Kävin joutessani dynossa ja käppyrät ovat oheisena ( jos näkyvät ). Oleellista on, ettei minkäänlaista tehokuoppaa ( vähän yli 5000:ssa V, joka on ilmeisesti joku kipinänpuutejuttu tms ? ) ole, vaan peli vetää alhaalta yli 75 %:lla väännöstä, joka jäi takapyörältä juuri alle 100 Nm:n ja tehokin alle sadan hv:n. Tämä viritykseni on suht. kohtuuhintainen ja sisältää Mistralin putken killerillä, joka tosin on pätkäisty poikki, mutta vaimentaa ääntä ja kaippa sitten myös tehoa ? Pakettiin kuuluu lisäksi RB johtosarjoineen ja vapaavirtausilmansuodin. Alkuperälambda haistelee seosta vähän yli viiteen tonniin ( se v-kuoppa ? ) ja korkeammalla on seosta laihennettu. Make Piikkiössä tietänee enemmän. Jossain Power Commanderissa lienee enemmän säätömahdollisuuksia ja sitä kautta arvojen paranemista. Jospa kuitenkin yritetään tätä kehittää talven mittaan. Se mitä hain, on nykimättömyys ja kaasuun vastaaminen välittömästi. Se homma on nyt ok. Vääntökäyrä on sitä pikkujuttua lukuunottamatta kuin oppikirjasta ja on oikeastaan sama, millä vaihteella ajelee. Asiasta en mitään ymmärrä, koska en ole insinööri, mutta on näitä tullut ajeltua.
[ylläpito on poistanut liitteen]