Pari viikkoa nyt Päkään totuttelua takana. Talitiaisen väriseen habitukseen olen hyvinkin tyytyväinen. Yhteiselo alkoi Ikea-tyylisellä osta ja laita ruuvit&mutterit paikalleen ja kiinni-manööverillä, eksoottisimpana ohjaustangon kiinnitysmutterien löysyys, jonka havaitsin ikävällä tavalla punaisiin valoihin jarruttaessa. Tangon kiinnitys antoi periksi, tanko siirtyi jarrutuksen aiheuttaman ohjastajapainon alla reilusti eteenpäin ja takapuoli nousi tilanteessa myös irti penkistä ja olin ottaa lipat siinä Tuupakan valoissa kehäkolmelta Tuupakkaan noustessa. Silloin kävin melko lämpöisenä liikkeelle ajaessani (olin menossa sinne laitattamaan tangon päästä irti lentänyttä ja kädensuojaa kiinnipitänyttä mutteria&välikappaletta ja olin melkein liikkeen pihassa kun episodi yllätti).
No, nyt kun ehkä on myyjäliikkeen samaan hintaan tarjoama eksotiikka takana päin, niin itse tuotteeseen olen melko tyytyväinen. Normaalia itselleensäätämistä, eli touring pleksi tulossa, moottorisuojaraudat odottavat parvekkeella inspiraatiota niin laitan ne kiinni, ja vaihdepolkimen säätö yläasentoon, että mahtuu Sidi adventure saapas vivun alle. Kulutus näyttää nyt 4,4 litraa sataselle ja tankkauksesta laskutoimituksia tehtyäni totesin ettei tuo näyttö hirveästi valehtele. Mukavan kevyt ohjastettava rentoon puksutteluun, ajelemiseen varsinaisen ajamisen sijaan ainakin kun ei ole vielä oikein tottunut matka/yleissuzukin jälkeen uutukaiseen.
Negatiivisista huomioista: pitkien valojen kytkin on huonossa paikassa, sen lipsauttaa helposti vahingossa huomaamatta päälle. Virtalukko on pitänyt tunkea pieneen ihme monttuun, on hankala käyttää ja kerää roskaa. Muuta negatiivista en keksi tässä vaiheessa.