Varmaankin perä on samaa klassista mallia kuin omassa Mille GT:ssä, johon olen tuon stefan joskus vaihtanut. Vanhan saa pois monellakin konstilla, mutta yksi kikka on napauttaa reikä vanhan stefan peltikalukseen, jonka jälkeen siihen voi pyöräyttää kiinni peltiruuvin, josta pystyy vetäisemään stefan ulos vaikka sorkkaraudalla. Uuden asennuksessa ei paljon niksejä tarvita, mutta jos akselin kaulalla on kirkkaaksi kiillottunut vyöhyke vanhan kumihuulen kohdalla, niin on paikallaan hoonata kiillottuneeseen kohtaan hiukan mikroskooppista karheutta vaikka tonnisella vesihiomapaperilla. Puutikkuun vaan jotain tekstiiliä kääreeksi ja siihen palanen hinkkauspaperia päälle, niin sillä onnistuu tekemään hiukan himmeyttä tuohon kohtaan. Kiiltävän sileässä pinnassa ei öljyllä ole paikkaa, josta käsin se voitelisi stefan ja uuden osan käyttöikä voi jäädä peräti lyhyeksi jos niin pääsee käymään.