Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Yleinen keskustelu => Tekniikkapalsta => Aiheen aloitti: motomatti - Toukokuu 07, 2019, 20:32:06 ip
-
Askaretta oli perävaihteen kanssa. Mutta nyt sekin on nipussa. Vain öljyt ja lisäaineet perään, vaihteistoon ja koneeseen. Sitten ajoa. Ehkä jo huomenna. Vakuutus on voimassa.
http://www.motomatti.fi/2019/05/california-adamant-peravaihteen.html
-
Hieno homma ja tietysti monta hyvää syytä tuuletella, jos ja kun koeajo pian toteutuu 8)
ps. Ilouutinen edellisen Adamant ketjun (LINKKI (http://foorumi.guzziclub.fi/index.php?topic=7373.msg73799#msg73799)) jatkoksi ? Tulee muuten pidemmän päälle pitkä rimpsu aloituksia samaan asiaan.
Kuten palstaohje sanoo, että katso onko vanhaa ennen uuden avaamista - eikä sillä tarkoita kossupulloa ;D
-
Kiitos huolenpidosta mutta se ketju johon viittaat on ihan toinen juttu: moottorijuttu joka jatkuu edelleen. Siihen tulee jatkoa vielä kunhan ehdin saamaan lisää kokemuksia. Äsken lisäsin jo miten tein yläkertaremontin.
-
Silti on parempi, että saman aiheen viestit löytyy saman ketjun alta. Kyseessä on kuitenkin saman pyörän, saman alueen parantaminen.
-
Itse en oikeastaan lukenut koko MM:n juttua, kun vilkaisin vain, että kyse oli Adamantin kunnostuksesta.
Nyt kun vilkaisin, niin olikin oikeastaan kysymys vain Toyotan perämurikasta :o
Vielä kauempana siis oltiin Guzzi palstalla - melkein sivuraiteella ;D ;D ;D
-
Koska ensimmäisen viestin sisältö on vaihdettu poikkeamaan alkuperäisestä.
-
Itse en oikeastaan lukenut koko MM:n juttua, kun vilkaisin vain, että kyse oli Adamantin kunnostuksesta.
Nyt kun vilkaisin, niin olikin oikeastaan kysymys vain Toyotan perämurikasta :o
Vielä kauempana siis oltiin Guzzi palstalla - melkein sivuraiteella ;D ;D ;D
Tiedän että Guzzillakin olisi sopivan tyyppinen perävaihde/taka-akseli ollut joskus tuotanto-ohjelmassa mutta sellaisen hankintaan en ryhtynyt. Guzzin kolmipyöräiset lienevät melko harvinaisiakin saati niiden varaosat. Tietysti takaveto-Fiatin akseleita olisi jossain ollut niin olisi ollut edes valmistusmaa sama. Käytännön syistä turvauduin kaukoitätuotteeseen. Nyt siis Guzzin runko, moottori ja voimansiirto on paritettu Virallisen Tutkimuslaitoksen Testmill Pentanovan sekä K1-katsastusaseman insinöörin toimesta yhteen liki peruuttamattomasti.
Ps: Kardaani lienee Mazdasta.
-
En ehtinytkään käydä katsomassa konetta palasina kun valmistui käsiin. No, pitää lueskella blogi.
-
Huomenna talkoiden uudelleen sytytyksen kanssa. Ei tahdo tarvikekärjissä riittää säätövara. Huomisaamun hommia. Verstaan ulko-ovi auki etten menehdy häkämyrkytykseen. Iltasella onkin Kerhoilta. Kahvia ja pullaa.