Nyt, kun on vuosikymmenien kokemus, vaikkka foorumilla on viidennesvuosisataakin koneempia, uskallan todeta, vajavaisilla kyvyilläni, että ajoittain, ns. merkkihuolloilla menee "metsään". Siitä ei pidä pyörän omiostajan syyllistyä, vaikka mainitaan että on marginaalimerkki, ei se edellytä huonoa suoritusta.
Toisaalta, on meilläkin, Gruppossakin, lähes pakonomainen, velvollisuutemme löytää ne huollot, tai huoltajat, jotka tekevät huollot täsmällisesti ja oikein. Yllätys, on niitäkin.
Harrastajissa on on valtavasti potentiaalia. Monet ovat oppineet "kantapään kautta" jos militääriilmaisut sallitaan. Olen omasta puolestani pyrkinyt välittämään tietoa mutta se ei, näköjään, riitä koska olen saanut palautetta. On pirun vaikeaa kertoa kaikille kaikesta. Vaihdoin puhelinnumeron. En pidä Guzzihuoltoa, enkä ole koskaan pitänytkään, vaan olen eläkkeellä ilmailu- ja avaruusalusalustekniikasta ja vain moottoripyöräharrastaja. Tämä Foorumi tulee olemaan itseltäni ainoa kontakti tiedonhaluisille. Pyydän, älkää soitelko tai laitelko postia ongelmissanne. Yhtä hyvin voisin olla Honda-harrastaja koska niitä on ollut toiseksi enempi. Benelleitä on ollut useampia.
Kerottakoon että en ole insinööri tai edes teknikko vaan itseoppinut amiksen käynyt autonasentaja. Elämä on vain johdattanut.
Ei tarkoita sitä ettenkö ole käytettävissänne mutta varaan itselleni milloin ja missä ja minkä asian takia. Eikä se takaa että että tietäisin läheskään kaiken. En ole niin vanha kuin Guzzi. Kiitos.
mm