Huh.
Jos 15 vuoden aikana olen 3 kertaa tehdaskierroksen tehnyt; siihen nähden nyt on kovat piipussa Piaggiolla.
https://youtu.be/Fp4WVraRifM?feature=sharedLisätty myöhemmin:
Kun noin paljon panostetaan, tulee olemaan (mielestäni) mielenkiintoista nähdä mitä "tarunhohtoisesssa" Mandello del Lariossa aletaan valmistaa. Ainutlaatuista 100 vuoden historiaa ja lähiympäristön sukupolvien pituista osaamista luulisi hyödynnettävän?
Tällä hetkellä Guzzi -mallivalikoima on niukka; 4 mallia / 2 eri moottoria:
https://www.motoguzzi.com/it_IT/modelli/Aprilan puolella sitten enemmän, piikit ja skodet jne; useampia malleja ja moottoreita:
https://www.aprilia.com/it_IT/https://www.motoplexpiaggio.com/en_EN/Kun myydyimmät moottoripyörätyypit uusissa moottoripyörissä ovat: 1/Naked, 2/Touring, 3/Adventure, 4/Custom - ja Guzzila on ikään kuin 1+ 3 tarjolla, mikä lie seuraava tulokas syksyllä 2026 ? Sportit jäänevät edelleen Aprilia -tuotemerkin alle, uusi "Le Mans" -pappasportti sitten ehkä Customin jälkeen (Aprilian RS ja Tuono 660 lähinnä nyt tuossa luokassa) ja ... Siellä lienee itse edustamani käyttäjäryhmä jossain, jotka haluavat ajaa "pappasportilla", jossa ei tarvita yli 200 hv tehoja (reilu 100 riittää) ja joissa "clip on" -tyyppiset tangot ovat korkeammalla (vrt. Ducati Supersport S, jonka korvasi nyt Panigale V2). Luokka, jota edustavat legendaariset Guzzin V7 Sport, LeMans, Daytona, 1100 Sport ja V11.