Jäi tuosta jo menneestä voblauspulmasta mainitsematta että iskareiden kiristys jäykemmiksi vaikutti myös asioihin.
Nyt tuossa omassani on edessä 5 pykälää takaisin maksimikireydestä ja takana 3 maksimista.
Oli 11 edessä ja 7 takana ostokuosissa, ilmanpaineet 2.1 edessä ja 2.2 takana kun vobellus säikäytti n 135kmh ohituksessa (isot laukut+ iso pleksi+ 56 kg matkustaja).
Ylivoimaisesti eniten vaikutti ilmanpaineet renkaissa, mutta iskarit myös.
Nyt menee hyvin kaikilla nopeuksilla olematta mitenkään kova jousitukseltaan.
Mulla on usein suht painavassa matkavarustuksessa pyörä, mutta kevyt kuski n 66kg vermeineen.
Sen oppinut että kaikki painava mieluiten tasaisesti sivulaukkujen pohjalle ja peräboksiin kevyttä.
Takamatkustaja, niin vedän nuo jo varmaan vähän kulahtaneet alkuperäiset iskarit takana pohjakireyteen, silloin ei edes oikein huomaa lisäpainoa.
Hyvä on Cali heitellä mutkiin!