Olen tainnut jauhaa tätä kiusaksi asti. Mutta jatkan silti. Takarenkaana olen käyttänyt henkilöauton kumia. Nykyinen on kolmas. Tosin etuottoisesti sillä yksi vaurioitui enkä viitsinyt 60 euron rengasta ryhtyä paikkaamaan kun se oli kulunutkin.
Tähän asti leveys ollut 205 mutta ensi suvena ajattelin kokeilla 195 leveää. Nyt oli kuukauden ajotauko ja se taas johtui muista velvoitteistani olemaan muualla.
Auton kumeilla olen pärjännyt, jos puhjennutta ei lasketa, reilusti yli 20.000 km per kumi. Eturenkaana tavanomainen touring-rengas hintaluokka +100€
Kerrattakoon vielä että kaikki rengasliikkeet eivät suostu ko. rengasta prätkän vanteelle asentamaan. Sanovat että se ei sovi. Mutta kokemukseni on että sopii. Toki tiedän että mp-renkaan "jalkaosa" on eri muotoinen kuin auton renkaassa. Mutta sielläpä on pysyneet jo kolmen renkaan aikana. Se yksi puhkesi rehellisesti terävään esineeseen. Monet H-D-harrastajat ovat ajaneet auton kumeilla jo vuosikymmeniä sekä tiedän myös GW-porukassa vastaavaa käytöstä.