Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum

Yleinen keskustelu => Asiaa ja asian vierestä => Aiheen aloitti: Jari83 - Helmikuu 10, 2019, 15:53:18 ip

Otsikko: Uusi Guzzin omistaja.
Kirjoitti: Jari83 - Helmikuu 10, 2019, 15:53:18 ip
Päivää kaikille foorumilaisille.
Eilen tuli laitettua parin intruderin ja Yamahan xj:n jälkeen Moto Guzzi California EV.
Jäsenhakemus on laitettu eilen vetämään.
Tästä alkaa armoton kevään odotus, että pääsee testaamaan uutta ostosta ja tutustumaan Italialaiseen tekniikkaan.
Hyvää kevään odotusta kaikille foorumilaisille. Kyllä se asfaltti tuolta lumen alta vielä paljastuu.
Otsikko: Vs: Uusi Guzzin omistaja.
Kirjoitti: ALi - Helmikuu 10, 2019, 21:45:04 ip
Tervetuloa joukkoon  8). Tänne on monet muutkin päätyneet eri, niin japsi- kuin euromerkkien jälkeen ja on vähän sellainen parantumattomien osasto sillä Guzzismi aiheuttaa usein elinikäistä riippuvuutta. Toki jotkut ovat Guzzista luopuneetkin, mutta lähes yhtä usein jälleen takaisin palanneet. Monille on kertynyt nurkkiin myös muita merkkejä Guzzin lisäksi, joten kaikki kaksipyöräiset saavat hiljaisen hyväksynnän. Italialais-merkeille on jopa oma palsta vertaistukea ja muuta sympatiaa varten. Kerhosääntöjen mukaisesti kun tuetaan Italialaista liikennekulttuuria. Ei kuitenkaan aivan kirjaimellisesti Italialaisittain katsoen sormien läpi kaikkia liikkumista haittaavia kieltoja ja esteitä  ;D .
Otsikko: Vs: Uusi Guzzin omistaja.
Kirjoitti: TunturiTT - Helmikuu 10, 2019, 22:49:09 ip
Tervetuloa tosiaan! Ev kuuluu kyllä Tonti-runkoisten eliittiin.
Otsikko: Vs: Uusi Guzzin omistaja.
Kirjoitti: motomatti - Helmikuu 11, 2019, 10:00:55 ap
EV-versiot ovat aikanaan tehty hyvistä osista sekä varusteltu pisimmälle mitä muut Guzzi-mallit. Osassa niistä on lukkiutumaton takajarru kuormantunnistuksella. Sen toiminta kannattaa kevään tullen tarkastaa. Pyörässä kun on yhdistelmäjarrut niin poljinjarrua käyttäessä on tarkeää että etupyörä jarruttaa enemmän kuin takapyörä. Tämä jarruasia on suurin poikkeama aikaisempiin pyöriisi. Vaatii aluksi opettelua.
Takajarrun toimilaite löytyy takahaarukan vasemman puolen alta. Siinä on vipu, pieni jousi ja sen säätö.

Onnittelut valinnastasi!
Otsikko: Vs: Uusi Guzzin omistaja.
Kirjoitti: Jari83 - Helmikuu 11, 2019, 13:36:33 ip
Kiitosta vain.
Hyvä tietää tuo jarrujen säätö kevään tullen.
 Pitääpä laittaa tarkistuslistalle sekä pistää korjaamomanuaali tilaukseen.
Onko Oulun seudulla paljonkin Guzziporukkaa?
Otsikko: Vs: Uusi Guzzin omistaja.
Kirjoitti: motomatti - Helmikuu 11, 2019, 20:08:40 ip
Ei sitä säädintä tarvitse välttämättä säätää. Kunhan toimii oikein. Takapyörä ei saa lukittua ennen kuin etupyörä polkimesta jarrutettuna. Kokeile varovasti ensin ilman käsijarrukahvan puristamista. Jos käyttää myös käsijarrua poljinjarrun kanssa niin silloinkaan ei takajarru saa mennä lukkoon. Jarrutehon säätyminen on automaattista. Poljinjarru vaikuttaa vasempaan etulevyyn.
Otsikko: Vs: Uusi Guzzin omistaja.
Kirjoitti: MarkkuEVP - Helmikuu 12, 2019, 17:02:44 ip

Ostitko muuten pyöräsi Oulusta ?  Mikäs on vuosimalli ?
 Mielenkiintoista tietää millaiset ensivaikutelmat tulee, jos ei Guzzia ole ennen kokeillut.  Itselläni ei kyllä herättänyt silloin minkäänlaisia ihania fiiliksiä.
Jos on huollettu hyvin niin ei muutakuin ajoa. Kuitenkin pyörään kannattaa tutustua ja itse ruuvailla harkiten.

Mr

Otsikko: Vs: Uusi Guzzin omistaja.
Kirjoitti: TunturiTT - Helmikuu 12, 2019, 21:03:55 ip
Kaverini ajoi pyöräilynsä käytännössä tuoreilla sporttipyörillä. Vaihdettiin joskus pyöriä. Hänellä ei meinannut kaista kaarteissa riittää.   :D Ei kuulemma kääntynyt mitenkään. Muistaakseni olen samat reitit ajanut Calilla liki tuplanopeudella sen kertaiseen..
Otsikko: Vs: Uusi Guzzin omistaja.
Kirjoitti: motomatti - Helmikuu 12, 2019, 22:02:56 ip
Tuo "ei käänny millään" on tuttu lause. On jäänyt vastaohjaus oppimatta. Se on pyörän hallinnassa ykkösasia.
Otsikko: Vs: Uusi Guzzin omistaja.
Kirjoitti: Aapo - Helmikuu 12, 2019, 22:09:23 ip
Guzzisti jo yli kolmenkymmenen vuoden ajan. Ei ne Guzzit käänny itsestään kurviin niin kuin "nykypyörät", ihan uusimmista en osaa sanoa. Viimeiset vajaat kymmenen vuotta pääasiassa Moto Morini Corsarolla kurvailleena ymmärrän hyvin kaverisi kannanoton. Morini kääntyy kurviin melkein ajatuksen voimalla. Kun sen jälkeen hyppään LM IV:n puikkoihin, on syytä lähteä ajatus mukana liikkeelle. Hetken totuttelun jälkeen alkaa taas sujua ja latu maistua. Älkää nyt tulko lynkkaamaan, mutta ne muutamat kerrat, kun olen Californiaa kokeillut, eivät ole herättäneet minkäänlaista omistushalua. On se niin erilainen minun toiveisiini nähden.
Otsikko: Vs: Uusi Guzzin omistaja.
Kirjoitti: TunturiTT - Helmikuu 12, 2019, 22:57:26 ip
En lynkkaa, mutta omani ei ajettavuudeltaan vastaa tavallista Calivieteriä..
Se ei ehkä niinkään vaadi voimaa tuon käskyttäminen, vaan enemmänkin päättäväisyyttä. Kaverilla oli tuolloin -12 R1, joka oli vuoden parin ikäinen. Kyllähän olikin hyvä ajettava. Kääntyi pelkällä kielen siirrolla poskessa ja moottori oli kyllästetty hyvillä ominaisuuksilla. Siihen verrattuna Jackal oli kyllä traktorin luokkaa.
Otsikko: Vs: Uusi Guzzin omistaja.
Kirjoitti: Jari83 - Helmikuu 13, 2019, 03:03:24 ap
Kyllä pyöräni Oulusta ostin Eskolta.
Vuosimalli on 2002.
Tuttu pyörä todennäköisesti täältäkin foorumilta.
Olen aikaisemmin testaillut vanhempaa californiaa ja se ainakin minua miellytti.
Tuskinpa tuo uudempi malli ainakaan huonompi on.
Uskoisin että Ev taittuu mutkapätkiin ihan yhtä hyvin kuin vanha vs 1400, jos ei paremminkin.????
Otsikko: Vs: Uusi Guzzin omistaja.
Kirjoitti: TunturiTT - Helmikuu 13, 2019, 06:31:55 ap
Pystyy kyllä lupaamaan että kyllä, kyllä kääntyy paremmin.
Otsikko: Vs: Uusi Guzzin omistaja.
Kirjoitti: GuzGuz - Helmikuu 14, 2019, 14:20:14 ip
Onnittelut myös hyvästä pyörävalinnasta.

Jaa ettei EV taipuisi mutkiin?
Vaikka on suht raskas pyörä, niin parhaimmillaanhan ovat nimenomaan mutkateillä.
Varsinkin nopeahkot kurvat on ilo "heitellä" ja on sellainen varmuus että huomattavasti tiukemminkin on varaa ajolinjaan ainakin näin kevyen kuskin alla kokemuksilla.
Ihan syheröteillä paino sitten tulee jonkun verran esille.
Hyvät on mielestäni ominaisuudet suuntavakauden ja ketteryyden balanssin suhteen.

Kaikkiaan ollut hyvin luotettava ja hyvä pyörä tuo oma vastaavani -02 hydrauliventtiili versio.
Matkapyöränä ja kaikkeen, vaikka kauppakassina, tavararahtaajanakin työasioissa.
Oikein tyytyväinen olen vastaavaan.
Luonteikas ja hieno pyörä.
Vääntää suht hyvin ihan alhaaltakin, mutta koneelle ja kaasuvasteeseen on parhaimmillaan tuntuma tuossa 3-5000 rmp.
Mutkatiet jotain 4500 kolmosella, niin kuinkas hidas painava Cali oikeasti on?
Vastaan itse että riittävän ripeä.

Sitten kun mennään jonnekin 140kmh+, niin vakaus alkaa katoamaan vaikka onkin tukeva Tontirunko.
Tosin omassani takaiskarit alkaa olemaan löysähköt ja vaikuttaa.
Isossa roolissa on tietysti myös renkaat ja paineet.
Suosittelen vakauden kannalta että on reippaasti painetta kumeissa.
Itse päätynyt että edessä 3bar ja takana hieman vähemmän on ok, kaksi päällä taakse hieman lisää ehkä.
Mikään moottoritienielijä ei siis ole, mutta kuka nyt tylsää suoraa muutenkaan pyörällä mielellään ajaisi?
EV, tässähän alkaa tulemaan kuumetta tielle taas..

Otsikko: Vs: Uusi Guzzin omistaja.
Kirjoitti: TunturiTT - Helmikuu 14, 2019, 14:51:45 ip
Onnittelut myös hyvästä pyörävalinnasta.


Sitten kun mennään jonnekin 140kmh+, niin vakaus alkaa katoamaan vaikka onkin tukeva Tontirunko.
Tosin omassani takaiskarit alkaa olemaan löysähköt ja vaikuttaa.
Isossa roolissa on tietysti myös renkaat ja paineet.



Tähän vakauteen vaikuttaa sitten kaikki tuulilasit ja laukut. Varsinkin takapakki tekee huojuntaa kovemmissa nopeuksissa. Mutta eipähän näillä lie tarkoitus kilpaillakaan huippunopeuksilla.
Otsikko: Vs: Uusi Guzzin omistaja.
Kirjoitti: Aapo - Helmikuu 14, 2019, 19:46:13 ip
Jos joku tulkitsi kommenttini Californiasta moitteeksi, niin se ei ollut tarkoitus. Calissa minulle ei lähinnä sovi ajoasento ja sen (minulle) aiheuttama tietynlainen epävarmuus. Olen tottunut ajoasennossa "pyhään" kolminaisuuteen satulan, jalkatappien ja tangon suhteen niin, että myös käsillä on jonkun verran painoa, eikä puikoissa tarvitse roikkua, ja myös jalat ovat tukemassa ajoasentoa suurin piirtein peffan alla.

Calihan joissakin vertailuissa jopa todettu sporttisimmaksi kustomiksi.
Otsikko: Vs: Uusi Guzzin omistaja.
Kirjoitti: motomatti - Helmikuu 14, 2019, 20:33:45 ip
Sitkeästi minäkin ajoin pyörillä joissa painoa oli käsillä ja jalat takana. Enduro/katuenduropyörien kautta olen siirtynyt hiljalleen siihen ajoasentoon joka on itselleni sopivin. Selkä pystyssä, jalat edessä ja ohjaustanko takana, lähes sylissä. Nyt jaksaa ajaa pitkiäkin päivätaipaleita. Meitä on kovin erilaisia.
Otsikko: Vs: Uusi Guzzin omistaja.
Kirjoitti: TunturiTT - Helmikuu 14, 2019, 20:47:35 ip
Jos joku tulkitsi kommenttini Californiasta moitteeksi, niin se ei ollut tarkoitus. Calissa minulle ei lähinnä sovi ajoasento ja sen (minulle) aiheuttama tietynlainen epävarmuus. Olen tottunut ajoasennossa "pyhään" kolminaisuuteen satulan, jalkatappien ja tangon suhteen niin, että myös käsillä on jonkun verran painoa, eikä puikoissa tarvitse roikkua, ja myös jalat ovat tukemassa ajoasentoa suurin piirtein peffan alla.

Calihan joissakin vertailuissa jopa todettu sporttisimmaksi kustomiksi.

Itselläni eniten tottumista on aiheuttanut myös tuo pystymmästä asennosta erilaiseen siirtyminen. Lähinnä jalkatappien sijainti, niille ei tällaisessa saa jaettua painoa samalla tavalla. Kun ei ajattele ajavansa tavallisella nakupyörällä, homma alkaa sujua. Oikean kustomin sarvissa en kyllä viihdy.
Otsikko: Vs: Uusi Guzzin omistaja.
Kirjoitti: motomatti - Helmikuu 14, 2019, 22:51:11 ip
Lainaus
Oikean kustomin sarvissa en kyllä viihdy.
Eipä taida olla Cali 1400 oikea custom. Mutta enemmän siihen suuntaan kuin kuin Cali 2, 3, EV tai Vintage sekä pari niiden välimallia. Sama koskee pikkulohkoisia.
Omassa tallissa on näitä lähes-customeja ollut useita. Edelleenkin on Cali T3 ja Cali 1400. California Adamant on Cali 3-pohjalta rakennettu. Kaikissa ole hieman korostanut ajoasennon takapainoisuutta. Ilman pleksiä se ei onnistuisi.

Mutta jos Guzzi tekee sportin niin se on enemmän sportti kuin keskimäärin kaikki sportit.
Otsikko: Vs: Uusi Guzzin omistaja.
Kirjoitti: LeCa - Helmikuu 15, 2019, 11:41:51 ap
Sitkeästi minäkin ajoin pyörillä joissa painoa oli käsillä ja jalat takana. Enduro/katuenduropyörien kautta olen siirtynyt hiljalleen siihen ajoasentoon joka on itselleni sopivin. Selkä pystyssä, jalat edessä ja ohjaustanko takana, lähes sylissä. Nyt jaksaa ajaa pitkiäkin päivätaipaleita. Meitä on kovin erilaisia.

Vähän samoissa fiiliksissä tuon "jalat edessä" jutun kanssa. Vintagella olin aika tiuhaan ongelmissa oikean jalan polvikivun kanssa. Tonnineljäsatasessa astinlauta on pikkuisen enemmän edessä ja tuo vaiva poissa. Pitkä päivämatka jää nyt enempi kiinni perseestä kuin polvesta. 
Otsikko: Vs: Uusi Guzzin omistaja.
Kirjoitti: TunturiTT - Helmikuu 15, 2019, 13:31:14 ip
1400:ssa on sen verran pidempi runko, että jalat on edempänä. Tonti-Calissa tapit on aika takana, jos siis on tapit. Astinlaudalla tossua voi vähän siirrellä.
Otsikko: Vs: Uusi Guzzin omistaja.
Kirjoitti: LeCa - Helmikuu 15, 2019, 13:53:59 ip
Joo, tuo rungon pituus antaa pelivaraa. Akseliväli taitaa olla yli kymmen senttiä pidempi, 1400 vs. Cali.

Yksin ajellessa tuli vedeltyä välillä takatapeilta (Vintage) ja laitoinpa lopussa eturautoihin sellaiset harrikkamaiset lepuutustapit. Kyllä niillä pärjäsi. Pelkkä jalan siirtely astinlaudalla ei ihan riittänyt.
Otsikko: Vs: Uusi Guzzin omistaja.
Kirjoitti: Jari83 - Helmikuu 15, 2019, 14:57:17 ip
Omalle kropalleni ainoa vaihtoehto on kustom-tyyppinen vekotin.
Nuorena sukurasitteena saatu reuma ja parikymmentä vuotta jakelu-auton ajamista on rajoittanut pahimmat kyykyt pois.
Otsikko: Vs: Uusi Guzzin omistaja.
Kirjoitti: Pulmu - Helmikuu 15, 2019, 15:02:11 ip
Selkä pystyssä, jalat edessä ja ohjaustanko takana, lähes sylissä. Nyt jaksaa ajaa pitkiäkin päivätaipaleita.
Juuri tuolla ajoasennolla meinasi harrastus hiipua, selän kipeytymisen ja jalkojen väsymisen vuoksi, kunnes lopulta vaihdoin neljäntoista harrikkavuoden jälkeen naku-Guzziin. Tie maistuu aivan eri malliin. Mutta meitä ja ajoasentoja on tosiaan moneksi.
Otsikko: Vs: Uusi Guzzin omistaja.
Kirjoitti: Ripa - Helmikuu 15, 2019, 18:13:38 ip
Muutaman kerran olen koeistunut California 1400 sarjan eri malleja ja kaikissa on ainakin pitkälle ja pitkäjalkaiselle kuljettajalle kovin ahdas istuma-asento. Sääri / polvi osuu helposti etenkin vasemman sylinterin kanteen eikä astinlaudalla oikein pysty jalkaa siirtelemällä korjaamaan asentoa riittävästi. Jalkatapillisissa malleissa tilanne on vielä hankalampi. Ajoasennon ahtaus on yleistä myös muun merkkisissä isokokoisissakin custom tyyppisissä pyörissä. Voimakkaasti porrastettu satula tekee myös ajoasennon vaihtelemisen mahdottomaksi. Kyykkymalleissa ongelmaksi tulee kuskin kankeus ja tiiviin ajoasennon takia jyrkät polvi- ja nilkkakulmat.

Toistaiseksi omiin mittoihini parhaiten sopivaksi pyöräksi on osoittautunut Stelvio NTX satula nostettuna max. korkeuteen ja vielä n. 10 mm lisäpalat tehtaan korotuspalojen alla. Tämä lisäkorotus onnistuu ilman mitään muutoksia satulaan tai satulan kiinnityspisteisiin ja satula lukittuu normaaliin tapaan.

Tietenkin melkein 2m pitkä kuljettaja on marginaaliryhmää mille tahansa moottoripyörän tai auton valmistajalle. Luulisi kuitenkin, että kokonaismitoiltaan isoihin pyöriin pystyttäisiin tekemään myös isokokoisille kuljettajille paremmin riittävät tilat.

Kuten moni jo on edellä todennut mikään pyörämalli ei sovi kaikille.



Otsikko: Vs: Uusi Guzzin omistaja.
Kirjoitti: Ikkala - Helmikuu 15, 2019, 20:22:48 ip
Kyllä pyöräni Oulusta ostin Eskolta.
Vuosimalli on 2002.
Tuttu pyörä todennäköisesti täältäkin foorumilta.
Olen aikaisemmin testaillut vanhempaa californiaa ja se ainakin minua miellytti.
Tuskinpa tuo uudempi malli ainakaan huonompi on.
Uskoisin että Ev taittuu mutkapätkiin ihan yhtä hyvin kuin vanha vs 1400, jos ei paremminkin.????

Vai niin se Esko malttoi luopua vanhasta "uskollisesta". Pitkä oli yhteinen taival. Jännä nähdä mikä on seuraava ;)



Otsikko: Vs: Uusi Guzzin omistaja.
Kirjoitti: cerdo - Helmikuu 26, 2019, 06:57:53 ap
   Se on moro kaikille!
Tauon jalkeen taas Moto Guzzi Norge 2007 ajokkina ja foorumiin liittyminen tietenkin.

Edellinen ajokki Moto Guzzi Galifornia 96 joka pois liikenteeesta ja ajotaukoa tuli 6-7 vuotta.

Ajo maastona ensi sijaisesti Espanja,olen asunut taalla yli kymmenen vuotta ja taallahan pyoraillaan ympari vuoden.

Terveisin cerdo
Otsikko: Vs: Uusi Guzzin omistaja.
Kirjoitti: NorgeGTL - Helmikuu 26, 2019, 09:23:26 ap
Niin pyöräillään täälläkin ympäri vuoden. Pari viikkoa sitten tuli 1500 km:n lenkki Talvirallin tiimoilta ja ja loppuviikosta liikenteeseen taas Keski-Suomen Offroad Tourin tiimoilta. Velipoika ja kumppanit tulevat tänään Norjan PrimusTreffeniltä.
Otsikko: Vs: Uusi Guzzin omistaja.
Kirjoitti: Aapo - Helmikuu 26, 2019, 11:17:36 ap
  Se on moro kaikille!
Tauon jalkeen taas Moto Guzzi Norge 2007 ajokkina ja foorumiin liittyminen tietenkin.

Edellinen ajokki Moto Guzzi Galifornia 96 joka pois liikenteeesta ja ajotaukoa tuli 6-7 vuotta.

Ajo maastona ensi sijaisesti Espanja,olen asunut taalla yli kymmenen vuotta ja taallahan pyoraillaan ympari vuoden.

Terveisin cerdo

Älä nyt kuitenkaan rupea sikailemaan! ;-)
Otsikko: Vs: Uusi Guzzin omistaja.
Kirjoitti: cerdo - Helmikuu 27, 2019, 21:51:18 ip
 :) Jostai se nimimerkki sai alkunsa,tuskailin mika minun nimimerkki olis hyva,
     nii tisesta huoneesta tuli ohje,etta laita oma ihtesi ku oot sikajatka :D :D
 Nyt cerdo on lukuisilla foorumeilla minun nimimerkki
Otsikko: Vs: Uusi Guzzin omistaja.
Kirjoitti: Aapo - Helmikuu 27, 2019, 22:14:16 ip
 ;D
Otsikko: Vs: Uusi Guzzin omistaja.
Kirjoitti: Nikke76 - Maaliskuu 25, 2019, 18:59:07 ip
Päivää kaikille foorumilaisille.
Eilen tuli laitettua parin intruderin ja Yamahan xj:n jälkeen Moto Guzzi California EV.
Jäsenhakemus on laitettu eilen vetämään.
Tästä alkaa armoton kevään odotus, että pääsee testaamaan uutta ostosta ja tutustumaan Italialaiseen tekniikkaan.
Hyvää kevään odotusta kaikille foorumilaisille. Kyllä se asfaltti tuolta lumen alta vielä paljastuu.

Onneksi olkoon pyörävalinnasta!
Viime keväänä liityin minäkin joukkoon japsipyöristä guzziin.
Oma pyöräni on California EV vuosimallia - 99.
Pyörässä oli muutamien vuosien seisonnan jäljiltä monenlaista vaivaa, mutta tulimme tutuiksi ja viat on korjattu ja viime kesänä ehdin jo ajellakin yli 6000km. Tykkäsin valinnasta ja odottelen kesää ????
Otsikko: Vs: Uusi Guzzin omistaja.
Kirjoitti: motomatti - Maaliskuu 25, 2019, 19:09:39 ip
Tervetuloa porukkaan!
Itsellänikin kolme Californiaa eri aikakausilta (T3, Cali III trike ja 1400) ja kavereilla niitä on myös lähistöllä. Stone, Jackal ja EV-mallisia. Veljelläni oli siisti Special mutta nyt Norge.
Otsikko: Vs: Uusi Guzzin omistaja.
Kirjoitti: TK - Maaliskuu 27, 2019, 22:55:27 ip
Ei ehkä ihan sovi otsikkoon mutta kun californioista puhutaan niin onko tämä yksilö kellekkään tuttu: https://www.nettimoto.com/moto-guzzi/california/2375634
On ollu ilmeisesti myynnissä jo ainakin vuoden kun googlella löytyy vanhentunutkin ilmoitus viime vuodelta.
Otsikko: Vs: Uusi Guzzin omistaja.
Kirjoitti: NorgeGTL - Maaliskuu 29, 2019, 09:31:36 ap
Minullakin äityi tuo Cali-kuume niin pahaksi, että viime viikolla piti käydä tekemässä kaupat´04 EV Touringista. Ensi viikolla pitäisi hakea kotiin. Ennen Stelviota ajoin pari vuotta ´06 Classicilla enkä saanut vielä tarpeekseni.
Otsikko: Vs: Uusi Guzzin omistaja.
Kirjoitti: motomatti - Maaliskuu 29, 2019, 09:55:18 ap
Cali-kuumetauti on liki parantumaton. Itselläkin kolme eri Californiamallia.
Otsikko: Vs: Uusi Guzzin omistaja.
Kirjoitti: TunturiTT - Maaliskuu 29, 2019, 13:13:10 ip
Se on ihan ymmärrettävä tauti. Calista (Tonti) on moneen lähtöön. Hyvä aihio  ;)
Otsikko: Vs: Uusi Guzzin omistaja.
Kirjoitti: NorgeGTL - Maaliskuu 29, 2019, 14:02:20 ip
Aihio hyvinkin. Pitää kokeilla nokalle Pichlerin UNI4 -puolikatetta, jonka juuri hommasin parin muun Pichlerin, TSX:n ja V1:n, lisäksi.
Otsikko: Vs: Uusi Guzzin omistaja.
Kirjoitti: Jouko S - Maaliskuu 29, 2019, 21:55:05 ip
Aihio hyvinkin. Pitää kokeilla nokalle Pichlerin UNI4 -puolikatetta, jonka juuri hommasin parin muun Pichlerin, TSX:n ja V1:n, lisäksi.
Onneksi olkoon! Irroittelenko Vintagen takakaatumaraudan?
Jouko
Otsikko: Vs: Uusi Guzzin omistaja.
Kirjoitti: NorgeGTL - Huhtikuu 01, 2019, 15:42:40 ip
Minäpä soittelen jahka asia on ajankohtainen... Tänään käydään Löysän kanssa hakemassa.
Otsikko: Vs: Uusi Guzzin omistaja.
Kirjoitti: TK - Huhtikuu 07, 2019, 00:00:45 ap
Edellinen linkittämäni touring ehti jo hävitä mutta entäs tämä: https://www.nettimoto.com/moto-guzzi/california/2276290
Onko tuttu kenellekkään? Ollut ilmeisesti joskus sivuvaunukäytössä.
Vähän tekis mieli ostaa vielä yks selkäystävällisempi Guzzi pidemmille matkoille..
Otsikko: Vs: Uusi Guzzin omistaja.
Kirjoitti: NorgeGTL - Huhtikuu 08, 2019, 15:55:24 ip
Kävin katsomassa tuotakin. Suttuinen tapaus ollakseen vannoutuneelta Guzzi-harrastajalta kuten ilmoituksessa sanotaan. Ohjaustanko vaihdettu 22 milliseen ja vanhat kai hukassa kiinnikkeineen päivineen kun ei ollut ainakaan mukana. Takavalohässäkkä vaihdettu kuten kuvissa ilmenee ja alkuperäiset nekin ilmeisesti hukassa kun eivät olleet matkassa. Ei innostanut. Sama pyynti kuin ostamassani. Siihen verrattuna ei yli neljän tonnin vehjes.
Otsikko: Vs: Uusi Guzzin omistaja.
Kirjoitti: TK - Huhtikuu 08, 2019, 19:02:38 ip
Kiitoksia, ihan sillä kyselen kun täältä tulisi 600 kilsaa matkaa kattomaan ja kokemuksesta tiedän ettei kuvat oikeestaan kerro mitään.
Takavalon huomasin ja öljypohjan, niitä en pidä mitenkään kovin huonoina muutoksina.
Taidan kuitenkin vielä odotella jos tulisi jotain muuta tarjolle, oikeestaan olisi varmaan parempi jos ei tulisi, ehtisi kuumeet laskea..
Otsikko: Vs: Uusi Guzzin omistaja.
Kirjoitti: NorgeGTL - Huhtikuu 09, 2019, 00:15:24 ap
Rautjärven seudulla on vanha ´06 Cali Classiccini hiljaisessa myynnissä. Pyyntia 5 t€ ja ajettu 80 tkm. Viimeiseen neljään vuoteen vain 7 tkm.