Nyt on vaihdettu öljynpaine anturi ja pikku tulpat.
Öljynpainen anturin vaihtoon meni noin 2 tuntia kun on niin hankalassa paikassa.
Samalla hävis hälytykset näytöstä.
Pikku tulapt oli samalla helppo vaihtaa kun oli oikea tulpanavain "guzzi alkuperäinen" ja kun oli ilman suodatin poissa paikaltaan. Aika paljon oli kiviä tulapn ympärillä

piti paine ilmalla putsata ne pois.
Samalla tuli sitten todistettua että kaikki käynistys ongelmat johtu vaan rikkonaisesta hälyttimestä. Nyt ajeltu 8 tkm ilman hälyytintä ja ei mitään ongelmia.
Nyt kun huolet ohi luotettavuudessa niin voi taas ajaa huoletta

Tälle kesälle jo kotimaassa 13 tkm ja ulkomailla 800 km.
Sekä yksi 1690km / 21h kestotesti

Ainiin vielä meinas unohtua että öljyn syönti ongelmat voitettu tossa 22 tkm kohdalla. Loppu öljyn syönti

Mopolla ajettu nyt 30 tkm. 05/08 > 07/09