ovat niin siististi siihen asennettu, etten tohdi alkaa niitä kuorimaan.
Ei tarvitse mitään johtimia kuoria tai muutenkaan vahingoitta mitään. Tarkoitin, että avaa sen keltaisten johtimien liitin (siinä on pieni painettava lukitus) ja kytke mittari liittimen kontakteihin. Voi mitata niinkin, että pluki on kiinni ja mittarin mittajohdot työnnetään samoista aukoista, joista menee ne keltaiset johtimet plukin sisään ja kiilataan ne niin, että syntyy kontakti liittimen metalliliuskoihin.
Ducati on tyypillinen merkki näille vehkeille. Regulaattori menee heti rikki, jos kytkee akun takaperin, siis vaihtaa + ja - napakengät hetkeksikin. Saattaa särkyä jo siitäkin, että kytkee akkulaturin vääriin napoihin. Se sanotaan myös jossain Ducati Energia esitteissä. Regulaattori (alkuperäinen Ducati Energia) maksaa halvimmillaan 123,00 $ + alv ja tulli ja rahti.
PS. Tuli vielä mieleen, että voihan siinä latauspiirissä olla poikki hapettunut liitos missä tahasa. Tai latauspiirin 30 A:n sulake voi olla palanut. Laturin ja regulaattorin liittimet ovat koko pyörän likaisimmassa paikassa.