tuo kerran vielä niin mopo lähtee... ja nyt se sen sitten teki.
Aika vähän tullut nyt kesällä Norgella ajeltua, mutta viime sunnuntaina lähdettiin missuksen kanssa tekemään Grand Canyon du Verdonin kierros ja kuinka ollakaan paluumatkalla ei startti inahdakaan tankkauksen jälkeen; ja itse asiassa koko mittaristo näyttää ihan omiaan, bensaa 120 %, kierrosluku 4000 rpm vaikka kone ei käy ja vauhtiakin on heti reilut parikymmentä paikallaan ollessa. Ja kotiin kun päästiin, niin startti pelaa ihan mainiosti ja mittaristo on taas tolkuissaan. Lupaa siis hyvää vian löytymiselle, jahka nyt edes jaksan sen korjaamoon ajaa. Argh. Näissä kahdessa viime ongelmassa yhteinen tekijä on ollut se että ongelma on tullut heti pitkän helvetin kuumassa (yli 30) ajetun siivun ja sen perään tehdyn tankkauksen jälkeen. Vetääköhän tuo ECU jotenkin herneet nenään liiasta kuumuudesta tms. Prkl, matkapyörä, jolla ei uskalla lähteä matkalle.
Yksi iso ongelma tässä kyllä on: kaksipäällä matkapyörä ja pitäis olla kardaani, sen verran kevyt ja matala istuin, että tynkäkin selviää sen kanssa ja laitteesta saisi mielellään lähteä moottoripyörän äänikin... mitä tulee mieleen? Niinpä. Guzzilla on se Norge joo... mutta mitäs muita?