Kirjoittaja Aihe: Pohjoismainen Guzziralli Ahvenanmaan Getassa 9.-11.8.2024!  (Luettu 14344 kertaa)

Pekka Karjalainen

• Administrator
Pohjoismainen Guzziralli Ahvenanmaan Getassa 9.-11.8.2024!
« : Maaliskuu 25, 2024, 08:07:37 ap »
Pohjoismaiset Guzzikerhot järjestävät yhteisen Guzzirallin Avenanmaalla!

Milloin? 9. elokuuta - 11. elokuuta 2024

Missä? AX-22340 Geta, Ahvenanmaa

Paikka? Soltuna Restaurant & Café

Lisäinfo: https://www.guzziclub.fi/hscms/news/245/161/2024-Pohjoismainen-Guzzi-ralli.html

« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 26, 2024, 07:38:45 ap kirjoittanut Jukka Laine »

Fenix

Vs: I. Pohjoismainen Guzziralli Ahvenanmaan Getassa 9.-11.2024!
« Vastaus #1 : Maaliskuu 25, 2024, 08:43:45 ap »
Mikäs näissä on käytäntö jos parempi puolisko haluaisi vaikka sukisukilla lähteä mukaan niin saako olla bakkanaaleissa mukana ?

motomatti

Vs: Pohjoismainen Guzziralli Ahvenanmaan Getassa 9.-11.2024!
« Vastaus #2 : Maaliskuu 25, 2024, 14:12:18 ip »
No jos ei ihan Guzzirivin sekaan tai päähän pyörää asettele niin tuskin kenelläkään on mitään muuta merkkiä vastaan. Tiedän että jotkin merkkikerhot rajoittavat vahvasti "vääränmerkkisten" ajoneuvojen esiintymistä tapahtumissa. Ja onhan meillä monilla Guzziharrastajilla ollut hämärä menneisyytemme ennen kuin on valaistuttu. Monilla saattaa hyvinkin olla muitakin suuntauksia mp-harrastuksessaan ja Guzzi vain se yksi. Autollakin on kokoontumisiin tullut henkilöitä. Silloin on ollut selitykset löysässä vaikka kukaan ei ole mitään kysynytkään...

Breeze

Vs: Pohjoismainen Guzziralli Ahvenanmaan Getassa 9.-11.2024!
« Vastaus #3 : Maaliskuu 25, 2024, 19:17:39 ip »
Jos asia vaivaa, niin kannatta kysästä järjestävältä seuralta.

Itse mutuilen niin, että jos on X merkin ajot, niin ne on X merkin ajot.
Jos tullaan Y merkillä, niin ei olla paraatiletkassa eikä samalla parkkipaikalla, mutta paikalle saa tulla, koska joskus voi sattua kohdalle force major ja sitä rataa.
Tämäkin vielä! ! !

Kaijus

Vs: Pohjoismainen Guzziralli Ahvenanmaan Getassa 9.-11.8.2024!
« Vastaus #4 : Maaliskuu 26, 2024, 11:18:19 ap »
Eipä ole tietääkseni Guzziralleissa pahasti katsottu, vaikka eri merkkisellä pyörällä paikalle tulisi - varsinkaan kun on kyse paremmasta puoliskosta.
Kerhoaktiiveillakin on "väärän" merkkisiä ajokkeja nähty ja ihan samalla parkkipaikalla  ;)

Fenix

« Vastaus #5 : Maaliskuu 26, 2024, 11:32:16 ap »
Eipä ole tietääkseni Guzziralleissa pahasti katsottu, vaikka eri merkkisellä pyörällä paikalle tulisi - varsinkaan kun on kyse paremmasta puoliskosta.
Kerhoaktiiveillakin on "väärän" merkkisiä ajokkeja nähty ja ihan samalla parkkipaikalla  ;)

No näin minäkin asian ajattelisin koska tämähän saattaa poikia myös lisää Guzzisteja harrrastuksen piiriin  8)  Ymmärrettävää tietysti että vaikka letkoissa "vääräuskoiset" on jonon perällä jne.  mutta piirit on aika pienet kuitenkin niin tässä kohtaa itse ajattelisin että ei pidetä pipoa liian kireällä jos avecista tai perheenjäsenestä kyse. Katsotaan jos pääsisi lähtemään tänne, tuttuja tienoita. Tai jos ei tänne niin Hartolaan... tai molempiin... tai jotain.

Jani Janhunen

« Vastaus #6 : Maaliskuu 26, 2024, 13:37:30 ip »
En nyt jättäisi tuon "väärän" merkin takia tulematta ralliin. Olin itsekin viime vuonna väärällä merkillä rallissa, eikä mua muilutettu saunan takana. Toki pientä leikkimielistä vinoilua asiaan kuului. Syy oli tosin hyvä, kun kävin tätä väärää pyörää vaihdattamassa erääseen Guzziin samalla reissulla. Jos tänä vuonna taas jollain Guzzilla..

Jouko S

« Vastaus #7 : Maaliskuu 26, 2024, 16:26:56 ip »
Olen ollut alusta asti järjestämässä juuri tätä rallia erään ruotsalaisen guzzistin kanssa ja voin kyllä hyvillä mielin sanoa, että sinne voi tulla eri merkkiselläkin pyörällä, niin kuin kaikissa muissakin Pohjoismaisissa Guzziralleissa. Ei muuta kuin tervetuloa!
Jouko

Fenix

« Vastaus #8 : Maaliskuu 27, 2024, 07:33:56 ap »
Olen ollut alusta asti järjestämässä juuri tätä rallia erään ruotsalaisen guzzistin kanssa ja voin kyllä hyvillä mielin sanoa, että sinne voi tulla eri merkkiselläkin pyörällä, niin kuin kaikissa muissakin Pohjoismaisissa Guzziralleissa. Ei muuta kuin tervetuloa!
Jouko

Hienoa  8)