Meinasin tuossa, kun muutenkin tuli puhdetta Guzziin, niin huoltaa vähän sieltä täältä.
Keulassahan Lariossa on ne ilmapötkylät ja vaimenninpatruunat. Lisäksi on hyvinkin pieni tippa öljyä, 0,9 desiä tarkalleen. Manuaali vuodelta -83 kertoo sopivan öljyn olevan ATF:ää, eli automaattiaskirasvaa. Lienee oikein olettaa, että nykyaikainen keulaöljy kyllä korvannee tuon? Onko jollain tietoa, osallistuuko tuossa keulassa öljy vaimennustapahtumaan ollenkaan, vai onko se putkessa vain vaimenninpatruunan voiteena?
Tekisi nimitäin samalla mieli hieman hienosäätää keulaa vaihtamalla eri paksuista öljyä..
Viime viikon kolarin saldo: Guzzi 1 - Toyota Land Cruiser 0. Meinaan vaan, että purun ja mittauksen jälkeen totesin keulaputket, t-kappaleet ja rungon suoriksi ja ehjiksi!