Kirjoittaja Aihe: Paraneeko tästä ?  (Luettu 5853 kertaa)

Miki

Paraneeko tästä ?
« : Toukokuu 30, 2007, 12:47:36 ip »
Olen hankkimasta pitkästä aikaa "oikeaa" moottoripyörää. Ajatukset pyörii milloin minkäkin merkin pauloissa malleista puhumattakaan. Eksyin kuitenkin Moto Guzzin päälle, enkä sen isomman kuin 750 Nevadan. Isäpapalla 1000 Honda. Vaimolla 250 Virago. Pojalla Kawasakin "pikku enduro" ja mä en pääse Irti Moto Guzzista? Ihan kuin teinirakkaus 29 vuotta sitte. Nooh... ei sekä kyl kestänyt mutta miten mahtaa kestää  nämä 2007 mallin Guzzit ? Olen parit viime kesät pörrännyt isolla skootterilla, jonka laatu ei ole kylläkään yhtään heikentänyt uskoa Italialaiseen kaksipyöräiseen. Tänään sitten ajeltiin nuorimmaisen kanssa eskariin siten että pimu istui takana... eli syys isoon skootteriin on ollut jälkikasvu ja lähinnä se et olen voinut pörrätä lapset edessä istuen. Nyt siis se syy alkaa poistumaan ja jokainen saa totutella istumaan isäpapan takana. Nevadaan ilmeisesti saa muovilaukut taakse. Custom-tyyppiset pyörät ovat lähellä sydäntäni mutta nahkalaukut ja muu "nahka-rekvisiitta"  saa mut tuntemaan oloni vaivautuneeksi. (Nahkatakit ja nahkapökät varsinkin naisilla ihan yes, sorry sivuhuomautus). Olen muuten seuraillu sivustoanne joitain kertoa ja kiva huomata että täällä osataan puhua ihan "sivysteneesti" asioista... hiukka toista kun tuolla suomi24-sivuistoilla... Mukavaa alkavaa kesää kaikille ja toivitaan että tähän Guzzi-kuumeeseen ei kuole :O

Da Bomba Franconi

Paraneeko tästä ?
« Vastaus #1 : Toukokuu 30, 2007, 13:54:20 ip »
Ei siihen kuole, mutta jos se vaivaa siihen on vain yksi lääke :D

herrapii

• aika viljo
Paraneeko tästä ?
« Vastaus #2 : Toukokuu 30, 2007, 14:38:31 ip »
Minulla oli viime kesänä uusi Nevada ihan voin suositella kokemuksesta.

TunturiTT

Paraneeko tästä ?
« Vastaus #3 : Toukokuu 31, 2007, 04:08:29 ap »
Jos hankit Guzzin, on edessä olevassa risteyksessä vain kaksi suuntaa; toisessa katsot nettimotosta enää Guzzeja toisessa taas kaikkia muita paitsi Guzzeja. Itse sijoitun ensimmäiseen. Olen nähnyt valon.

Jokaiselle on olemassa se oikea merkki. Moto G ei kaikille sovi, enkä sitä ole kenellekkään tuputtamassa tai tarjoamassa, itse olen vain löytänyt omani.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

dry county

Paraneeko tästä ?
« Vastaus #4 : Kesäkuu 01, 2007, 11:38:35 ap »
terve! Oireet kuulostavat sen verran vakavilta että kehoittaisin jatko tutkimuksiin lähinpään vapaaseen guzzin satulaan.Itse sain tartunnan viime kesänä kun eksyin jollekin motonetti palstalle ja lapsuuden kuva päässäni mikä olisi kaunein pyörä kun joku pitäisi hankkia.Lääkkeet sain vasta joulun tienoilla ja sen jälkeen en ole netti ilmoituksia katsellut kuin ihan mielenkiinnosta.Pyörää koskaan ajaneena en voi paljoa päteä mutta broidin pyörää kun vertaa (suzuki vx 800. siis twini. ),hieno pyörä,kone kehrää kuin kissa,vaihteet ku kello:haluan ajaa mootoripyörällä.(suzuki ihmiset älkää pahastuko).Eli helvetin karkeata tekoa tekniikka;mutta simppeliä juttua mikä toimii ja jos ei; pystyy jopa korjaamaan ilman testereitä sun muita. Toivotaan pikaisia paranemisia.:prof:

poku

Paraneeko tästä ?
« Vastaus #5 : Kesäkuu 04, 2007, 17:27:00 ip »
Guzzilla vuodesta 80 mutta sitten kun mennään kovaa=muovikuula:07

Juha T.

Paraneeko tästä ?
« Vastaus #6 : Kesäkuu 05, 2007, 07:00:35 ap »
Me olemme pörränneet italialaisella skootterilla jo 12 vuotta. Käynnistinpoljin on pitänyt sinä aikana uusia, sellaista se on se italialainen tekniikka. Guzzilla ajelen tyytyväisenä neljättä kesää, ei muut merkit ole enää mielessä.

Joillakin sitä on vaan Guzzin muotoinen kolo mielessä ja sen jälkeen ei oikein muu enää kelpaa.

Kaijus

Paraneeko tästä ?
« Vastaus #7 : Kesäkuu 05, 2007, 15:47:18 ip »
Ei siihen kuole. Eikä se edes välttämättä parane Guzzin hankkimisellakaan. Voi olla, että niitä haluaa aina vaan lisää, vaikkei sitten ehtisi edes niitä kaikkia kunnolla ulkoiluttaa :)

Uusi Nevada Classic on  hyvä pyörä ja 2007 mallinen toimii varmaan yhtä hyvin kuin vanhemmatkin, joten varma väline. Hanki pois. Ainakin lieventää kuumetta hetkeksi, kunnes se taas nousee ja rupeat hourimaan isolohkoista yms. sivullisille käsittämättömistä asioista.. ja jos parantaa kokonaan, niin ilmeisesti seuraava pyörä on muun merkkinen.

Sinullahan taitaa olla piirimyyjäkin ihan nurkissa. Käy PekkaP:ltä kyselemässä.

Tervetuloa Gruppoon t: Kaijus

Miki

Paraneeko tästä ?
« Vastaus #8 : Kesäkuu 06, 2007, 03:16:21 ap »
PekkaP on jo kuin toinen koti :cool: No en kyl kehtaa ihan joka päivä käydä mutta aika ajoin käydään "kuolaamassa", jos ei ihan sisälle asti niin kunniakierros pihalla. Vakavasti puhuen niin otin kyllä tarjouksen ja nyt sit katellaan miten asiat kypsyy... lähinnä miten tämän mamma kypsyy kotona asiaan:D  Odotan vain sitä :"no mee ja osta" -lausetta. Se kyl tulee kun jaksaa hetken odotella ja illat levitellä Guzzin kuvastoja pöydät täyteen. Tosin olen kaupoissa Brevasta... tulee niin tuhottomasti näitä custom-pyöriä vastaan että tollainen "perusmopo" vois olla ihan yes. Tosin plexi, laukut ja keskiseisontatuki tulis pakettiin mukaan. Nykyisessä lelussa on aika mittava plexi ja kyl eilen iltasella rantateitä ajellessa kiitin tästä... oli pikkasenverran itikkaa lasissa kiinni.

Kaijus

Paraneeko tästä ?
« Vastaus #9 : Kesäkuu 06, 2007, 04:05:05 ap »
Se on Breva varsin näppärä väline. Meilläkin oli sellainen yhden kauden ennen kuin Nevadaan vaihdettiin. Vaimo kun on oppinut selkä pystyssä ajamaan (Florida malleilla) ja tuntee itsensä varmemmaksi Nevadan puikoissa. Brevalla matkustaa kaksikin ihan mukavasti. Siitä vaan..

Kaijus

Anssi

Paraneeko tästä ?
« Vastaus #10 : Kesäkuu 06, 2007, 05:55:45 ap »
Minulla on tänä keväänä hankittu Breva (siis 750, vm. 2003), olen ajanut sillä nyt about 2700 km ja olen (edelleen) erittäin tyytyväinen. Kiva peruspyörä, jossa on luonnetta ja vie myös kahta henkilöä varsin mukavasti. Käy ihmeessä kokeilemassa :D.

-Anssi

MakikEr

Paraneeko tästä ?
« Vastaus #11 : Kesäkuu 06, 2007, 06:59:30 ap »
Guzzi kuumetta,

Oikeastaan ainoa tapa yrittää parantaa kuumetta on pään hautominen tyhjällä rahapussilla yön yli. Jos tämä ei auta on hommattava Guzzi. Näin kävi minulle vuosi sitten, rohto ei ehkä ollut tarpeeksi väkevä. Ei toisaalta kaduta.

-MakikEr-