eikä oltu resetoitu ns."alkuasetukseen"
Ymmärrän tuon niin, että fyysisesti molemmat läpät olivat balanssissa - ilmaa virtasi tyhjäkäynnillä oikea ja yhtä suuri määrä molempien läppien kautta. Tps vaan ilmoitti että läpät ovat enemmän auki kuin mitä fyysisesti olivat => ruiskutettiin kaikilla kaasunasennoilla ilmamäärään nähden liikaa polttoainetta. Lambda raportoi tästä ja kun itsesäätyvyys ei pystynyt eliminoimaan asiaa, annettiin vikailmoitus (”jatkuvasti liikaa huttua, tehkää jotain”) ?
Jos tps reset on nyt tehty eikö itsesäätyvät arvot pitäisi myös nollata, koska lienevät nyt tapissa suuntaan ”laihempaa, kiitos”?
Eikös tämä ole sellainen perustavaa laatua oleva homma; että jos sitä imukanavan läppää on säädetty, jonka akselilla tps on… että tuanoi…