Vastaavalla Bilteman nostimella olen tunkannut muutaman kerran. On siinäkin sellaiset nostosarvet, tukevat ja säädettävät, mutta en ole saanut niitä sopimaan mitenkään. Siispä oljypohjan alta olen nostanut. Tässä nostimessa on aika laaja taso, joka on hyvä muuhunkin nostamiseen ja vaikka työpöydäksi tai jakkaraksi. Siinä on kumimatto, mutta aika ohut sellainen. Kun pyörä siinä ollessaan pyrki hiukan keikkumaan sivuttain, en uskaltanut enempää nostaa. Kun palasin asiaan myöhemmin, tarkistin, että en nosta öljunsuodattimen kannen pultinkannan kohdalta. En tiedä oliko se tarpeen, koska keikkuminen jatkui sitenkin, eli paino ei jakautunut tasaisesti. Etsin sitten romukopasta kumimattoa ja löytyi vanha Opel Askonan roiskeläppä, juuri oikean kokoinen. Mitäänhän ei koskaan saa heittää pois, koskaan ei voi tietää mihin tarvitsee. Se on n. 3 mm paksua kumia ja juuri sopivan joustava ja jakaa pyörän painon tasaisemmin. Ei keiku uhkaavasti.
Anniversario on tekniikaltaan sama Nevada. Erot on lähinnä ulkonäössä. Öljypohjakin on samaa mallia. Olen sen kerran avannutkin ja todennut rakenteen aika vankaksi, ainakin näin maallikon silmämäärillä. Tällä konstilla saa hyvin etupään ylös, mutta kun joskus pitäisi nostaa myös takapyörä riipuksiin. Keski seisontatuki olisi eräs ratkaisu. Kun etupää on ylhäällä tasonostimella niin takapään voisi ehkä nostaa tavallisella tunkilla, mutta en ole uskaltanut koittaa. Aika hurjalta se tuntuu.
Tuanoinnii... Aika kauniin puhtaaksi ja siistiksi olet saanut Nevadan laiteltua. Varmaan kohtalainen määrä työtunteja mennyt talven aikana.