Kirjoittaja Aihe: Kiitokset J&K-luettelosta että Lehdestä!  (Luettu 1426 kertaa)

motomatti

Kiitokset J&K-luettelosta että Lehdestä!
« : Joulukuu 27, 2021, 16:33:21 ip »
Ei ihan kerennyt joulupöytään mutta nyt on hyvää aikaa lukea ja tutkia siinä ohessa jäsenluettelon malliston kattavuutta.
Aatonaattona keskustelin motoristikaverieni kanssa kuinka paljon Guzzeja on rekisterissä Suomessa. Arvelivat että muutama kymmenen ehkä. Yksi oli kyllä hieman lähempänä totuutta kun veikkasi noin kaksisataa Guzzia. Itse arvioin että yli tuhannessa mennään jos kaikki rekisteröidyt laskettaisiin. Eivät kyllä uskoneet.

Nyt sain hieman tarkennettua kun katsoin jäsenluettelon sisältöä. Siinäkin mennään jo reilusti yli viidensadan Guzziyksilön noin äkkiä karkeasti laskien. En kuitenkaan ryhtynyt etsimään ajoneuvohallinnon puolelta vastausta. Että onhan näitä.

Jäsenluettelo on kulkenut matkassa takalaukun taskussa ja joskus siitä on ollut iloa. Erityisesti jos on ollut avuntarjoajaa vailla kun on ollut jossain kaukana poissa. Toisaalta, onneksi useammin niin päin että olen saanut tarjota apua muille. Eikä kyse ole ollut merkkikohtaisuudesta läheskään aina.

Kiitoksia lehden toimituskunnalle ja hallitukselle!

Harri Eronen

Vs: Kiitokset J&K-luettelosta että Lehdestä!
« Vastaus #1 : Joulukuu 27, 2021, 18:38:16 ip »
Ennen töihin lähtöa löytyi täälläkin päin  postilaatikosta huomen aamuksi luettavaa.   Kiitos tekijöille.  Eiköhän se kalusto ja jäsenluettelo ole juuri sitä varten että saa tarvittaessa ottaa yhteyttä.  Vähän mainostan, paikalliskerhon 40v juhlalehtikin ilmestyi viimeviikolla. Printtinä vain paikallisesti.  Digiversion löydätte www.pimoke.fi sivuilta kohdasta " 40 vJuhlalehti"   , pitäisi ainakin kansikuvan miellyttää:))  Ja itse en sitä kännykällä saanut luetuksi , mutta pöytäkoneelle kylläkin.

Kurtsi

« Vastaus #2 : Joulukuu 28, 2021, 11:54:15 ap »
Hieno lehti Guzzihistorioineen ja Mandelloreissun kuvauksineen ! Hyvää vastinetta jäsenmaksulle. Jäsen- kalustoluetteloista ja pisti silmään minulle uutta tietoa. Guzziharrastajaksi kahden pyörän voimin paljastui erään tunnetun eteläkarjalalaisen heavy metal/hard rock bändin basisti. Ei ainakaan vähennä bändin arvostusta minun silmissäni !

Breeze

« Vastaus #3 : Joulukuu 28, 2021, 12:16:42 ip »
Guzziharrastajaksi kahden pyörän voimin paljastui erään tunnetun eteläkarjalalaisen heavy metal/hard rock bändin basisti. Ei ainakaan vähennä bändin arvostusta minun silmissäni !

Ai tää vai...?
https://www.ts.fi/teemat/1074210450
Tämäkin vielä! ! !

TimoEv

• Porukassa mukana - pyynnöistä huolimatta!
« Vastaus #4 : Joulukuu 28, 2021, 18:44:24 ip »
Jokunen vuosi sitten pistäydyin Iso-D:n mökillä. Pois lähtiessäni isäntä istui Californiaan. Vieläkin harmittaa, kun ei ollut kameraa...

motomatti

« Vastaus #5 : Joulukuu 28, 2021, 19:50:25 ip »
Sellaisen bändin kuin 69Eyes basisti ajeli jonkun vuoden GT850:llä. Tein siihen useammat huollot niihin aikoihin.

motomatti

« Vastaus #6 : Tammikuu 08, 2022, 13:16:56 ip »
Tulin tutkineeksi tilastoja Traficomin sivuilta.
Guzzeja toissavuoden tilastossa on 1291kappaletta.
Arvaukseni meni varsin lähelle. 2021 lienee muutama Guzzi rekisteröity maahamme.
Todennäköisesti 1300 on jo ohitettu.

Jouko S

« Vastaus #7 : Tammikuu 08, 2022, 17:50:25 ip »

Kiitokset lehdestä ja kalustoluettelosta kaikille tekijöille, sekä juttujen kirjoittajille! Näin Gruppo 40 Anni-juhlavuonna tuli alkuun mieleen kaikenlaista, mutta ehkä tähän kohtaan pitäisi antaa erikoiset kiitokset ja kumarrukset myös heille, ketkä Il Falcone-lehden aloittivat ja alkuun saivat. Ja myös heille, ketkä ovat vapaaehtoisin voimin jatkaneet vuosi vuodelta työtään ja tehneet tunnetuksi MOTO GUZZI moottoripyörämerkkiä kerholaisten kesken tämän hienon Il Falcone lehden myötä. Lehti on hienoa Gruppon historian jatkumoa!

Jouko

motomatti

« Vastaus #8 : Tammikuu 09, 2022, 03:34:32 ap »
Valitettavast yksi pitäaikiasimmista Il Falconen toimittajista on edesmennyt vuosia sitten. Hän myös loi suhteita Euroopan muihin Guzziharrastajiin. Nämä siteet ovat osittain menneet mutta uusiakin harrastajia on. Nyt olisi tilaisuus.

TimoEv

• Porukassa mukana - pyynnöistä huolimatta!
« Vastaus #9 : Tammikuu 09, 2022, 09:45:32 ap »
Eikös Gruppolla ole ihan hyvät suhteet Ruotsiin, Tanskaan ja Norjaan - ehkä muihinkin? Voisko olla mahdollista tehdä PDF-lehti käännettynä muutamalle kielelle? Ymmärtääkseni Gruppossa olisi sen verran ulkomaanosaajia? Tehdään vaikka kollektiivisesti. Lehti lähetetään eri maiden kerhoille pyynnöllä välittää se eteenpäin omilleen.

Sisältöä voisi olla lyhyt esittely, historia, toimintaa ja eri rallien esittelyjä yms. Eikä varmaan olisi haitaksi kertoa vaikkapa ahdetuista / alkoholipyöristä. Ja muuta mieleen juolahtanutta...

Minä ilmottaudun kielenkääntäjäksi ( tongue turner  :P ).