Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum

Yleinen keskustelu => Muut italialaiset moottoripyörät => Aiheen aloitti: klassikko - Helmikuu 23, 2016, 14:58:11 ip

Otsikko: Ghezzi- Brian Super Twin / MGS-01/ MILLEPERCENTO
Kirjoitti: klassikko - Helmikuu 23, 2016, 14:58:11 ip
Tammikuun 2016 Classic Bikessa on juttua Moto Guzzi tehdasmuseosta.
Hienojen veteraanipyörien lisäksi ainoana edes hieman tuoreempana laitteena on nostettu esille Ghezzi-Brianin suunnittelema MGS-01

Why on eart didn`t Guzzi make more of these beauties? on kuvatekstinä MGS-01 :sen kuvassa!

(MGS:iä tehtiin alle 200 kpl Corsa-versiota ja aiotut katuversiot jäivät tekemättä).

Ghezzihän tuli tunnetuksi kun 1996 Ghezzi- Brian Super Twinillä voitettiin Italian BOTT kisat. Tästä kisapyörästä tehtiin pieni määrä katuversioitakin.

Kymmenen vuotta myöhemmin italialaisen Gianfranco Guareschin toimesta voitettiin 2006 Daytonan BOTT kisat 1350 koneisella  MGS:llä.
-peitoten Ducatin 1098 tehdaspyörää ajanut Dario Marchetti kertoo Classic Bike.

Saas nähdä tuleeko tulevaisuudessa vielä jotain samantapaista markkinoille.. Hienoa olisi!  
(ja löytäisikö ajankanssa edes yksi MGS-01 tiensä tänne kaukaiseen Suomeen..)


Otsikko: Vs: Ghezzi- Brian Super Twin / MGS-01
Kirjoitti: Camn - Helmikuu 23, 2016, 15:25:03 ip
Lainaus
Ghezzi-Brianin suunnittelema MGS-01
Ikuisuusteema josta sporttiguzzeista kiinnostuneet jaksavat puhua iät kaiket. Ehkä lisäisin itseäni ajatellen: ”ratataidoista ja iästä” huolimatta.
Lainaus
Why on earth didn`t Guzzi make more of these beauties
Ja sitten kun on olemassa melko tuore kuva (en muista että otinko itse vai löytyikö netistä), missä näkyy oven lasin läpi tehtaalla kuvattuna että osia on vielä jonkun verran. En tiedä josko täysin valmiisiin yksilöihin vai pelkästään moottori/vaihteisto -kokonaisuuksia.
Lainaus
löytäisikö ajankanssa edes yksi MGS-01 tiensä tänne kaukaiseen Suomeen
Tämä taitaa olla sellainen "Guzzi" josta voi varmuudella sanoa: hinnat vaan nousevat. Josko olisi sattunut äskettäisen lottopotin voittajiin joku Guzzisti… pidetään toivoa yllä.

Olen saanut nauttia siitä, että olen nähnyt radalla varikolla ja ajossa tuollaisen (Oschersleben). Kävin sitä kuolaamassa ja luvan perästä otin joitakin kuvia.  Tässä yksi.
Otsikko: Vs: Ghezzi- Brian Super Twin / MGS-01
Kirjoitti: TunturiTT - Helmikuu 23, 2016, 15:47:30 ip
Ekku on kyllä lupaillut, että vielä joku päivä MGS löytyisi tallista. Sitä odotellessa..
Otsikko: Vs: Ghezzi- Brian Super Twin / MGS-01
Kirjoitti: klassikko - Helmikuu 24, 2016, 13:47:23 ip

Ikuisuusteema josta sporttiguzzeista kiinnostuneet jaksavat puhua iät kaiket. Ehkä lisäisin itseäni ajatellen: ”ratataidoista ja iästä” huolimatta.
...

Äläpäs lisää!  ;D Ei sitä todellakaan tarvitse olla nuori ja rämäpäinen kisakuski nauttiakseen huippulaitteista!

Yllätys että noita MGS:iä oli vielä pari vuotta sitten myynnissä ihan "kohtuuhintaan".. tuskin enää..

 ;D Ekku voisi "uhrautua"  ;D

  
Otsikko: Vs: Ghezzi- Brian Super Twin / MGS-01
Kirjoitti: Camn - Helmikuu 25, 2016, 22:10:23 ip
P.Roper kertoo kysyttäessä eräästä SporttiGuzzista toisella foorumilla mm. seuravaa. Sopii mielestäni tähän kuin nenä päähän, vaikka puhe on "muista italialaisista".
"
...no driveline shock absorber apart from an unforgiving face cam type on the input shaft and use a three dog engagement in the straight cut gearbox. This, coupled with the fact that they were made during one of the "Oh fuck! We're going broke!" periods of Guzzis history... aren't for sissies! You will be buying one of the last of the great, thundering, hairy-chested, Sporting Guzzis! It would of been a dinosaur even if it had been launched a decade earlier and it has all the subtlety and sophistication of a bophors gun! Set up correctly and on the right road though they offer a riding experience that is near sublime.

A real "Don't fuck with me!" motorbike from a different age...we will not see the like again."
"
Otsikko: Vs: Ghezzi- Brian Super Twin / MGS-01
Kirjoitti: TK - Helmikuu 27, 2016, 12:40:58 ip
http://www.ebay.com/itm/Moto-Guzzi-MGS01-CORSA-/172111622480?forcerrptr=true&hash=item2812a6f150:g:SuUAAOSwIwhWTPPQ&item=172111622480
Otsikko: Vs: Ghezzi- Brian Super Twin / MGS-01
Kirjoitti: TunturiTT - Helmikuu 27, 2016, 16:59:46 ip
Ei edes paha hinta  :P
Otsikko: Vs: Ghezzi- Brian Super Twin / MGS-01
Kirjoitti: Camn - Maaliskuu 11, 2016, 23:22:06 ip
Lainaus
1996 Ghezzi- Brian Super Twinillä voitettiin Italian BOTT kisat
Jos V11 tuli 1999, joko 1996 oli V11 moottorilla varustettu G-B ?  Vai oliko joku aikaisempi malli?
Otsikko: Vs: Ghezzi- Brian Super Twin / MGS-01
Kirjoitti: TunturiTT - Maaliskuu 12, 2016, 12:03:10 ip
Eikös GB ole parannellut Guzzeja jo ennen v11:a. Jotenkin sellainen maku, että räpläsivät jo Daytona-koneisia kilpahommiin.
Otsikko: Vs: Ghezzi- Brian Super Twin / MGS-01
Kirjoitti: Camn - Maaliskuu 13, 2016, 15:28:16 ip
Sattui Guzzin virallinen esite 2011 vastaan, loppupäässä oli näinkin myöhään vielä tämä mukana. Oisko ollut 90v juhlavuoden kunniaksi. Ehkei tuota olisi enää ostaa voinut?
Otsikko: Vs: Ghezzi- Brian Super Twin / MGS-01
Kirjoitti: klassikko - Maaliskuu 14, 2016, 09:01:40 ap
Orggis kilpurissa oli vanhempi kone ja myöhemmin tulleissa tuotantomalleissa (kisa -ja katu) sitten tuoreempi kone..
Neliventtiilimallin laittoivat kisoihin sen jälkeen kun olivat ensin 2 v:llä pärjänneet.
http://www.ghezzi-brian.guzzi-days.net/workteam.htm

Jos vähänkään oikein olen ymmärtänyt niin olivat hölmöjä kun eivät Guzzilta heti antaneet kaikkea tukeansa Ghezzi Brianille.
Voisi olla nykyään sporttiguzzien ja koko lafkan menestys jopa Ducatin tapaista? Kotimaan kisoista ne Ducatitkin uuden nousun loi..
No onneksi "lehmät lentävät kesällä" malleilla (kuten eräs irvileuka laukkupyöriä kutsui) tehdas pärjää.
Jossain verrattiin löyhästi GB:tä Ducatin NCR:ään.
Harmi kun Brian ja Ghezzi lähtivät omille teilleen.. Mutta uskoisin että jotain kohahduttavaa vielä herroista kuullaan..

Lisäämpä muuten tuohon aihealueeseen Millepercenton jotta toivottavasti(!) se suomen ainoan Millepercenton omistaja kirjoittelisi kuulumisia..!

 
Otsikko: Vs: Ghezzi- Brian Super Twin / MGS-01/ MILLEPERCENTO
Kirjoitti: klassikko - Huhtikuu 11, 2016, 08:33:13 ap
http://www.madeinitalymotorcycles.com/#!Moto-Guzzi-MGS01-Road-registered-For-Sale/cyvb/56ec2b730c

Eli tuolla myyntipalstalla on katurekisteröity MGS 25 000 punnalla..  sehän ei ole kuin puolet uuden perheauton hinnasta  :)
Otsikko: Vs: Ghezzi- Brian Super Twin / MGS-01/ MILLEPERCENTO
Kirjoitti: klassikko - Toukokuu 09, 2016, 08:55:12 ap
 ;D viimeviikolla tuli sitten testailtua n. 600 km verran Ghezzin uusia titaani racing vaimentimia. Nyt on lopultakin guzzi koneisessa mieleiset äänet!
 Ihan asialliset jytinät vaikka on suorat putket.  Ukkosen jylinää.. Nyt on homma kohdillaan!
Ja yllätys on että vääntöalueet toimii kuten pitää jos ei jopa aiempaa paremmin? (näin ainakin "persdynolla" tuntuisi.. vitosella lähtee ulos mutkista ripeästi.. vaatii nelosta keulan keventämiseen..  ;D)
(kuulemma esim Grisoon tai Dugateihin jos laittaa liian aukinaiset putket niin häviää laaja vääntö).
 Hienosti laulaa ja ulkonäkö sai runsaasti kehuja!  :)

(Motori di Marinolla on muuten 2004 mallin Super Twin myynnissä!!!)
Otsikko: Vs: Ghezzi- Brian Super Twin / MGS-01/ MILLEPERCENTO
Kirjoitti: ei talvikunnossapitoa - Toukokuu 09, 2016, 16:28:24 ip
Mobile.de myös yksi 2003 malli jolla ilmoitetaan 8750 km ajetuksi. Pyörä Saksassa ja myös kilvissä.
Otsikko: Vs: Ghezzi- Brian Super Twin / MGS-01/ MILLEPERCENTO
Kirjoitti: klassikko - Toukokuu 10, 2016, 08:42:49 ap
Kiitos J. 
(otin kopion ilmoituksesta mahdollista vakuutus tarvetta varten..)
Joskus Guzzi haulla olen noita yrittänyt löytää.. huonolla menestyksellä.
On tuo 18490 euroa kohtuu kova hinta. Mutta kyllä sen joku talteen ottaa, veikkaisin jotain museota tai henkilöä jonka tuntipalkka voi olla tuon verran jolloin ei sillä ole niin väliä..
On muuten punainen Motori di Marinollakin oleva.
Omani on tiettävästi "one of the kind" vai miten ne sanoo. En ole edes kuvaa nähnyt muusta metallin sinisestä hopeanvärisellä rungolla.
Samaa sinistä kyllä on mutta joko mustalla tai "Britten henkisellä" aniliinin punaisella rungolla. Tuolla aniliininpunaisella rungolla se olisi sopivan härski ja runko erottuisi.. mutta mustarunkoinen ei jotenkin ole makuuni sinisen kanssa..punaiseen pyörään se kyllä käy!
Otsikko: Vs: Ghezzi- Brian Super Twin / MGS-01
Kirjoitti: Temmi - Toukokuu 16, 2016, 19:32:11 ip
Orggis kilpurissa oli vanhempi kone ja myöhemmin tulleissa tuotantomalleissa (kisa -ja katu) sitten tuoreempi kone..
Neliventtiilimallin laittoivat kisoihin sen jälkeen kun olivat ensin 2 v:llä pärjänneet.
http://www.ghezzi-brian.guzzi-days.net/workteam.htm

Jos vähänkään oikein olen ymmärtänyt niin olivat hölmöjä kun eivät Guzzilta heti antaneet kaikkea tukeansa Ghezzi Brianille.
Voisi olla nykyään sporttiguzzien ja koko lafkan menestys jopa Ducatin tapaista? Kotimaan kisoista ne Ducatitkin uuden nousun loi..
No onneksi "lehmät lentävät kesällä" malleilla (kuten eräs irvileuka laukkupyöriä kutsui) tehdas pärjää.
Jossain verrattiin löyhästi GB:tä Ducatin NCR:ään.
Harmi kun Brian ja Ghezzi lähtivät omille teilleen.. Mutta uskoisin että jotain kohahduttavaa vielä herroista kuullaan..

Lisäämpä muuten tuohon aihealueeseen Millepercenton jotta toivottavasti(!) se suomen ainoan Millepercenton omistaja kirjoittelisi kuulumisia..!

 

No nyt vasta osuin palstalle. Mitäs tässä. BB1 kävi Millepercentolla värin vaihdossa, täyshuollossa ja Ghezzin käsittelyssä(moottorinohjauksen säätö). Pyörä käy ja kukkuu. On käynyt Etelä-Euroopassa ja lapissa. On päässyt kaksi kesää kiertämään rataa ja näyttämään monelle pyörälle närhen vehkeet varsinkin mutkista ulos lähdettäessä. Kuskin ajotaito tosin ei ole vielä kehuttava. On siinä pyörää kerrakseen :).

Nyt kuitenkin ratakärpäsen purema on iskenut kovin kuskiin ja olenkin tässä mietiskellyt miten jatkossa. Ostanko toisen pyörän radalle, vai mitenkä. Kahta katupyörää ei olisi varaa pitää. Jos ajattelisi, että on sama pyörä kadulla ja radalla, niin vaikeaksi menee. Pyörän tulisi olla kelvollinen vauhdikkaaseen rata-ajoon, mutkateille kadulla, pitkään matkaan ympäri Eurooppaa, työmatka-ajoon jne. Ei sellaista ole olemassakaan. Jos taas ajattelisi, että hakee optimaalista pyörää radalle, niin BB1:tä parempia vaihtoehtoja on olemassa. Toisaalta taas jos miettii millaiseen monipuoliseen käyttöön minä haen pyörää, niin BB1:tä parempia ei juuri ole. Vaikeita asioita...
Otsikko: Vs: Ghezzi- Brian Super Twin / MGS-01/ MILLEPERCENTO
Kirjoitti: Temmi - Toukokuu 16, 2016, 19:38:33 ip
Kuvatus
Otsikko: Vs: Ghezzi- Brian Super Twin / MGS-01/ MILLEPERCENTO
Kirjoitti: aj@ - Toukokuu 16, 2016, 21:45:05 ip
Komeestihan tuo Lahdessa raksutti. Eikös tämä ole Arskan entinen, vai muistanko ihan väärin ?
Otsikko: Vs: Ghezzi- Brian Super Twin / MGS-01/ MILLEPERCENTO
Kirjoitti: Camn - Toukokuu 16, 2016, 22:11:56 ip
Lainaus
Jos ajattelisi, että on sama pyörä kadulla ja radalla, niin vaikeaksi menee
Kun olen vielä vähemmän radalla käynyt, olen miettinyt tuota samaa. Olisi turvallisempaa olla joku rekisteröimätön peli, kärrillä veisi radalle. Ajatuksen tasolla eniten kiinnostaisi tällä haavaa a) Lemans I-II mallista tehty ratapyörä  b) Aprilia RSV:stä (V2/Rotax) tehty ratapyörä. Apikat lienevät ominaisuuksiinsa nähden edullisia.

Yhteenveto: harva ajanee otsikossa mainituilla pyörillä radalla ?
Otsikko: Vs: Ghezzi- Brian Super Twin / MGS-01/ MILLEPERCENTO
Kirjoitti: Temmi - Toukokuu 16, 2016, 22:15:54 ip
On Arskan entinen. Aika lailla samassa kuosissa pyörä muuten, mutta väri vaihtunut ja tarakka tullut.
Täytys tehä huolto pyörään. Jostain syystä tyhjäkäynti on aika epäsäännöllinen tällä hetkellä, mutta heti kun lähtee ajoon, niin kaikki toimii kuten pitääkin. En tiedä mitähän se Ghezzi moottoriohjaukseen teki kun sen jälkeen ollut tuota. Toisaalta jerkkuva tullut lisää.
Otsikko: Vs: Ghezzi- Brian Super Twin / MGS-01/ MILLEPERCENTO
Kirjoitti: Temmi - Toukokuu 16, 2016, 22:18:07 ip
Lainaus
Jos ajattelisi, että on sama pyörä kadulla ja radalla, niin vaikeaksi menee
Kun olen vielä vähemmän radalla käynyt ja könähdin silloin elokuussa osaamattomuuttani, olen tässä pikku hiljaa osia ja varusteita haaliessa miettinyt tuota samaa. Ei ole yhtään rattoisaa kun tulee kuluja, lisäksi melko tulee vastaus: "ei saatavilla" (V11 Scura), hankaloittaa. Olisi turvallisempaa olla joku rekisteröimätön peli, kärrillä veisi radalle. Ajatuksen tasolla eniten kiinnostaisi tällä haavaa a) Lemans I-II mallista tehty ratapyörä  b) Aprilia RSV:stä (V2/Rotax) tehty ratapyörä (jonkunlainen konsensus vallitsee AF1 palstalla että Gen1 olisi maantiekäyttöön ja Gen2 ratakäyttöön se oikea).  Apikat lienevät ominaisuuksiinsa nähden edullisia.

Koeajoin eilen Aprilia RSV4 RR:n ja se sopi minun käteen kuin hanska... jopa pelottavan hyvin...
Otsikko: Vs: Ghezzi- Brian Super Twin / MGS-01/ MILLEPERCENTO
Kirjoitti: Camn - Toukokuu 27, 2016, 21:53:04 ip
http://petrolicious.com/up-close-and-personal-with-a-special-modified-moto-guzzi (http://petrolicious.com/up-close-and-personal-with-a-special-modified-moto-guzzi)
Otsikko: Vs: Ghezzi- Brian Super Twin / MGS-01/ MILLEPERCENTO
Kirjoitti: klassikko - Elokuu 21, 2018, 08:59:27 ap
Ghezzi on saanut kevään muutaman ajoreissun jäljiltä levätä mutta ei ole unohdettu!
Uusi Brianilta tilattu kaasuvaijeri oli tavallinen tarvike malli eikä omanlaisensa kirkas metallipäällysteinen. Oli aika pettymys kun maksoikin niin miehekkäästi. Säilytin toki alkuperäisen ja teen siihen uuden vaijerin orggis kuoreen myöhemmin jotta pyörä pysyy täydellisen orggiksena.

Ghezzissä on tehoon nähden hämmästyttävän korkeat vakuutusmaksut joten irtisanoin sen vakuutuksen jo muutamien ajelukertojen jälkeen.
Ja koska se käy käteen liiankin hyvin jolloin vauhdit nousi sillä kadulla luvattoman korkeiksi.
Se on saanut levätä mutta pitänee piakkoin herätellä tulille jotta akku ym. pysyy kunnossa.
Otsikko: Vs: Ghezzi- Brian Super Twin / MGS-01/ MILLEPERCENTO
Kirjoitti: motomatti - Elokuu 21, 2018, 11:46:25 ap
Vakuutuksia voi kilpailluttaa. Mutta kaikilla kai se menee teho/paino-suhteen mukaan. Joillakin yhtiöillä voi olla harvinaisuuslisä hinnassa.

Yksi tapa, jota itse käytän, on ottaa vakuutus vain sille/niille päiville kun ajoa liikenteessä tapahtuu. Ei ole "kertamaksu" erityisen korkea. Pääosa ajasta kulkineet ovat pois liikenteestä ja vakuutuksesta. Trafin sivulla on selkeä kaavake jolla prosessia voi hoitaa. Maksaa muutaman euron per kerta.
Otsikko: Vs: Ghezzi- Brian Super Twin / MGS-01/ MILLEPERCENTO
Kirjoitti: TunturiTT - Elokuu 21, 2018, 19:24:43 ip
Yhtiön vaihto ja äkkiä. Toki voivat lätkäistä arvalla laskun, kun mopoa ei löydy listoilta. Tarjottelee esimerkkivehkeeksi V11 Sportia.
Otsikko: Vs: Ghezzi- Brian Super Twin / MGS-01/ MILLEPERCENTO
Kirjoitti: klassikko - Syyskuu 11, 2018, 15:28:01 ip
Jep, on tullut kilpailutettua ja huomattavan kallista on on Ghezzin vakuuttaminen oikeasti tehokkasiinkin pyöriin nähden.
Liekkö harvinaisuuden takia kynivät meikä poloista.
Oli yllätys miten iso on ero samassa yhtiössä on kun tuli pyydettyä uusi tarjous vuotta myöhemmin.. oli hinta enemmän kuin puolittunut!! ja kerrankin alaspäin.

Automattilaskureita ei voi käyttää harvinaisten laitteiden kohdalla. Pop ia, If iä ja Lähitapiolaa olen lähinnä kilpailuttanut. Suurin osa vakuutuksista on Lähitapiolassa jossa on minimi vuosimaksu 50 euroa ajoit tai et!!! Eli ei sinne kannata viimeisintä hankintaa (puolivanha italialainen superbike..) laittaa edes omiin nimiin rekisteröinnin ajaksi!
Kokeilin muuten huvikseni autossa sitä vakuutusta jota markkinoidaan että ajomäärän mukaan. Arvatkaa onko vedätystä? hintaero oli vuodessa nelisen euroa jos ajaa 5 tai 10 tuhatta kilometriä!

Välittömästi alkoi jyminä kuulua Ghezzin titaaniputkista kun kokeilin sitä käyntiin kun sen pesin ja puunasin säilytyskuntoon!
Otsikko: Vs: Ghezzi- Brian Super Twin / MGS-01/ MILLEPERCENTO
Kirjoitti: Olavi - Maaliskuu 17, 2019, 18:36:11 ip
Lainaus
Jos ajattelisi, että on sama pyörä kadulla ja radalla, niin vaikeaksi menee
Kun olen vielä vähemmän radalla käynyt ja könähdin silloin elokuussa osaamattomuuttani, olen tässä pikku hiljaa osia ja varusteita haaliessa miettinyt tuota samaa. Ei ole yhtään rattoisaa kun tulee kuluja, lisäksi melko tulee vastaus: "ei saatavilla" (V11 Scura), hankaloittaa. Olisi turvallisempaa olla joku rekisteröimätön peli, kärrillä veisi radalle. Ajatuksen tasolla eniten kiinnostaisi tällä haavaa a) Lemans I-II mallista tehty ratapyörä  b) Aprilia RSV:stä (V2/Rotax) tehty ratapyörä (jonkunlainen konsensus vallitsee AF1 palstalla että Gen1 olisi maantiekäyttöön ja Gen2 ratakäyttöön se oikea).  Apikat lienevät ominaisuuksiinsa nähden edullisia.

Koeajoin eilen Aprilia RSV4 RR:n ja se sopi minun käteen kuin hanska... jopa pelottavan hyvin...

Olen itse juuri päätynyt Aprilian RSV Mille R:ää rata-ajeluita varten. Aikansa hyvistä osista kasattu pyörä ja tolkun hintaan. Pidän pyörän katulaillisena, koska hyvä on saada enemmän ajokilometrejä kuin vaan radalla. Hankin pyörän sysyllä 2018 ja noin kuukauden päivät oli vielä ajokelejä. On riittävän tehokas ja vääntävä kone rataharrasteluun. Yhden kesän ajoin RSV4lla, joten siitäkin on kokemusta. V2 on kuitenkin enemmän omaan makuun. Liian hieno & arvokas keräilypyörä ei ole optimaalinen radalla rääkättäväksi ;D. Apikalle kehtaa antaa kyytiä ja on ihan riittävästi haastetta senkin hallinnassa. Varaosia näyttää olevan maailmalla hyvin tarjolla ja vertaistukeakin löytyy netistä.
Otsikko: Vs: Ghezzi- Brian Super Twin / MGS-01/ MILLEPERCENTO
Kirjoitti: klassikko - Elokuu 01, 2019, 14:29:20 ip
 Varoitus! Sisältää tolkutonta kehumista: ;D kyllä se on vaan yhtä juhlaa päästellä Ghezzillä! Se yhä vaan paranee kulultaan ja käytökseltään.
Loppukaudesta pyörät yleensä tuntuu jo laiskoilta mutta nyt sisäänajettuna (vajaa 30tkm) pyörä ryntää yhä vaan paremmin!
 
Vaikka näkemättä ostamani miltei ajamattoman (4 t km!) pyörän kunto hakuhetkellä harmittikin niin se oli sittenkin minun onni!
Olen saanut kuulla että ennen minua hieman raihnaisen kunnon ja tukossa olleiden suuttimien takia useampikin ostajakandidaatti oli sen oston hylännyt.
Suuttimet tukossa siinä oli nykytehoista murto-osa! Koneen etummainen kiinnityspultti puuttui jne.. jouduin vaihtamaan jarrulevyt, perää kannatteleva messinki pusla oli syöpynyt väljäksi jne..
 
Olen todella nauttinut pyörästä sen jälkeen kun sain sen kuntoon. (eka ratakokeilu Alastarossa oli sököjen levyjen ja tottumattomuuden  takia katastrofaalinen kokeilu).
Ja kun tässä vielä viimeksi älysin säätää turhan liikkeen pois etujarrukahvasta niin tuli rutkasti varmuutta jarrutusten myöhäiseksi jättämisiin. Kun pikkuhiljaa pyörää ja ajamista on tullut opeteltua niin alkaa se näköjään edes jonkinlainen vauhti meikäläisellekkin löytyä.
Ainakin renkaiden reunojen kulumisesta päätellen! Voi olla että kuvittelen mutta ei kai kadulla katurenkaiden laitoja saa hiertymään/sulamaan?
 
Näin tai noin mutta eilen meni tankillisen ajaminen lempitiellä jo niin vauhdikkaaksi että pysyköön pyörä taas hetken tallissa, muutoin ei pysy ukko hengissä ja pyörä kasassa!
Otsikko: Vs: Ghezzi- Brian Super Twin / MGS-01/ MILLEPERCENTO
Kirjoitti: Harri Eronen - Elokuu 02, 2019, 11:21:31 ap
Jahka keli lämpenee,pistäydy joku Torstai kerholla, ompahan porukalla ihmettelemistä, ehkäpä jotain "uutta" katselemista,jahka soitat etukäteen?