Kirjoittaja Aihe: Saapiko sitä ihminen hieman ihmetellä ?  (Luettu 6816 kertaa)

Nikkanen

Saapiko sitä ihminen hieman ihmetellä ?
« : Elokuu 03, 2021, 20:18:55 ip »
 Kuten huomaatte, olen uusi täällä.   :P
 Palstakonkarina kuitenkin tohdin ihmetellä eräitä asioita, joista tähän kuuluu se, etteivät aloittajat poista turhia ilmoituksiaan.
 Toimivan palstan yksi tunnusmerkki on se, että siinä oleva myynti-osio on ajantasalla ja aktiivinen.
 Täällä on nyt vanhimmat 5 vuoden takaisia, ihan vaan sekoittamassa peliä.
 Selkeä, hyvin hoidettu tori on kaikkien etu.

Ehdotan, että jokainen tämän lukenut poistaa omat vanhentuneet ilmoituksensa ja modet sitten loput, vaikkapa 6 kk vanhemmat.
 Modeille tiedoksi, että tarjoudun talkoisiin, jos luottoa löytyy. Tässäkohtaa viiden kommentin kokemuksella...  :)

Ottakaapa lukijat tähän kantaa.

Breeze

Vs: Saapiko sitä ihminen hieman ihmetellä ?
« Vastaus #1 : Elokuu 03, 2021, 20:23:50 ip »
Mie oon toukokuussa laittanut myynti-ilmoituksen:
Myytävänä pikkuBrevan vaatteet.
Jos oma Breva on väärän värinen tai on sattunut onnettomuus, niin nyt olisi kuoret tarjolla.

https://foorumi.guzziclub.fi/index.php?topic=8132.0

Toivon, että se olisi siellä myös kuuden kuukauden jälkeen tai jos se on poistouhan alla, niin saisin ilmoituksen siitä, että voisin uusia sen.

Kyseessä on kuitenkin sen verran iso osakokonaisuus, joka ei mene välttämättä viikossa kaupaksi, mutta jossain vaiheessa jollain harrastajatoverilla saattaa tulla tarve ko. osille.
Tämäkin vielä! ! !

Nikkanen

« Vastaus #2 : Elokuu 03, 2021, 21:08:01 ip »

Toivon, että se olisi siellä myös kuuden kuukauden jälkeen tai jos se on poistouhan alla, niin saisin ilmoituksen siitä, että voisin uusia sen.

öö öö, siis vastaamalla omaan viestiisi saat uudet 6 kk.
 Ei aloituksesta, vaan viimeisestä vastauksesta/ kommentista.

Näin se monessa muussa paikassa toimii.

Nostin malliksi esiin Paulin kardaanin.   https://foorumi.guzziclub.fi/index.php?topic=5834.0
 Oletettavasti jo myyty, mutta nyt olisi taas ilmoitus esillä seuraavat 6 kk, ellei kysyjä, tai ilmoittaja poista kommenttiaan.

Eli lisäämällä omaan ilmoitukseen aina silloin tällöin kommentin: "yhä myynnissä" se pysyisi aktiivisena.

oonko mä tän ajatuksen kanssa nyt ihan yksin ?    :-[

... itse asiassa Leo on tämän ohjeistanut jo n. 13v sitten.   :)

"* Kun myynti-ilmoituksesi ei enää ole ajankohtainen, poista se. Jos et itse saa ilmoitustasi poistettua, lähetä viesti Moderaattorille tai Administraattorille."

Sami

« Vastaus #3 : Elokuu 04, 2021, 01:33:49 ap »
Mun mielestä paras olisi, jos vanhoja ilmoituksia ei poistettaisi, vaan ne otsikoitaisiin MYYTY! tms.
Näin ihan siksi, että ainakin itse tykkään katsella millaista kilkettä ja varustetta ylipäätään on olemassa ja millaisiin hintoihin niitä on mennyt kaupaksi.
Breva V850
Vespa GTS 250ie

Urpo ja Turpo

« Vastaus #4 : Elokuu 04, 2021, 07:38:55 ap »
Mun mielestä paras olisi, jos vanhoja ilmoituksia ei poistettaisi, vaan ne otsikoitaisiin MYYTY! tms.

Samaa mieltä. Poistamisvimmaa on nähty jopa tekniikkapalstalla kun alkuperäinen kysyjä ketjun
lopuksi ilmoittaa: "Asia ratkaistu, saa poistaa". Olisi nyt edes kertonut, että miten ratkaistu.