Itse ajattelin tuota kardaanin päittäisvälystä, joka on saattanut kasvaa esim. 0,5-1 mm:llä, koska olen laittanut laatikon ja samalla vetoakselin pään 3 mm oikealle vinoon suhteessa moottorin etupään kiinnitykseen. Mielestäni tässä syntyy hieman lisää välystä vetoaksen ja pinionakselin päiden välillä. Murrosnivelen kaula oli myös väljä suhteessa tukilaakeriin, joten kardaanin pitkittäisliikettä on varmasti tapahtunut. Murrosnivel tuntui olevan jämäkkä eikä siinä ollut havaittavissa väljyyttä. Huono juttu oli se, että nivel on jo käännetty kertaalleen eli molemmat laakerikaulat on nyt "käytetty". Kävin tänään hakemassa uuden tukilaakerin, joten saa nähdä, onko välystä liikaa mitä kyllä epäilen. Täälläpäin on sorvarit harvassa ja ainoa tuntemani ei ole mikään halpa mies, joten saattaa tulla laakerikaulojen holkittaminen turhan kalliiksi.