Mikä lie helpoin tapa päästä käsiksi, hmm... Taitaa olla makuasia. Kytkimen paininvipu löytyy kyllä vaihdelaatikon takasivusta kun on taskulamppu ja kuiva alusta ja ryömii vaihdelaatikon alle. Ei tarvitse mitään irrotella. Säätö sinänsä on hyvinkin tärkeä ja kannattaa ajoittain tarkastaa. Paininvipu painaa kytkimen irrotuskaraa vaihdelaatikon läpi, eikä se saa olla niin tarkalla, että painaa koko ajan ja kuluttaa painelaakeria, vaikka ei kytkintä avaisikaan. Siinä on siis oltava pieni välys. Säätö on sen paininvivun "selässä" oleva ruuvi ja sillä lukkomutteri, kuvassa ympyröity. Jos kytkinvaijeria vaihtaa ja säätää sen paininvivun on oltava ensin oikein. Se on perussäätö.
PS. Ja saa sen painimen akselitapin samalla rasvata. Sen koko vivunkin saa ulos kun irrottaa vaijerin pään ja akselin lukkosokan, jota kuvassa pihtien kärjet näyttää. Ja voi ne vaihteensiirtovivuston kuulanivelet, kuvan vasemmassa reunassa, saman tien tarkastaa ja kuluneet uusia, tai ainakin rasvata, jos kerran siinä hattunsa kuraa, on nimittäin pyörän likaisin paikka.