Eräässä Purkupyöräksi nimeämässäni Guzzissa oli myös etuakseli vedetty tosi kireälle: etupyörän laakerit pyörivätkin myös ulkokehiltään laakeripesissään. Laitan joskus kuvia aiheesta. Melkoiset viritykset oli tehty että laakerit pysyivät pesissään. Laakerit putosivat pois paikoiltaan kun akselin irrotti.
Riittää kun etuakselin mutteri vedetään vain kevyesti kiinni ja välyksettömäksi, suunnataan teleskooppien alapää leveydeltään oikeaksi, kiristetään aivan normaalisti pitkittäiset teleskooppien alapään pultit ja vasta sen jälkeen kiristetään akselimutteri. Etuakselia pitää paikoillaan ne teleskoopin pitkittäispultit eikä akselin iso mutteri. Toisen puolen väliholkki pitää muistaa laittaa paikoilleen akselia laakerien läpi työntäessä. Ja tietenkin se mikä on laakerien välissä jos laakereita on vaihdettu. Sporttisemmissa malleissa on usein alumiininen väliholkki joka on hyvin altis lyhentymiselle jos akselimutteri vedetään yli momenttinsa. Mutta voi se teräksinenkin kärsiä.
Virheellisin tapa on kiristää pitkittäispultit, tai toinen niistä ettei akseli pyörisi, ja sitten kiristää mutteri. Tällöin teleskoopit voivat mennä suppuun alapäästään eikä jousitus toimi. Siksi akselin päässä on ura tai avainpinta tai läpireikä tai kuusiokolo, mallista riippuen, josta pidetään vastaan kun akselinmutteri esikiristetään.