Kirjoittaja Aihe: Breva 1100 huoltoa  (Luettu 11627 kertaa)

Piippu

  • Viestejä: 82
Vs: Breva 1100 huoltoa
« Vastaus #30 : Toukokuu 02, 2013, 21:41:12 ip »
Samoissa 80 tonnin kilsoissa kuin klmv suodin vaihdettu ja tutkittu tarkasti sahaamalla halki ja verrattu emännän Brevan 40 tonnii ajettuun myös halkaistu ja tutkittu ,sama suodin,  kuin V11 :toista,ero hyvin pieni Brevan suodin paperi hivenen vaaleampi siis vähän puhtaampi.V11 ja Brevan suodattimien vaihtoon ei ollut mitään syytä muu kuin uteliaisuus,pelitti vielä ihan ok.

motomatti

  • Viestejä: 13 488
Vs: Breva 1100 huoltoa
« Vastaus #31 : Toukokuu 05, 2013, 19:54:28 ip »
Ei mullakaan suodatuskyvyn suhteen tullut ongelmaa. Suodattimen halkeaminen se pelotti kun oli vielä turpeampi kuin muilla keskustelupalstoilla esitetyt yksilöt joista osa oli haljennut.

motomatti

  • Viestejä: 13 488
C.A.R.C. -kardaanin piilevä vaiva
« Vastaus #32 : Toukokuu 05, 2013, 20:01:33 ip »
Sain Piikkiön reissulla vinkin mahdollisesta C.A.R.C.-malliston vaivasta: kardaanin osat ruostuvat ilmastossamme. Kiitos hra I.
http://www.motomatti.fi/2013/05/arkipyoran-huoltoa-kardaanin-ja.html

Tämänkään vaivan tutkiminen ei kuulu huolto-ohjelmaan. Korjataan sitten kun vika tulee. Ennaltaehkäiseminen laskee kustannukset murto-osaan. Jopa yhden osan vaihdolla/korjauksella voi säästää paljon. Eikä matka jää kesken.