Mikäpä etteikö 850cc kone käy ahdettavaksi siinä kuin isommatkin. Jos katsoo kokonaisuutta niin voi ensin miettiä että mikä on ahdintyyppi. Rungon sisäpuolelle, ilman isoja muutoksia, ei mekaanista ahdinta helposti saa. (Itsellä oli pitkään 1100 Breva jota joskus mietin ahtavani mutta valitsin tilalle Tontirunkoisen sillä ison akun tilalle sopii hyvin mekaaninen ahdin. Akku tulee silloin vaihteiston taa.) Turbo taasen sijoittuisi koneen eteen tai jomman kumman sylinterin alle. Silloin pitää miettiä miten pakopulssit pitää jakaa niin että pulssit tulisivat tasajaolla siten että toinen käyrä pitää olla pidempi kuin toinen pulssijaon tasaamiseksi. Sylinterin kainaloon voi laittaa myös mekaanisen ahtimen mutta se ei ole, sekään, aivan linjakkain ratkaisu vaikka ylivoimaisesti helpoin kun jakopäästä saa hammas- tai moniurakiilahihnan vetämään ahdinta siinä kuin laturiakin. Kaikissa tapauksissa voi kuitenkin nostaa ilmaputsarin kotelon hyllylle sillä siihen saa pienen välijäähdyttimen ja putket läppärungoille. Monenlaisia olen nähnyt mutta en koskaan C.A.R.C.-mallissa. Lähtökohta olisi sellainen moottori jossa on suht alhainen puristussuhde jo valmiina. Tieto löytyy pyörän teknisten tietojen listauksesta. Helpoin tapa laskea puristusta on laittaa sylinterien alle paksummat tiivisteet.
Suuri apu on jos osaa käsitellä alumiinin, ruostumattoman teräksen hitsaamisen tai komposiittirakenteiden teon. Saatan kaivaa esiin joitain kuvia eri aiheista kunhan löydän mutta ne ovat Tontirunkoisiin enimmäkseen.