Kirjoittaja Aihe: Kamala tie  (Luettu 7702 kertaa)

TimoEv

• Porukassa mukana - pyynnöistä huolimatta!
Vs: Kamala tie
« Vastaus #15 : Kesäkuu 23, 2022, 08:59:12 ap »
>> ...olen kerran ostanut talvella pyörän ajamatta... <<

Ostin ekan Guzzin netti-ilmoituksen perusteella. BW / Turku myi Nevadan syksyllä myöhään.
Hain keväällä ja viikon ajelun jälkeen oli vähän ongelmaa. Sen Petri R hoiti erittäin hyvin.
Ei tarvinnut neuvotella, saati nousta seisomaan.

... jos oisin tiennyt mihin eka Guzzi johtaa, niin...  :P ;D

Kaikille Moto Guzzi naisille ja miehille toivotan oiken kaunista ja turvallista juhannusta!

Ekku

« Vastaus #16 : Kesäkuu 23, 2022, 10:47:10 ap »
olen kerran ostanut talvella pyörän ajamatta pelkästään päällä istumalla, samaa virhettä en tee enään
Minä olen yhden uuden pyörän ostanut edes näkemättä sellaista luonnossa. Sillä kertaa onnistui hyvin, mutta riski siitä, että homma menee pieleen on kyllä suuri.
Äskettäin ostin yhden museopyörän näkemättä sitä ensin. Näyttäisi kohtuullisen hyvältä kaupalta. Mitä nyt heti pääsi vaihtamaan etuteleskoopin stefat, ohjauslaakerit, jarruletkut ja palat.

repa

« Vastaus #17 : Kesäkuu 23, 2022, 18:31:09 ip »
Ei kamalaa tietä olekaan, vain väärä pyörävalinta.
Nyt on alla KTM 950 Adventure, mukava päästää kaikenlaisia teitä.
Vain 19 vuotta guzzilla.

Hajakenttä

Lentotukikohta nelostiellä
« Vastaus #18 : Elokuu 29, 2022, 11:57:33 ap »
Joutsan ns. varalaskupaikalla tulee olemaan varatukikohtaharjoitus viikolla 39. Se alkaa ja nelostie siis suljetaan 25. 9. klo 20.00 ja avataan taas 30. 9. klo 6.00. Ohitse ei pääse oikeastaan mistään. Kiertämään joutuu Kangasniemen kautta, joko Lievestuoreen kautta Jyväskylään tai Toivakan kautta tietä 4421, josta puolet, Kangasniemen päässä, on kuin kolmen ilosen rosvon housut, paikka paikan päällä ja saumoja ei. Toivakan puolikas taas vallan mainiota mutkatietä.

Joutsasta kylän kohdalta lähtee lännen suuntaan myös 6 km hyvin kapea soratiepätkä Rieskalantie, mutta se ei ole yleinen tie, saa sitä silti ajaa. Se oikaisee tielle 610, josta taas pääsee ysitielle* tai em. harjoituksen ohittavalle tielle 6134 ja siitä Rutalahden kautta nelostielle tai Leivonmäen kautta mutkapätkää Harjulahdentie, jota suositelen koska se on niin hauska ajaa.

Edit: * tai pääsee siitä myös takaisin nelostielle Tammihaaraan risteykseen, joka on juuri varalaskukentän pohjoispäässä ja jäänee harjoitusalueen ulkopuolelle. Lisäksi on muita sorateitä, vaikkakin ihan kovapohjaisia ja muuten hyviä esim. Leivonmäen ja Kangasniementien välissä 431 muutama km.

« Viimeksi muokattu: Elokuu 29, 2022, 16:15:45 ip kirjoittanut Hajakenttä »
Sentire la forza!
Terv: Timo

Ekku

« Vastaus #19 : Elokuu 29, 2022, 12:05:14 ip »
Tuo 4421 olisi hieno tie kokonaisuudessaan, jos se Toivakan ulkopuolella oleva osuus olisi kunnossa. Siihen kyllä tuskin enää koskaan päällystettä tulee.