Ei ole juuri Nevadaan kokemusta mittarin asennuksen osalta. Mutta NTX 750:een kyllä. Sama moottori. Homma ei ole ihan niin yksinkertainen kuin äkkiä ajattelis. Nevadan, kuten muidenkin ns pikkulohkojen ö-paineanturi on varsin spesiaali. Sen tarkoitus on pitää nokka-akseli paikoillaan. Takuuajan ulkopuolella uskallan varauksin esittää seuraavaa kotiasentajan konstia. Otetaan yksi Nevadan ö-paineanturi, sahataan se poikki loppupäästä siten että siihen jää pari kierrettä. Sahataan ko palikan katkaisupintaan ruuvimeisseliura. Puhdistetaan ja kierretään se alkuperäiseen paikkaansa. Näin jää anturin ruuvinreiän kierrettä vielä käytettäväksi haaroitinliittimen asennukselle. Sahatun anturinpätkän pohjassa pysymisen voi varmistaa esim. lyhyellä puristusjousella haaroittimen alla. Haaroittimeen tulee sitten kiinni sekä öljynpainevalon anturi (se loppuosa) että mittarin anturi. Kierteitten sopivuus on syytä tarkistaa etukäteen. Toinen tapa ottaa mittarille lukemat on laittaa mittarin anturi jonnekin muualle öljynkiertoon. (?)
mm