Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
1 tunti
1 päivä
1 viikko
1 kuukausi
Ikuisesti
Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Uutiset:
KERHON PÄÄSIVU:
https://www.guzziclub.fi
Etusivu
Ohjeet
Kirjaudu
Rekisteröidy
Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
»
Yleinen keskustelu
»
Tekniikkapalsta
»
Californian bemsapumppu
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
Kirjoittaja
Aihe: Californian bemsapumppu (Luettu 2238 kertaa)
Speka
Viestejä: 15
Californian bemsapumppu
«
:
Helmikuu 17, 2014, 16:54:20 ip »
Kesällä Guzzi pysähtyi noin 100 km päähän kotoa . Bensapumpun letku oli irti . Rakensin talven aikana kuvan mukaisesti letkut ja putket uudelleen . Letkut mahdollisimman lyhyet ja niin että ei pääse irtoamaan .Bensapumppua täytyi kiertää noin 45 astetta . Suodattimen sisään menopuoli yhdistetty "ermeetoliittimellä " jossa on 8 mm leikkuurengas . Juotokset on tehty hopealla . Suodattimen ulostuloputki täytyi taivuttaa bensapumppuun päin . Tämä paketti mahtuu tankin aukosta sisään , mutta ei jäänyt yhtään milliä ylimääräistä tilaa .
Kirjattu
ALi
Viestejä: 1 053
Vs: Californian bemsapumppu
«
Vastaus #1 :
Helmikuu 17, 2014, 17:20:05 ip »
Siistin paketin olet tehnyt. Muuten kyseessä tyyppivika kaikissa malleissa, joissa pumppu on tankin sisällä.
Syynä suodattimen likaantuessa kasvava paine ja lämmössä löystyvä (yl. läpinäkyvä) letku, joka luiskahtaa letkukiristimen otteesta.
Kirjattu
"Keep It Simple . . . "
(-13 Bellagio)
(-95 BMW K1100RS ja -13 Burgman 400. Ex Guzzit: -04 Nevada ja -88 V35 Florida)
TunturiTT
Viestejä: 11 408
Vs: Californian bemsapumppu
«
Vastaus #2 :
Helmikuu 17, 2014, 18:55:50 ip »
Lienee juotettuna varmempi, kuin pehmenevä letku. Eräässä autossani oli tuollainen kiinteä paketti jo tehtaalta, siinä kuitenkin pyörämaailmassa säästetty, vaikka tuotantomäärät on pienemmät.
Kirjattu
Hyvä pyörä, parempi mieli.
NorgeGTL
Viestejä: 817
Vs: Californian bemsapumppu
«
Vastaus #3 :
Helmikuu 17, 2014, 20:55:28 ip »
http://www.guzziclub.fi/foorumi/index.php?action=dlattach;topic=4588.0;attach=6656
Tuossa samasta asiasta... tosin Pegasosta ja kyse oli itse pumpun käyntiongelmasta.
Kirjattu
Stelvio ´12 & 650 NTX ´87 ynnä Cali EV ´04 ja naisen Stelvio ´08.
Ex. Norge ´07, Calit ´06 ja ´03 sekä Quota ´99
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
« edellinen
seuraava »
Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
»
Yleinen keskustelu
»
Tekniikkapalsta
»
Californian bemsapumppu